De topie van de week komt terug.quote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil 'een loodsbewoner van de week met bijhorende beloning' maar beseft niet dat je dan juist scheve gezichten krijgt
Raarquote:Op maandag 5 december 2022 18:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En plannen hád hij![]()
Al die aantrekkelijke vrouwen en Bern houdt van vrouwelijk schoon![]()
Weinig van terecht gekomen
Nou leesplezierquote:Op maandag 5 december 2022 18:02 schreef woxxel het volgende:
Ik heb een uur gemist, heeft iemand een samenvatting?
Ik schakel in en zie dat ze t vreemd vinden dat de huishoudpot leeg is
Wij willen scheve gezichtenquote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef Kakadylo het volgende:
Babs wil 'een loodsbewoner van de week met bijhorende beloning' maar beseft niet dat je dan juist scheve gezichten krijgt
Er is één we-eggg hoera hoeraquote:Op maandag 5 december 2022 18:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Nou dit was het weer voor een maand wat eliminaties betreft
Voor wat álles betreft.. nog 2 debiel simpele spellen voor geld en dat wast wel weerquote:Op maandag 5 december 2022 18:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
LauB lees je mee?quote:Op maandag 5 december 2022 17:59 schreef 5thencounter het volgende:
Babs wil wel een Bewoner vd Week beloning ... Slijmt ze bij Isaac de Nieuwe Manager
Hequote:Op maandag 5 december 2022 18:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Oja, ik voorspelde deze maand iedere week een eliminatie, vooralsnog zitten we op schema
Die heeft Jeff uitgegeven aan rode wijn en shag voor zijn geheime opslag/eigen gebruik,quote:Op maandag 5 december 2022 18:06 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo zit er niets meer in de pot, er zat toch nog 1100¤ in?
Ja en nu? Dan moet je maar niet weggaan.quote:Op maandag 5 december 2022 18:09 schreef mnesymne het volgende:
Heb een weekje niet gekeken. Kom je terug:
eliminatie gemist
modderworstelen gemist
party gemist
pijpende mexx gemist
Sasha boos?
lesbische stelletje opeens
Regie die het moe is en gewoon satisfyer gebruik laat zien...
En dan zal het nu weer saaie boel worder zeker...
Ja 1 december nog wel, weet niet wat daarvan over is nuquote:Op maandag 5 december 2022 18:06 schreef pingu66 het volgende:
Hoezo zit er niets meer in de pot, er zat toch nog 1100¤ in?
Denk je dat of heb je dat gehoord of gezien op stream of gewoon kwaadsprekerij?quote:Op maandag 5 december 2022 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft Jeff uitgegeven aan rode wijn en shag voor zijn geheime opslag/eigen gebruik,
Daar heb ik geen fax van gekregen dat dit te zien was, laat staan gezien in het filmpjestopic...quote:Op maandag 5 december 2022 18:09 schreef mnesymne het volgende:
Heb een weekje niet gekeken. Kom je terug:
Regie die het moe is en gewoon satisfyer gebruik laat zien...
En dan zal het nu weer saaie boel worder zeker...
Laster campagne van mijquote:Op maandag 5 december 2022 18:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk je dat of heb je dat gehoord of gezien op stream of gewoon kwaadsprekerij?
Ik geloof veel van wat King Jeff doet maar dit kan ik me echt niet voorstellen tis geen tondeuse die je zomaar verstopt.quote:Op maandag 5 december 2022 18:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft Jeff uitgegeven aan rode wijn en shag voor zijn geheime opslag/eigen gebruik,
Ze hitste hem regelmatig op. Weet nog een filmpje dat ze boven op hem kroop. Dat Bern zei:oef gevaarlijk. Zij zei: we kunnen het zo gevaarlijk maken als we willen.quote:Op maandag 5 december 2022 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet elke toxic relatie ligt aan de man idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |