Waar wil hij dan een gele kaart voor?quote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over de tabak rokers
Euhmmm
[ afbeelding ]
Jeff pissig en vindt dat er wel een gele kaart mag komen.
Lekker hypocriet ,want als er een is die veel rookt is het Jeff
Die rookt toch het meest?quote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Jeff over de tabak rokers
Euhmmm
[ afbeelding ]
Jeff pissig en vindt dat er wel een gele kaart mag komen.
Lekker hypocriet ,want als er een is die veel rookt is het Jeff
Jaquote:
Herrie in de tentquote:
Als dat zo is dan moeten er kaarten vallen maar de vorige keer was dat ook al zo en toen vielen er ook geenquote:Op maandag 5 december 2022 18:49 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Jeff moet de manager als eerste de deur open doen. Van hem mogen de gele kaarten komen nu.
Die gaat op oorlogspadquote:
Ima die rookt erg veel, door hem is dit begonnen, zei ooit ik ben verslaafd en wil tabak, toen heeft Izeik een lening afgesloten..en toen pas de rest.quote:
Zei Jeff dat over Isaac?quote:Op maandag 5 december 2022 18:50 schreef Silves het volgende:
Duidelijke regels zegt Jef, gooi maar met geel en zelf hoop ik dit ook voor izeik en 10.000 euro please.
Vind hem ook niets. Maar als hij echt die tabak herft verstopt is wel lachuhquote:Op maandag 5 december 2022 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
Isaac is een misbaksel, kan niet anders zeggen.
Ja, alleen iets kwijt wijs naar Isaac en kijk tussen het hout. Dan klopt het altijdquote:Op maandag 5 december 2022 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hem ook niets. Maar als hij echt die tabak herft verstopt is wel lachuh
Het tabakquote:Op maandag 5 december 2022 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Er is wat gestolen volgens mij zegt Jeff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |