ja... te "zien" in een van de topics die ik terug gelezen had stond een filmpje van Zoe die geluid aan maken was omdat Mirthe in de douche stond te kreunen...quote:Op maandag 5 december 2022 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen fax van gekregen dat dit te zien was, laat staan gezien in het filmpjestopic...
Maddie is wegquote:Op maandag 5 december 2022 18:09 schreef mnesymne het volgende:
Heb een weekje niet gekeken. Kom je terug:
eliminatie gemist
modderworstelen gemist
party gemist
pijpende mexx gemist
Sasha boos?
lesbische stelletje opeens
Regie die het moe is en gewoon satisfyer gebruik laat zien...
En dan zal het nu weer saaie boel worder zeker...
Die Mirthe...wanneer heeft dit plaatsgevonden?quote:Op maandag 5 december 2022 18:14 schreef mnesymne het volgende:
[..]
ja... te "zien" in een van de topics die ik terug gelezen had stond een filmpje van Zoe die geluid aan maken was omdat Mirthe in de douche stond te kreunen...
Team Bern hieroquote:Op maandag 5 december 2022 17:30 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Mag ik, of mag alleen over Sas gepraat worden, over hoe zielig ze wel niet is. Ik kom voor Bern op, al is het als enige.
Ik ookquote:
Team Paranoia Kutje hierquote:
Ahh tochquote:Op maandag 5 december 2022 18:22 schreef Kakadylo het volgende:
Babs en Wendy lekker klagen over Jeff en het is nog telkens vermakelijk ook die twee
Zo te horen wel . en haar nieuwe muts viel me ook al opquote:Op maandag 5 december 2022 18:24 schreef D. het volgende:
Heeft Kim van Jeff een nieuwe jas gekregen van het huishoudgeld?
Ze is ook raar toch? nu bevriend zijn met Wanda....en alles doorkleppen aan kamer 3..quote:Op maandag 5 december 2022 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD ook even door de mangel gehaald
Interessant vooral . en bizar als Kim D echt een jas heeft gekregen van Jeffquote:
Apart jaquote:Op maandag 5 december 2022 18:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze is ook raar toch? nu bevriend zijn met Wanda....en alles doorkleppen aan kamer 3..
Volgens mij heeft Kim 2 jassen bij zich, die ook vaak door anderen, zoals Babet gedragen wordtquote:Op maandag 5 december 2022 18:24 schreef D. het volgende:
Heeft Kim van Jeff een nieuwe jas gekregen van het huishoudgeld?
Ze hadden het er net toch echt over dat Kim een jas heeft gekregen van Jeffquote:Op maandag 5 december 2022 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Kim 2 jassen bij zich, die ook vaak door anderen, zoals Babet gedragen wordt
Ik ben team "Rot Allebei Maar Op"quote:Op maandag 5 december 2022 18:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Team Paranoia Kutje hier
Ik moet wat...
Iedere eliminatie staat ie hoog dan wel bovenaanquote:Op maandag 5 december 2022 18:26 schreef D. het volgende:
Denk dat Jeff snel weer op de lijst staat voor nominatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |