Waar wil hij dan een gele kaart voor?quote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over de tabak rokers
Euhmmm![]()
[ afbeelding ]
Jeff pissig en vindt dat er wel een gele kaart mag komen.
Lekker hypocriet ,want als er een is die veel rookt is het Jeff
Die rookt toch het meest?quote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over de tabak rokers
Euhmmm![]()
[ afbeelding ]
Jeff pissig en vindt dat er wel een gele kaart mag komen.
Lekker hypocriet ,want als er een is die veel rookt is het Jeff
Herrie in de tentquote:
Als dat zo is dan moeten er kaarten vallen maar de vorige keer was dat ook al zo en toen vielen er ook geenquote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jeff moet de manager als eerste de deur open doen. Van hem mogen de gele kaarten komen nu.
Die gaat op oorlogspadquote:
Ima die rookt erg veel, door hem is dit begonnen, zei ooit ik ben verslaafd en wil tabak, toen heeft Izeik een lening afgesloten..en toen pas de rest.quote:
Zei Jeff dat over Isaac?quote:Op maandag 5 december 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
Duidelijke regels zegt Jef, gooi maar met geel![]()
en zelf hoop ik dit ook voor izeik en 10.000 euro please.
Vind hem ook niets. Maar als hij echt die tabak herft verstopt is wel lachuhquote:Op maandag 5 december 2022 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is een misbaksel, kan niet anders zeggen.
Ja, alleen iets kwijt wijs naar Isaac en kijk tussen het hout. Dan klopt het altijdquote:Op maandag 5 december 2022 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem ook niets. Maar als hij echt die tabak herft verstopt is wel lachuh
Het tabakquote:Op maandag 5 december 2022 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Er is wat gestolen volgens mij zegt Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |