Het gaat weer over Saschaquote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft de bal teruggekaatst
Het gaat weer over Bep
Die arme knul wordt zwart gemaaktquote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
pffff
je gaat wel heel fel elke keer in de verdediging over Bern.
Dat is niet echt waar.quote:Op maandag 5 december 2022 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vrouwen praten over het algemeen meer over hun gevoelens met anderen, die moeten het kwijt
En hij is zo braaf en correct.quote:Op maandag 5 december 2022 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die arme knul wordt zwart gemaakt
Politiek correct , emoties zijn taboe voor Bern. Alles gaat gewoon goedquote:
Ik ook niet. Wat maakt het uit? Verleden is weg. Toekomst nietquote:
Mag ik, of mag alleen over Sas gepraat worden, over hoe zielig ze wel niet is. Ik kom voor Bern op, al is het als enige.quote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
pffff
Ja hoor Laura.quote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mag ik, of mag alleen over Sas gepraat worden, over hoe zielig ze wel niet is. Ik kom voor Bern op, al is het als enige.
Hij welquote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat maakt het uit? Verleden is weg. Toekomst niet
Ik ben ook team Bern in deze. Moet kunnenquote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
pffff
Het lijkt me heel lastig oordelen als je geen streams hebtquote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mag ik, of mag alleen over Sas gepraat worden, over hoe zielig ze wel niet is. Ik kom voor Bern op, al is het als enige.
Je gaat je gang maar.quote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En daarom wordt alleen de vrouw verdedigt?quote:Op maandag 5 december 2022 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vrouwen praten over het algemeen meer over hun gevoelens met anderen, die moeten het kwijt
Omdat het al eeuwen zo isquote:Op maandag 5 december 2022 17:32 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En daarom wordt alleen de vrouw verdedigt?
Oordeel dan ook mijn mening niet.quote:Op maandag 5 december 2022 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar.
Maar ga dan niet op mij zitten afgeven met "jammer he" als ik een keer iets over het brave ventje neerzet
🙃[quote]quote:
Hun casus.quote:Op maandag 5 december 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
Als het aan Bern ligt komt het goed tussen hem en Sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |