Gelijk de hele pot kapot.quote:Op maandag 5 december 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Pis je een keer naast de pot (aanname) ga je voor héél Nederland voor schut
Oh ook alquote:
Nee hoorquote:Op maandag 5 december 2022 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het lijkt hier wel een juicekanaal, speculeren over Bern en Sasha
Raar dattie nog geen uur Verdediging Stream heeft gehad net als Sasje ..quote:
Best wel ja , ik ben benieuwd naar wat er speeltquote:Op maandag 5 december 2022 17:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het lijkt hier wel een juicekanaal, speculeren over Bern en Sasha
Neequote:Op maandag 5 december 2022 17:19 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Is Babet nu bemiddelaar? Heb geen livestreams
nou ik lees terug en lees weinig wat er nu op stream is, veel over B en Squote:
Ze praat met Bern nuquote:Op maandag 5 december 2022 17:19 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Is Babet nu bemiddelaar? Heb geen livestreams
Ja dusquote:
Logisch , want ze loopt de hele dag buiten rondjes in de kou en maar beppenquote:
Nee ? het gaat over mensen die weg zijn gegaan , niet over Sasquote:
als je terug leest, lees je natuurlijk niets over wat er nu op de stream is.quote:Op maandag 5 december 2022 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nou ik lees terug en lees weinig wat er nu op stream is, veel over B en S
Nog niet he? Ze zit er niet voor jan doedelquote:Op maandag 5 december 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ? het gaat over mensen die weg zijn gegaan , niet over Sas
Ja dus?quote:Op maandag 5 december 2022 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nog niet he? Ze zit er niet voor jan doedel
Beetje intro met onschuldige dingen. Ze kan zo al journalist solliciterenquote:Op maandag 5 december 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
Misschien komt dat nog , maar vooralsnog gaat het over het vertrek van Maddy en de mensen die zijn weggegaan
quote:
Di heeft hij gekregen van Jeff en zie vaker mensen nu hagelslag etenquote:
Zit ik hier met samengeknepen billen van de spanning wat hij zal zeggen over sas en dan komt er "hij mist hagelslag"quote:
Nou nou nou nou !!!quote:
Niks aan de handquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Zit ik hier met samengeknepen billen van de spanning wat hij zal zeggen over sas en dan komt er "hij mist hagelslag"
Laat Beb maar evenquote:
Babs zit daar overduidelijk weer met een missie en Bern praat met de handrem op door futiliteiten te benoemenquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Zit ik hier met samengeknepen billen van de spanning wat hij zal zeggen over sas en dan komt er "hij mist hagelslag"
Jammer hé. Hij heeft al eerder tegen Sas gezegd dat hij niet tegen anderen over haar praat. Toto zover houd hij zich daaraan, in tegenstelling tot Sas.quote:Op maandag 5 december 2022 17:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Lekker wroeten.quote:
Hij heeft de bal teruggekaatstquote:
Je moet een blijkbare klootzak met handschoentjes aanpakkenquote:Op maandag 5 december 2022 17:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zit daar overduidelijk met een missie en Bern praat met de handrem op door futiliteiten te benoemen
pffffquote:Op maandag 5 december 2022 17:26 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Jammer hé. Hij heeft al eerder tegen Sas gezegd dat hij niet tegen anderen over haar praat. Toto zover houd hij zich daaraan, in tegenstelling tot Sas.
vrouwen praten over het algemeen meer over hun gevoelens met anderen, die moeten het kwijtquote:Op maandag 5 december 2022 17:26 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Jammer hé. Hij heeft al eerder tegen Sas gezegd dat hij niet tegen anderen over haar praat. Toto zover houd hij zich daaraan, in tegenstelling tot Sas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |