Ik ook ,maar de afkeer is nu groter bij mijquote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik ook meer en meer, en ja zijn humor soms, lig ik echt in een deuk..
Moet toch wel ergens liggen, of in iemand zijn kastjequote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo ja , ik ben ook benieuwd hoe het nou zit met die tondeuse
Horen nu van Izeik, dat zelfs jasper zich terug getrokken hebben..wie weet, als hij manager af is weer normaal gaat worden..quote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel raar, pas heeft Jeff nog gezegd met KimD, Jasper en Wendy in de finale te komen.
Of ze heeft hem weg geflikkerd . Zou me ook niet verbazenquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet toch wel ergens liggen, of in iemand zijn kastje
Jeff gaat niet veranderenquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef Loveable het volgende:
Jeff veranderd hoop ik wel weer, zodra geen manager meer is... en dan wordt Zoe het en dan hoop ik dat zij juist gaat veranderen in positieve zin
Kan ook nog jaquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of ze heeft hem weg geflikkerd . Zou me ook niet verbazen
of in de vuilnisbak gestopt, of over het hek gemieterd, of gewoon ingeleverd bij de feboquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet toch wel ergens liggen, of in iemand zijn kastje
Nee en zijn experiment heeft niet gewerkt. Er is veel onvredequote:
Daar zijn ze wel goed in om verhalen uit te melkenquote:Op maandag 5 december 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
of in de vuilnisbak gestopt, of over het hek gemieterd, of gewoon ingeleverd bij de febo
Je weet het nietHet was in ieder geval een vermakelijk verhaallijntje wat lekker is uitgemolken in de uitzendingen
Dat roept Jeff zelf altijd .quote:
Tabak dusquote:Op maandag 5 december 2022 18:35 schreef Hoempah het volgende:
Dit was Jeffrey aan het zoeken.
[ afbeelding ]
Wendy heeft overal ingangen en is een soort gouden ei in dat opzicht maar laten ze ook meteen als eerste vallen als het moetquote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wel raar, pas heeft Jeff nog gezegd met KimD, Jasper en Wendy in de finale te komen.
Het was een item van de loods en niet de bedoeling dat je dat meejatquote:Op maandag 5 december 2022 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Of ze heeft hem weg geflikkerd . Zou me ook niet verbazen
volgens mij heeft ze die zo in haar tas tussen de kleding gegooidquote:Op maandag 5 december 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo ja , ik ben ook benieuwd hoe het nou zit met die tondeuse
Zouden ze dan een tassencontrole houden bij de uitgang?quote:Op maandag 5 december 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een item van de loods en niet de bedoeling dat je dat meejat
Ja dus of hij wordt gevonden of niet , en dan heeft ze hem of meegenomen of weg geflikkerdquote:Op maandag 5 december 2022 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een item van de loods en niet de bedoeling dat je dat meejat
AH een FB klant gespotquote:Op maandag 5 december 2022 18:36 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze die zo in haar tas tussen de kleding gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |