Het gaat weer over Saschaquote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft de bal teruggekaatst
Het gaat weer over Bep
Die arme knul wordt zwart gemaaktquote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
pffff
je gaat wel heel fel elke keer in de verdediging over Bern.
Dat is niet echt waar.quote:Op maandag 5 december 2022 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vrouwen praten over het algemeen meer over hun gevoelens met anderen, die moeten het kwijt
En hij is zo braaf en correct.quote:Op maandag 5 december 2022 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die arme knul wordt zwart gemaakt
Politiek correct , emoties zijn taboe voor Bern. Alles gaat gewoon goedquote:
Ik ook niet. Wat maakt het uit? Verleden is weg. Toekomst nietquote:
Mag ik, of mag alleen over Sas gepraat worden, over hoe zielig ze wel niet is. Ik kom voor Bern op, al is het als enige.quote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
pffff
Ja hoor Laura.quote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mag ik, of mag alleen over Sas gepraat worden, over hoe zielig ze wel niet is. Ik kom voor Bern op, al is het als enige.
Hij welquote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wat maakt het uit? Verleden is weg. Toekomst niet
Ik ben ook team Bern in deze. Moet kunnenquote:Op maandag 5 december 2022 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
pffff
Het lijkt me heel lastig oordelen als je geen streams hebtquote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mag ik, of mag alleen over Sas gepraat worden, over hoe zielig ze wel niet is. Ik kom voor Bern op, al is het als enige.
Je gaat je gang maar.quote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En daarom wordt alleen de vrouw verdedigt?quote:Op maandag 5 december 2022 17:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vrouwen praten over het algemeen meer over hun gevoelens met anderen, die moeten het kwijt
Omdat het al eeuwen zo isquote:Op maandag 5 december 2022 17:32 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En daarom wordt alleen de vrouw verdedigt?
Oordeel dan ook mijn mening niet.quote:Op maandag 5 december 2022 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar.
Maar ga dan niet op mij zitten afgeven met "jammer he" als ik een keer iets over het brave ventje neerzet
🙃[quote]quote:
Hun casus.quote:Op maandag 5 december 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
Als het aan Bern ligt komt het goed tussen hem en Sas
Goh, verrassendquote:Op maandag 5 december 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
Als het aan Bern ligt komt het goed tussen hem en Sas
Hoezo? Hij gaat nergens op inquote:Op maandag 5 december 2022 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hij DOET braaf en correct, maar is nu dus voorbij
Nu Sas nog uit het drijfzand trekkenquote:
Nee dat kloptquote:Op maandag 5 december 2022 17:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft kennelijk tegenover Sasha iets toegegeven wat niet zo 'btaaf en correct' is
Hoewel ik Sasha als één van de sterkere dames zie ben ik bang dat ze wel weer zwichtquote:Op maandag 5 december 2022 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nu Sas nog uit het drijfzand trekken
Dit is geen acteerwerkquote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
Ik denk serieus dat Sas wat te snel in een zwaan kleef aan relatie is beland. Ze baalt ervan nu en zoekt een dingetje om er tussen uit te glippen. Maar dat is hoe ik het zie
quote:Op maandag 5 december 2022 17:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar.
Maar ga dan niet op mij zitten afgeven met "jammer he" als ik een keer iets over het brave ventje neerzet
EN zo weer genoegquote:Op maandag 5 december 2022 17:32 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Oordeel dan ook mijn mening niet.
Dat is precies wat ik ook dacht. Ze zoekt een reden.quote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
Ik denk serieus dat Sas wat te snel in een zwaan kleef aan relatie is beland. Ze baalt ervan nu en zoekt een dingetje om er tussen uit te glippen. Maar dat is hoe ik het zie
Daar ben ik ook bang voor, maar wat me nu wel duidelijk is , is dat dat geen blijvende relatie gaat worden ns de loodsquote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Hoewel ik Sasha als één van de sterkere dames zie ben ik bang dat ze wel weer zwicht
Zo vermoeden heb ik ook,quote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
Wie?quote:Op maandag 5 december 2022 17:39 schreef D. het volgende:
Berend zei dan Maddy hem als top 3 materiaal zag
Volgens mij heeft Maddy wel 10 mensen in de top 3
Nee dat gejank dat ze nog steeds verliefd is klopt niet. Als je door een roze bril kijkt mag die gozer een moordenaar zijn bij wijze van. Ik vertrouw Sas niet.quote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Hoewel ik Sasha als één van de sterkere dames zie ben ik bang dat ze wel weer zwicht
Kan ook betekenen dat hij weet dat hij fout zit.quote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
BabbelKut en Bern.. geen woord over Paranoia Sasje...![]()
Prima PeopleKutCoach
Hoe eerder van die zemel af hoe beterquote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
Nouja, als ze hem nu al kan vergeven wat ie 'misdaan' heeft, dan misschien toch welquote:Op maandag 5 december 2022 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar wat me nu wel duidelijk is , is dat dat geen blijvende relatie gaat worden ns de loods
Er zit een hoop niet lekker tussen die twee
Zoals zo vaak in een RLS duiken mensen vaak meteen in een 'relatie' omdat ze steun zoeken en een maatje nodig hebben en pas later leren ze die persoon kennen en valt het eigenlijk stiekem tegen maar toch koste wat koste vast houden aan elkaar hoewel ze niet bij elkaar passen, blijkt pas laterquote:Op maandag 5 december 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
jij verdedigd Bern, terwijl jij ook niet weet wat er is gebeurd tussen Bern en Sas. Ik verdedig niemand, tot ik weet hoe of watquote:Op maandag 5 december 2022 17:32 schreef Daana316 het volgende:
[..]
En daarom wordt alleen de vrouw verdedigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |