BabbelKut weet alles van Sasje over Bern.. nu doen alsof " Privecy schending" aan de orde is maakt haar HuichelKut Nr 1quote:Op maandag 5 december 2022 17:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook betekenen dat hij weet dat hij fout zit.
Hij noemde ook Jappie en nog iemandquote:
Ik denk wel dat ze charmeert was.quote:Op maandag 5 december 2022 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
Joh Sas heeft nooit echt wat in hem gezien, heb dat ontevreden gezicht nooit blij gezien.
quote:Op maandag 5 december 2022 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Hij noemde ook Jappie en nog iemand
Maar tegen Martin zei ze ook dat ie moest en ging winnen, en tegen Wanda ook iets in die richting
ik geloof niet dat Sas daadwerkelijk heeft gezegd wat haar dwarszat, het was wat gezever over redflags enzo.quote:Op maandag 5 december 2022 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
BabbelKut weet alles van Sasje over Bern.. nu doen alsof " Privecy schending" aan de orde is maar haar HuichelKut Nr 1
Klopt wel, ik zie bij hem meer genegenhied naar haar toe, zij doet dat stukken minder bij hemquote:Op maandag 5 december 2022 17:41 schreef Chanel5 het volgende:
Joh Sas heeft nooit echt wat in hem gezien, heb dat ontevreden gezicht nooit blij gezien.
Heeft ze ook niet.quote:Op maandag 5 december 2022 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet dat Sas daadwerkelijk heeft gezegd wat haar dwarszat, het was wat gezever over redflags enzo.
Hij was een Hufter.. hier of daar of in Sasjes Hersensquote:Op maandag 5 december 2022 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ik geloof niet dat Sas daadwerkelijk heeft gezegd wat haar dwarszat, het was wat gezever over redflags enzo.
En nu is hij de lulquote:Op maandag 5 december 2022 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Idd Bern kleeft teveel. Heeft nooit gezien dat het niet je dat was.
En kom daar dan maar eens van af.
Aan haar emotieloze bah tronie kon je van mijlenver al zien dat het niet goed zat, alleen Bern zag het niet.
Korreltje zoutquote:Op maandag 5 december 2022 17:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar drie maanden, Bern kleefde al heel snel als een Pritt stift aan Sasjaquote:Op maandag 5 december 2022 17:44 schreef Chanel5 het volgende:
Idd Bern kleeft teveel. Heeft nooit gezien dat het niet je dat was.
En kom daar dan maar eens van af.
Aan haar emotieloze bah tronie kon je van mijlenver al zien dat het niet goed zat, alleen Bern zag het niet.
De tht-datum van de condooms komt steeds dichterbijquote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar drie maanden, Bern kleefde al heel snel als een Pritt stift aan Sasja
Tuuk , Sas ziet het allemaal veeeel te zwaar en maakt er een ding vanquote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel meevalt. Hoog in emotie zitten zal wel meespelen
quote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
De tht-datum van de condooms komt steeds dichterbij
Hee ho, ze kroop ook steeds bij hem in bed he, ze had hem toen nodigquote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar drie maanden, Bern kleefde al heel snel als een Pritt stift aan Sasja
Wedden van niet?quote:Op maandag 5 december 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
Ach wat maakt het ook allemaal uit, allemaal figuranten, Berend gaat toch winnen
Eens . Het een hield het ander in stand. en dat is nu veranderdquote:Op maandag 5 december 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hee ho, ze kroop ook steeds bij hem in bed he, ze had hem toen nodig
Dat zeg ik niet maar ze zit nu in haar emoties dus kan het wel wat zwaarder vallenquote:Op maandag 5 december 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tuuk , Sas ziet het allemaal veeeel te zwaar en maakt er een ding van
Overdreven kind
Erken het nou maar.. Sasje heeft maandenlang totaal geen vat gekregen op Bern met haar geaai en kusjes en flipt nu ze weet dat het Bern eigenlijk geen fuck uitmaakt ..quote:Op maandag 5 december 2022 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tuuk , Sas ziet het allemaal veeeel te zwaar en maakt er een ding van
Overdreven kind
Deze staat.quote:
Sorry ik ben het gewoon niet met je eens.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erken het nou maar.. Sasje heeft maandenlang totaal geen vat gekregen op Bern met haar geaai en kusjes en flipt nu ze weet dat het Bern eigen geen fuck uitmaakt ..
Ja Pissed Off snap ik
Daar wel...quote:Op maandag 5 december 2022 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sorry ik ben het gewoon niet met je eens.
Het is geen voor wat hoort wat / Gelukkig niet zeg
Dat is het nooit , dus daar ook nietquote:
Niet elke toxic relatie ligt aan de man idd.quote:Op maandag 5 december 2022 17:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hee ho, ze kroop ook steeds bij hem in bed he, ze had hem toen nodig
Komischquote:Op maandag 5 december 2022 17:52 schreef D. het volgende:
Marciano: "frikandellen is gewoon rotzooi"
regie switcht naar de verkiezingsposter van Zoe
Als ik eerlijk ben denk ik dat ze een oogje op Jeff heeft. Als hij de keuken binnenkomt begint ze helemaal te stralen. Maar goed, de tijd zal het leren.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet maar ze zit nu in haar emoties dus kan het wel wat zwaarder vallen
Wedden met Flow3r is best link.quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet logisch, teveel een eenling
Wedden van niet?quote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wedden met Flow3r is best link.
Op zich wel juist.quote:Op maandag 5 december 2022 17:52 schreef D. het volgende:
Marciano: "frikandellen is gewoon rotzooi"
regie switcht naar de verkiezingsposter van Zoe
@Flow3r is een schatjequote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wedden met Flow3r is best link.
Get a roomquote:
Isaac?quote:Op maandag 5 december 2022 17:54 schreef D. het volgende:
Ben wel benieuwd wie Jeff 'Judas' noemnde tegenover Kim
quote:Op maandag 5 december 2022 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
De tht-datum van de condooms komt steeds dichterbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |