abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 november 2022 @ 15:30:37 #1
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  zondag 27 november 2022 @ 15:31:50 #2
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206841840
100+ Afrikanen die voor Rusland / Wagner voor geld zouden vechten in Ukraine zijn in de steek gelaten. En ze hebben nooit hun beloofde salaris gehad.

Russia’s Secret Recruits Allegedly Abandoned, Starving, and Missing in Action

ABUJA, Nigeria—Russia’s infamous Wagner Group has abandoned dozens of former Central African Republic (CAR) rebels in Ukraine’s Donbas region after recruiting them to fight Vladimir Putin’s war, two former CAR fighters told The Daily Beast.

The CAR sources, who were recruited by Wagner after quitting the Union for Peace (UPC) rebel group last December, said that many of the 100 or so ex-UPC fighters currently in Ukraine have lost contact with Wagner after the group trained them and flew them to the Donbas region about eight months ago.

“Some of our colleagues have called us [on the phone] to inform us that the Russian soldiers who took them to eastern Ukraine deployed them to a particular town and left them to fight on their own,” Ali, who was not part of the group sent to Ukraine, told The Daily Beast. “As we speak, they haven’t been paid for months and they can’t even feed themselves.” (The Daily Beast has changed the names of its sources to protect them from possible retribution.)

Some ex-UPC recruits, often referred to as “Black Russians” by many in CAR, are now having to “steal from civilians” to be able to survive the hardships in Ukraine, according to Ali.

lees verder: https://www.thedailybeast(...)abandoned-in-ukraine

[ Bericht 1% gewijzigd door slashdotter3 op 27-11-2022 15:40:09 ]
pi_206841883
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 27 november 2022 @ 15:35:47 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206841985
quote:
Zie ik nou kibbeling in dat bakje friet wat dat meisje krijgt? :9

[ Bericht 5% gewijzigd door slashdotter3 op 27-11-2022 15:47:54 ]
pi_206842127
Mooie peptalk van Simonjan voor de Russische soldaten
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206842475
Dat eventjes actief gewezen verhaal wat betreft de luchtmacht RU is eigenlijk wel wat precies past bij het 3 dagen oorlog verhaal niet?

En toen kwam de sterker dan verwachte tegenstand en de wapenleveringen uit het westen.

Misschien dat de acties van de luchtmacht ook ietwat op de achtergrond terecht kwamen omdat de rest van het leger hier geen passend gevolg aan kon geven.
  zondag 27 november 2022 @ 16:08:51 #7
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206842695
Goederen die door Russische burgers uit China worden geimporteerd om aan hun eigen mensen te geven worden door de Russische douane ingepikt om het aan Wagner te geven.

twitter
pi_206842906
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2022 15:42 schreef Slayage het volgende:
Mooie peptalk van Simonjan voor de Russische soldaten [ twitter ]
Makkelijk lullen vanuit je warme tv studio in Moskou. Takkewijf. :r
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206842935
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Makkelijk lullen vanuit je warme tv studio in Moskou. Takkewijf. :r
Echt hè. Verplicht op excursie naar het front, inclusief een nachtje slapen in de modder.
  zondag 27 november 2022 @ 16:51:21 #10
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206843142
https://www.nu.nl/spannin(...)yiv-weer-stroom.html
Vier dagen na Russische aanval hebben bijna alle mensen in Kyiv weer stroom

Het elektriciteitsnetwerk is in bijna heel Kyiv hersteld. Het stadsbestuur meldt zondag dat de werkzaamheden bijna voltooid zijn, vier dagen na de grote Russische aanval op de energievoorzieningen van de Oekraïense hoofdstad.
Zondagochtend had vrijwel iedereen in Kyiv weer toegang tot stroom, verwarming en stromend water. Ook het mobiele netwerk functioneert weer zoals het zou moeten. Op de piekmomenten zou de stroom nog plaatselijk kunnen uitvallen.

President Volodymyr Zelensky was vrijdag nog kritisch over het langzame herstel in Kyiv. Burgemeester Vitali Klitschko zei zondag juist tegen de Duitse krant Bild dat de technici in "recordtempo" hebben gewerkt.

Ben of ken jij iemand die in Oekraïne woont? NU.nl zoekt mensen (Nederlands- of Engelstalig) die te maken hebben met elektriciteitsuitval, kou en watertekorten door de Russische aanvallen. Het gaat om een videoreportage, dus het verzoek is om je ervaringen met je telefoon op te nemen.
Nu de winter in Oekraïne is begonnen, richten de Russische aanvallen zich voornamelijk op de energievoorzieningen. Komende week kan de temperatuur ook overdag dalen tot onder het vriespunt en in Kyiv wordt deze zondag sneeuw verwacht.

Ook andere steden hadden de afgelopen dagen problemen met het stroomnetwerk. Inmiddels is het op de meeste plekken hersteld.
  zondag 27 november 2022 @ 17:26:05 #11
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206843701
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Goederen die door Russische burgers uit China worden geimporteerd om aan hun eigen mensen te geven worden door de Russische douane ingepikt om het aan Wagner te geven.

[ twitter ]
twitter
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_206843775
En dan zeggen ze dat goed nieuws geen nieuws. "Self inflicted genocide" mag ik dat toejuichen eigenlijk? :P
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206844058
twitter
pi_206844100
Nog een dreun voor Rusland.

twitter
pi_206844147

Gevechtshandelingen vanaf beide kanten. Vooral het achtergrond liedje vanaf 00:56 klinkt heel erg duister.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 27 november 2022 @ 18:03:19 #16
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206844228

Sean Odinson heeft wat filmpjes op YouTube staan met vanuit een drone directe confrontaties tussen Russen en Oekraïners.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206844993
quote:
Zou het niet een enorm lang proces zijn van jaren voordat de bevolking het niet langer pikt en een einde aan de oorlog eist.

Qua recente voorbeelden zou ik alleen Afghanistan en Irak kennen waarbij het westen pas na jaren de stekker eruit trok.

Eerste wereldoorlog duurde 4 jaar voordat de Duitsers er klaar mee waren.

Het lijkt me eerder dat het Russische leger niet meer in staat is om verder te vechten dan dat de bevolking in opstand komt.

Een opstand van het Russische leger lijkt me een kleine kans, gevoelsmatig denk ik dat er eerder meer hardliners zitten die veel verder willen gaan qua bewapening/inzet van wapens dan een groep die zich liever terugtrekt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kickinalfa op 27-11-2022 19:10:21 ]
pi_206845291

Vanaf 13.30 rijden ze Kherson binnen.
Blije mensen en volgens mij StarWarsmuziekje erbij rond 14.00 voor de sfeer compleet met Tüteren en het heilige brood dat je niet kunt weigeren.

Met engelse ondertiteling
  zondag 27 november 2022 @ 19:25:57 #20
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206845484
Die gasten krijgen vol alle granaatscherven in hun gezicht

https://www.reddit.com/r/(...)tation_grenade_drop/
Ukrainian drone films fragmentation grenade drop on an occupied Russian trench position, claimed to be in the Bakhmut direction. NSFW
pi_206846226
twitter
pi_206846568
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 16:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Makkelijk lullen vanuit je warme tv studio in Moskou. Takkewijf. :r
Zij is typerend voor de gevoelloosheid van dat paupervolk.
pi_206846632
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_206847043
He is still in denial.

twitter
  zondag 27 november 2022 @ 20:41:43 #27
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206847473
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Goed idee ! :Y
Een actie van het land van vestiging naar een ambassade toe is een actie op het grondgebied van het land waar de ambassade van is.

Als het individueen van Nederlanders zijn die dit doen en NL de politie stuurt kan het misschien net. Maar je kunt geen gerichte acties tegen een ambassade ondernemen.

Als Rusland dat hoog opneemt kan het officieel in oorlog komen met die landen die dit plannen. Wordt dan ook een lastig te beoordelen pakket voor de Navo.
pi_206847501
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:41 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Goede tactiek. Russen doen hoe dan ook weinig aan roulatie, wat de kans op demoralisering en doodvriezen vergroot.
  zondag 27 november 2022 @ 21:00:25 #30
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206847585
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 20:54 schreef Beathoven het volgende:
Een actie van het land van vestiging naar een ambassade toe is een actie op het grondgebied van het land waar de ambassade van is.
Zo werkt dat toch ook niet helemaal?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_206847745
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Zo werkt dat toch ook niet helemaal?
rectivicatie.. en best erg, want volgens mij kregen we dit vroeger bij maatschappijleer. :)


"Het is een wijdverbreid misverstand dat een buitenlandse ambassade in Nederland ook buitenlands grondgebied is", zegt Henri de Waele, hoogleraar internationaal recht aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Hij legt uit dat alle ambassades in ons land gewoon Nederlands grondgebied zijn. Daar gelden Nederlandse wetten.

De verwarring zit volgens De Waele in de onschendbaarheid van ambassades en diplomaten. "Het gastland mag in ambassades dus niet controleren of arresteren." Het idee hierachter is dat diplomaten zo vrij hun werk kunnen doen. "Alleen zo kunnen ze controversiële onderwerpen als mensenrechten aan de orde stellen.", schrijft de overheid.

Als er een conflict is, zijn er wel andere middelen om een diplomaat of ambassadeur aan te pakken. De eerste stap is dat het ontvangende land de ambassadeur op het matje roept. Bij een grotere ruzie kan Nederland het andere land vragen de diplomaat terug te roepen of de onschendbaarheid op te heffen.


Het lijkt me nog steeds geen goed idee de ambassades dwars te gaan zitten met acties vanuit de staat. Maar goed.
pi_206847754
quote:
Na negen maanden oorlog heb ik nog steeds de indruk dat de oorlog veel Russen koud laat, zelfs als hun partners en zonen als ongetrainde militairen naar het front moeten.

Filmpje overigens nog niet gekeken, wel op mijn playlist gezet.
  zondag 27 november 2022 @ 21:07:32 #33
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206847777
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
rectivicatie.. en best erg, want volgens mij kregen we dit vroeger bij maatschappijleer. :)


"Het is een wijdverbreid misverstand dat een buitenlandse ambassade in Nederland ook buitenlands grondgebied is", zegt Henri de Waele, hoogleraar internationaal recht aan de Radboud Universiteit in Nijmegen. Hij legt uit dat alle ambassades in ons land gewoon Nederlands grondgebied zijn. Daar gelden Nederlandse wetten.

De verwarring zit volgens De Waele in de onschendbaarheid van ambassades en diplomaten. "Het gastland mag in ambassades dus niet controleren of arresteren." Het idee hierachter is dat diplomaten zo vrij hun werk kunnen doen. "Alleen zo kunnen ze controversiële onderwerpen als mensenrechten aan de orde stellen.", schrijft de overheid.

Als er een conflict is, zijn er wel andere middelen om een diplomaat of ambassadeur aan te pakken. De eerste stap is dat het ontvangende land de ambassadeur op het matje roept. Bij een grotere ruzie kan Nederland het andere land vragen de diplomaat terug te roepen of de onschendbaarheid op te heffen.

Het lijkt me sowieso nogal onwenselijk om op deze manier om te gaan met diplomaten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_206847844
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 18:53 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zou het niet een enorm lang proces zijn van jaren voordat de bevolking het niet langer pikt en een einde aan de oorlog eist.

Qua recente voorbeelden zou ik alleen Afghanistan en Irak kennen waarbij het westen pas na jaren de stekker eruit trok.

Eerste wereldoorlog duurde 4 jaar voordat de Duitsers er klaar mee waren.

Het lijkt me eerder dat het Russische leger niet meer in staat is om verder te vechten dan dat de bevolking in opstand komt.

Een opstand van het Russische leger lijkt me een kleine kans, gevoelsmatig denk ik dat er eerder meer hardliners zitten die veel verder willen gaan qua bewapening/inzet van wapens dan een groep die zich liever terugtrekt.
Je zit ook nog met de houding van de Orthodoxe kerk die een spin in het web is in de hele wens tot een groot Rusland. Dan zou men daar ook een flinke 180 moeten maken
pi_206848008
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 20:56 schreef polderturk het volgende:

[..]
Goede tactiek. Russen doen hoe dan ook weinig aan roulatie, wat de kans op demoralisering en doodvriezen vergroot.
Dat werkte voor Japanse piloten in WO2 ook al zo goed.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206848101
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 27 november 2022 @ 21:48:03 #37
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206848858
Nieuwe foto van de Meme-HIMARS.

&lt;signature here&gt;.
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 21:57:46 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206849109
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Je zit ook nog met de houding van de Orthodoxe kerk die een spin in het web is in de hele wens tot een groot Rusland. Dan zou men daar ook een flinke 180 moeten maken
Die kerk wordt geleid door een voormalig KGB agent die zijn functie en zijn rijkdom dankt aan Poetin, daar gaat niets draaien.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206849199
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Die kerk wordt geleid door een voormalig KGB agent die zijn functie en zijn rijkdom dankt aan Poetin, daar gaat niets draaien.
Was het verhaal niet dat die Kirill op sterven lag? Nooit meer iets van vernomen.

Die kerk dient geen enkel ander doel dan het nog een soort van godsdienstig legitiem te laten lijken, maar met het christendom heeft dit natuurlijk niks te maken.
pi_206849770
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 21:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Die kerk wordt geleid door een voormalig KGB agent die zijn functie en zijn rijkdom dankt aan Poetin, daar gaat niets draaien.
Bron van dat KGB?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206849799
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 22:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Was het verhaal niet dat die Kirill op sterven lag? Nooit meer iets van vernomen.

Die kerk dient geen enkel ander doel dan het nog een soort van godsdienstig legitiem te laten lijken, maar met het christendom heeft dit natuurlijk niks te maken.
Net zoals IS met islam te maken heeft, heeft Kirill net zo goed te maken met het Christendom net zoals die Servische christelijke fascisten in voormalig Joegoslavië.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206849811
twitter

Alieexpres opkopen?

Maar het zou jammer zijn als de Chinezen de Russen goede spullen leveren.
pi_206850011
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2022 22:41 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Alieexpres opkopen?

Maar het zou jammer zijn als de Chinezen de Russen goede spullen leveren.
Weet überhaupt iemand hoe het Chinese leger er voor staat of is dat net zo corrupt als het Russische maar daarnaast hebben ze geen ervaring?
pi_206850026
Wat een debiel.
Deze berichten moeten we bewaren voor wanneer Rusland weer grote lappen grond verliest en ze zich "tactisch" moeten terugtrekken.


twitter
pi_206850035
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Net zoals IS met islam te maken heeft, heeft Kirill net zo goed te maken met het Christendom net zoals die Servische christelijke fascisten in voormalig Joegoslavië.
Iedereen gebruikt religies voor hun eigen doeleinden. Niks nieuws onder de horizon.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206850056
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef polderturk het volgende:
Wat een debiel.
Deze berichten moeten we bewaren voor wanneer Rusland weer grote lappen grond verliest en ze zich "tactisch" moeten terugtrekken.

[ twitter ]
Ik ben wel benieuwd hoe de Russen de manschappen die ze momenteel trainen gaan inzetten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206850059
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef polderturk het volgende:
Wat een debiel.
Deze berichten moeten we bewaren voor wanneer Rusland weer grote lappen grond verliest en ze zich "tactisch" moeten terugtrekken.


[ twitter ]
Waarom deel je dat soort troep dan ook hier...
  zondag 27 november 2022 @ 23:11:50 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206850141
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:59 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Weet überhaupt iemand hoe het Chinese leger er voor staat of is dat net zo corrupt als het Russische maar daarnaast hebben ze geen ervaring?
Het is een groot leger. Maar erg weinig ervaring, en het zal geen topkwaliteit zijn vergelekn met bijvoorbeeld de VS. En hun leger is vooral gericht op defensie, dus niet offensief.

Eigenlijk is het grootste wapen dat China heeft de economie. De EU en China zitten economisch als een soort spinnenweb aan elkaar vast. Bij Rusland was dat gelukkig niet het geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door Harvest89 op 27-11-2022 23:21:00 ]
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 23:20:52 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206850243
Das een heel gedateerde omschrijving hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 27 november 2022 @ 23:21:19 #50
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206850248
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:20 schreef sp3c het volgende:
Das een heel gedateerde omschrijving hoor
In welk opzicht?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator zondag 27 november 2022 @ 23:24:57 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206850275
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
In welk opzicht?
In dat het allang niet meer een puur defensief feestje meer is (als dat het überhaupt ooit was realistisch gezien) met vliegkamp schepen langeafstands en hypersonische raketten, strategische bommenwerpers etc.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 27 november 2022 @ 23:42:23 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_206850449
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 23:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
In dat het allang niet meer een puur defensief feestje meer is (als dat het überhaupt ooit was realistisch gezien) met vliegkamp schepen langeafstands en hypersonische raketten, strategische bommenwerpers etc.
Puur defensief misschien niet. Maar voornamelijk wel. Het is de aard van het beestje. Het meeste is gericht op verdediging.

Ze hebben ook helemaal geen effectief logistiek netwerk om ergens anders in de wereld op langere termijn een oorlog vol te houden.

Maar dat is hoe het nu is. Wie weet wat voor sprongen ze over 20 jaar hebben gemaakt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_206850717
Chinezen zijn stiekemerds
pi_206850920
De wegbrug naar de Krim is bijna gerepareerd:

twitter


De schade aan de spoorbrug lijkt zwaarder te zijn dan oorspronkelijk aangenomen, want aan de reparatie daarvan lijken de Russen nog nieteens begonnen te zijn:

twitter
pi_206850997
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206851189
een interessant item over oa Rusland 2018 en de FIFA.

pi_206851452
Een tijdje terug was hier een hele discussie over Aids in Rusland en dat het een verouderde grafiek was. Ik wist toen al dat die grafiek gewoon door zou lopen omdat je Aids niet zomaar stopt. In Nederland hebben we er jaren over gedaan met voorlichting, testen enzovoort. Nu Rusland natuurlijk een conservatieve heilstaat geworden is kan je dus beter problemen ontkennen en er niks aan doen i.p.v het probleem te herkennen en aan te pakken met dit als gevolg.

quote:
Rusland is het land waar wereldwijd de verspreiding van het virus het meeste toenam, met 61 procent sinds 2010. Volgens het Aidsfonds brak de epidemie aanvankelijk uit onder drugsgebruikers, maar wordt inmiddels de hele bevolking getroffen: twee derde van nieuwe infecties werd het afgelopen jaar overgedragen via heteroseksueel contact.
https://nos.nl/artikel/24(...)ergert-aids-epidemie
Dus ja die krijgen nog wel wat meer problemen er bij.
pi_206851586
quote:
Vanuit een humaan perspectief bekeken is dit toch wel echt tragisch om te zien. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat al die mensen die in kuilen tegen elkaar gekropen zitten die-hard Putinlovers zijn. Je zal er maar zitten terwijl je (thuis) wel wat beters te doen hebt dan oorlogje spelen voor het kremlin en dan ben je ook nog onderkoeld, heb je slechte uitrusting, amper getrained, hongerig, met slecht weer, modder, zonder leiding en overal liggen lijken enz enz. Bepaald geen feest en je bent eigenlijk gewoon keihard genaaid. :{

[ Bericht 2% gewijzigd door xpompompomx op 28-11-2022 09:19:36 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 09:08:04 #62
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206851605
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2022 09:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vanuit een humaan perspectief bekeken is dit toch wel echt tragisch om te zien. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat al die mensen die in kuilen tegen elkaar gekropen zitten die-hard Putinlovers zijn. Je zal er maar zitten terwijl je (thuis) wel wat beters te doen hebt dan oorlogje spelen voor het kremlin en dan ben je ook nog onderkoeld, heb je slechte uitrusting, hongerig, met slecht weer, modder, zonder leiding en overal liggen lijken enz enz. Bepaald geen feest. :{
Deze beelden moeten ze aan mensen in Moskou laten zien.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 28 november 2022 @ 09:25:47 #63
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206851706
quote:
84s.gif Op maandag 28 november 2022 09:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Deze beelden moeten ze aan mensen in Moskou laten zien.
Die liggen er pas wakker van als het een vriend, zoon, vader of neef van ze is. Anders boeit het die lui bijzonder weinig. Je ziet het al aan het totale gebrek aan empathie van die koekenbakkers daar op tv. How on earth kan je vanuit je luie stoel in een warme studio de mensen die kapot vriezen in de loopgraven uitmaken voor vanalles en nog wat 8)7 . Verbazingwekkend vind ik dat.
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 09:29:13 #64
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206851727
twitter


Bang voor een koffie polonium of broodje rattengif?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 09:31:00 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206851746
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Die liggen er pas wakker van als het een vriend, zoon, vader of neef van ze is. Anders boeit het die lui bijzonder weinig. Je ziet het al aan het totale gebrek aan empathie van die koekenbakkers daar op tv. How on earth kan je vanuit je luie stoel in een warme studio de mensen die kapot vriezen in de loopgraven uitmaken voor vanalles en nog wat 8)7 . Verbazingwekkend vind ik dat.
Ja, daar heb je ook wel een punt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206851750
quote:
Mooi. En de winter is nog maar net begonnen. :7
pi_206851763
quote:
10s.gif Op zondag 27 november 2022 15:42 schreef Slayage het volgende:
Mooie peptalk van Simonjan voor de Russische soldaten [ twitter ]
Maar zelf naar het front gaan doet ze niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 09:36:49 #68
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206851815
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Bang voor een koffie polonium of broodje rattengif?
Hoeveel Russen zitten er in Belarus? En hoeveel militair materieel heeft Belarus nog over?
Dit is gewoon een plan te zijn om Belarus te annexeren.

Russen troepen plaatsen -> materieel van het Belarus leger naar Oekraine verplaatsen -> Loekie vermoorden -> Leger Belarus is kansloos -> inlijving Belarus.

Hopelijk zijn de partizanen al goed voorbereid voor een gewapende strijd. Beter heeft het leger van Belarus nog genoeg wapens.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206851856
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Bang voor een koffie polonium of broodje rattengif?
Het is leuk speculeren over de nadere vergiftiging van Loekie of over de terminale plofkop Poetin, maar een beetje dictator geeft natuurlijk geen persbericht uit dat hij zijn koks en bewakers heeft gewisseld...

Dit lijkt me dus een nep bericht
  maandag 28 november 2022 @ 09:43:14 #70
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206851886
quote:
quote:
Russia's absorption of the neighboring countries into "one big Russian home," with eventual expansion to the Balkans & Poland.
Zie hier de reden waarom Polen 1000 tanks en 500 HIMARS van Zuid Korea aanschaft en een complete wapenindustrie optuigt. Zolang Rusland een gevaar blijft is het nodig dat zij zich zwaar bewapenen.
  maandag 28 november 2022 @ 09:47:52 #71
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206851943
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:29 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Bang voor een koffie polonium of broodje rattengif?
Heel verstandig van hem. De Russen hebben alle tijd gehad om te infiltreren en/of mensen om te kopen of te chanteren. Met deze move is in 1 klap al dat werk voor niets geweest.
pi_206851946
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2022 09:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vanuit een humaan perspectief bekeken is dit toch wel echt tragisch om te zien. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat al die mensen die in kuilen tegen elkaar gekropen zitten die-hard Putinlovers zijn. Je zal er maar zitten terwijl je (thuis) wel wat beters te doen hebt dan oorlogje spelen voor het kremlin en dan ben je ook nog onderkoeld, heb je slechte uitrusting, amper getrained, hongerig, met slecht weer, modder, zonder leiding en overal liggen lijken enz enz. Bepaald geen feest en je bent eigenlijk gewoon keihard genaaid. :{
Mja, dit soort van foto's inderdaad.

twitter


Als zoiets in een museum zou hangen over de Eerste Wereldoorlog zou het niet eens opvallen, met die bij elkaar geraspte meuk je einde tegemoet in een loopgraaf. Bizar ja.
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_206851979
quote:
Er zijn nog steeds mensen die denken dat Rusland geen bedreiging vormt voor ons. Ik denk dat deze mensen hopen dat onze cultuur en maatschappij kapot gaan.
pi_206851980
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 09:50:47 #75
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206851982
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:43 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
[..]
Zie hier de reden waarom Polen 1000 tanks en 500 HIMARS van Zuid Korea aanschaft en een complete wapenindustrie optuigt. Zolang Rusland een gevaar blijft is het nodig dat zij zich zwaar bewapenen.
Daar waarschuwt Polen dan ook al jaaaaaaaaren voor.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206851983
Hoe genocidaal wil je het hebben?

twitter
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 10:09:25 #77
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206852135
_O- :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206852161
quote:
84s.gif Op maandag 28 november 2022 10:09 schreef Starhopper het volgende:
_O- :')

[ twitter ]
Wat een debiel volk is het toch ook he.. je verbaast je nergens meer over bij die mensen.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 10:13:47 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206852169
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wat een debiel volk is het toch ook he.. je verbaast je nergens meer over bij die mensen.
Ja. Alsof het ook de normaalste zaak van de wereld is :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206852264
quote:
84s.gif Op maandag 28 november 2022 10:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. Alsof het ook de normaalste zaak van de wereld is :')
Een mensenleven is niets waard daar, hooguit een setje handdoeken.

Het is precies hetzelfde als in de Tweede Wereldoorlog.. hoeveel doden er vallen aan eigen kant interesseert ze niet. Totaal afgestompt dat kutvolk
  maandag 28 november 2022 @ 10:23:49 #81
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206852275
video: https://www.reddit.com/r/(...)ozhin_was_a_rooster/
A former convict claims Prigozhin was a "rooster" in prison. Threatens convicts who choose to join the Wagner Group. This is kind of a big deal. Translation and context in comments below.

quote:
Context and translation from the OP.

This is kind of a big deal… I guess. Yevgeny Prigozhin, aka “Putin’s Chef” and now known as the founder and the head of the Wagner Group, famously served a sentence or two in prison himself in his pre-Putin days. For those who don’t know, Russian prisons have a famous and strict hierarchy. At the bottom, are the underclasses known as the “roosters”. Roosters are regularly raped, forced to live near the toilet, and touching one is prohibited (as to not get the shame on yourself)…other than beating or raping them. Becoming a rooster in the prison system is irreversible and forever condemns one’s criminal career to failure and… well, more prison rape. There are numerous ways to become a rooster… among which pedophilia and snitching are automatic sentences to “rooster-ness”. I’ve heard rumors that some roosters would get their teeth deliberately knocked out for the reasons your imagination can easily fill-in.

Anyways, there have long been rumors that Prigozhin was “lowered” (the Russian prison term for being reduced to an underclass status). But those rumors were unsubstantiated and smelled of propaganda.

This video appears to confirm the rumor though. The individual speaking has Russian prison tattoos and claims to have served time with Prigozhin (they appear to be of similar age).

This is a big deal because prison lore is widely known in Russia. Having a reputation of having been an “authority” (high-ranking convict) in prison can carry certain strange respect even among the law-abiding crowd. Being known as a “rooster”, however, is a mark of shame that is viewed with disdain even outside of prison. In other words, this is a serious blow to Prigozhin’s credibility and “tough-guy” reputation.

Disclaimer first… I have no problem with gay people personally at all and would never use such language myself. The term “faggot” below is simply a direct translation of the speaker for more accurate context.

////Translation follows…

“Good day… wishing you peace in our house. Want to second what Grisha “Moskovsky” (sounds like a prison nickname rather than an actual last name) said… and add from myself.

My name is Sasha... I’m known as Sasha “Kurara” (nickname). I want to inform that I served a sentence with Prigozhin on a same vacation.

Anyways, Prigozhin is a faggot (pederast) (Russians use the term “pederast” which traditionally is used to describe child molesters, but in prison context it’s meant more as an analog to a “faggot”). In the full meaning of this word. Prigozhin is one of the “lowered”. He had his “place”, he knew his “place”, and he agreed with his “place” (reference to sleeping next to a toilet”.

And now you, who join Wagner Group, you are agreeing to serve under the flag of a faggot/pederast. Your commander is a “faggot”. You are now equating yourself with a faggot. In fact, you’re becoming lower than a faggot.

A faggot who (personally) sucked my own dick… for enteraintment. This faggot sucked my dick in the zone (prison).

You remember that, Ghenya? (short for Yevgeny). Remember that, you fucking “rooster”?

Remember how we used to beat you, you bitch? And now you’re trying to “steer” something, you fucking bitch?

But the point isn’t Prigozhin. This is about those who join him. Are you fucking insane? You are all fucking faggots. Try to remember the 40s… remember those who picked up weapons on behalf of the government and what happened to them afterward.

Your leader is a fucking “rooster” who used to suck dick. He probably still has cum swimming between his teeth. Are you’re going under his flags to kill women and children, bitches.

We will kill you all. If you were allowed to sit at the normal table before (reference to not being a “lowered” class in prison)… imagine where you will be “afterward” (as in a threat to “lower” them when they come back to prison). You will never change your life after.

I’m 50 years old of which I spent 24 in prisons. And every time I thought that when I leave, I would change my life. None of us ever changes our lives. Once we set out on our path, until our eyes close, we continue on this path (meaning the path of criminality).

Just think that when you return to prison, where you will end up. And will that “rooster help you then? That faggot? Me, personally, I had my dick in his mouth.

Think about what awaits you.

Everyone who signs up for Wagner, you are all faggots. As soon as you thought about it, you became faggots. We will smash your families. Your kids. Your grandkids. Everyone.

Because you are all [garbage]. You all went for a fucking “rooster”… for a fucking “faggot”… and for an FSB/KGB [affiliated] Putin… went to kill normal people.

Attacked a normal country.

You want an amnesty? You want an early release? You will get a dick in you mouth… in your ass… you will get hate (toward them)… suffering for your kids and families.

The criminal world hasn’t seen yet what will happen to them. You are all trash. You are all “faggots”. Everyone who went with Wagner is a “faggot”.

And any of you who wants to “meet” me – I will meet with them. Let’s setup a meeting in Turkey (he made a reference to Turkey as a “neutral” territory before)… not a question.

Ever one of you… if I don’t slice your throat, I will stick my dick in your ass.

Look at these (he begins pointing at his tattoos that indicate a high rank in criminal underworld). I went through a lot in this [criminal] life. I give you my word that Prigozhin is a “faggot”. I, personally, had my dick in his mouth.”
  maandag 28 november 2022 @ 10:29:11 #82
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_206852324
quote:
84s.gif Op maandag 28 november 2022 10:09 schreef Starhopper het volgende:
_O- :')

[ twitter ]
Doekje voor het bloeden...
pi_206852383
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:23 schreef slashdotter3 het volgende:
video: https://www.reddit.com/r/(...)ozhin_was_a_rooster/
A former convict claims Prigozhin was a "rooster" in prison. Threatens convicts who choose to join the Wagner Group. This is kind of a big deal. Translation and context in comments below.
[..]

Misschien "gevonden" door het kremlin omdat Prigozhin een beetje te veel macht en aandacht kreeg?
pi_206852490
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:23 schreef slashdotter3 het volgende:
video: https://www.reddit.com/r/(...)ozhin_was_a_rooster/
A former convict claims Prigozhin was a "rooster" in prison. Threatens convicts who choose to join the Wagner Group. This is kind of a big deal. Translation and context in comments below.
[..]

Zo dan _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206852611
quote:
84s.gif Op maandag 28 november 2022 10:09 schreef Starhopper het volgende:
_O- :')

[ twitter ]
Daar heeft vast iemand gedacht “wat is het minste wat we kunnen doen?”
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 11:02:10 #86
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206852622
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:23 schreef slashdotter3 het volgende:
video: https://www.reddit.com/r/(...)ozhin_was_a_rooster/
A former convict claims Prigozhin was a "rooster" in prison. Threatens convicts who choose to join the Wagner Group. This is kind of a big deal. Translation and context in comments below.
[..]

Roosters are regularly raped, forced to live near the toilet, and touching one is prohibited (as to not get the shame on yourself)…other than beating or raping them. Becoming a rooster in the prison system is irreversible and forever condemns one’s criminal career to failure and… well, more prison rape. There are numerous ways to become a rooster… among which pedophilia and snitching are automatic sentences to “rooster-ness”. I’ve heard rumors that some roosters would get their teeth deliberately knocked out for the reasons your imagination can easily fill-in.

:D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206852751
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 11:02 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Roosters are regularly raped, forced to live near the toilet, and touching one is prohibited (as to not get the shame on yourself)…other than beating or raping them. Becoming a rooster in the prison system is irreversible and forever condemns one’s criminal career to failure and… well, more prison rape. There are numerous ways to become a rooster… among which pedophilia and snitching are automatic sentences to “rooster-ness”. I’ve heard rumors that some roosters would get their teeth deliberately knocked out for the reasons your imagination can easily fill-in.

:D
Kijk voor de grap ook eens naar de plaatjes uit het boek "Drawings from the gulag" door ene Danzig Baldaev. Dat is ook allemaal bepaald geen fees.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 november 2022 @ 11:16:25 #90
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206852761
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 19:12 schreef ppi het volgende:

Vanaf 13.30 rijden ze Kherson binnen.
Blije mensen en volgens mij StarWarsmuziekje erbij rond 14.00 voor de sfeer compleet met Tüteren en het heilige brood dat je niet kunt weigeren.

Met engelse ondertiteling
Dat is geen Star Wars muziek
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_206852803
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206852969
quote:
Behalve voor mensen die in KEL mogen komen :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206853226
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 11:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Behalve voor mensen die in KEL mogen komen :D
KEL?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206853244
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206853260
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 11:56 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
De vliegende collega's van Achja hebben ze ook:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 12:03:04 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206853319
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2022 11:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De vliegende collega's an Achja hebben ze ook:
[ afbeelding ]
Moskou in 3,2,1:
Sie je wel! Het was het westen die met een F35 geschoten heeft op Polen! Het is een falseflag!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206853474
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2022 11:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
KEL?
Geheimzinnig en oeroud subforum van Fok, waar naar verluidt mensen die van bondage en dat soort rare dingen houden komen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2022 @ 12:33:29 #98
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206853793
twitter


Slecht nieuws voor Poetin. Straks krijgt hij de Russische versie van de 2A-types tegen zich.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206853902
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Slecht nieuws voor Poetin. Straks krijgt hij de Russische versie van de 2A-types tegen zich.
Russische corruptie moeten we aanmoedigen :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206853937
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 12:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Slecht nieuws voor Poetin. Straks krijgt hij de Russische versie van de 2A-types tegen zich.
In Oekraïne is het aantal Russische gun crimes ook enorm toegenomen sinds 24 februari :(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_206854177
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 12:48 schreef ExTec het volgende:

Maar misschien kan die er nog wat drogredenen tegenaan gooien, waarom die 'toch heus gelijk heeft'.
Anders maak even een apart topic aan voor dat kinderachtige geruzie van jullie twee. Scheelt een hoop onzin hier.
pi_206854296
quote:
Gaat Vaticaan bemiddelen in het conflict?
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-65754526

De Russische regering zegt in te willen gaan op het aanbod van het Vaticaan om te bemiddelen tussen Moskou en Kiev over de oorlog in Oekraïne.

Rusland zegt dat het openstaat voor de komst van de paus, maar dat de houding van Kiev het onmogelijk maakt. Dat heeft het Kremlin vandaag laten weten aan persbureau Reuters.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206854338
In Turkije staan ze ook hierom bekend :P

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 november 2022 @ 13:29:45 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206854421
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 13:21 schreef Slayage het volgende:
In Turkije staan ze ook hierom bekend :P

[ twitter ]
Dit is natuurlijk onzin :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206854450
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:23 schreef slashdotter3 het volgende:
video: https://www.reddit.com/r/(...)ozhin_was_a_rooster/
A former convict claims Prigozhin was a "rooster" in prison. Threatens convicts who choose to join the Wagner Group. This is kind of a big deal. Translation and context in comments below.
[..]

Dus die kerel is een homo maar het is dan wel oké wanneer je door zo iemand gepijpt wordt want dat is geen homoseksuele daad?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206854452
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:03 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hoog bezoek[ twitter ]en lage streken[ twitter ]
Ik heb amper wat gehoord van IJsland tot nu toe?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206854477
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 09:31 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Mooi. En de winter is nog maar net begonnen. :7
Zag ook een filmpje van Oekraïense soldaten die na 5 dagen in de loopgraven werden vervangen en dus konden opwarmen, douchen, eten enzo. Nou is 5 dagen in de loopgraven niet fijn met dit weer maar voor de orcs die daar wekenlang enorme kou en honger lijden totdat ze dood gaan moet 5 dagen als een luxe klinken.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Overall beste user 2022 maandag 28 november 2022 @ 13:35:46 #110
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206854479
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2022 13:15 schreef Aether het volgende:

[..]

De Paus gaat Poetin vertellen met zijn legers op te rotten over de grenzen van 1991?

Als het hem lukt: chapeau.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206854481
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2022 13:32 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik heb amper wat gehoord van IJsland tot nu toe?
Het leger van Ijsland bestaat uit misschien max 2 man in oorlogstijd, dus veel oud spul om weg te geven hebben ze niet.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 13:36:16 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206854484
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206854494
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2022 13:15 schreef Aether het volgende:

[..]

Huh? Heeft Oekraïne nu ook al troepen rondom het Vaticaan die de paus beletten uit te reizen naar Mordor?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206854501
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:35 schreef Ulx het volgende:

[..]
De Paus gaat Poetin vertellen met zijn legers op te rotten over de grenzen van 1991?

Als het hem lukt: chapeau.
Zwitserse Garde gaat het even oplossen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206854529
quote:
Rest in Pieces.
pi_206854544
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 13:38 schreef Aether het volgende:

[..]
Zwitserse Garde gaat het even oplossen.
Orthodox is niet katholiek hoor.
  maandag 28 november 2022 @ 13:46:38 #117
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_206854572
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 13:00 schreef RegularOrange het volgende:

Anders maak even een apart topic aan voor dat kinderachtige geruzie van jullie twee. Scheelt een hoop onzin hier.
Ik was ook niet van plan om er op te reageren. ;)
pi_206854608
twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206854819
Een vertaling die ik op internet heb gevonden. De auto is tegen een mijn opgereden. Hij is ook beschoten.


" Hier is ons kindje. Zoals je kunt zien was hij moe. We zijn het wiel kwijtgeraakt in de mijn. Het is een beetje verpest, maar we pakken het klein op en het komt weer goed. Het achterste pantser is licht beschadigd. Het personeel ging reserveonderdelen halen. Ik denk dat hij het binnenkort weer gaat doen. "

"Hij kreeg een voltreffer maar hield stand. Dit is de capsule (Voorkant van het voertuig)... Nu ga ik boven op het voertuig voor jou, het gepantserde glas deed zijn werk. Er zijn 6 voltreffers."


twitter


[ Bericht 15% gewijzigd door polderturk op 28-11-2022 14:50:55 ]
  maandag 28 november 2022 @ 14:18:57 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206854864
Ze maken het wel heel duidelijk dat ze de bad guys zijn.

Het meest smerige is dat ze de mensen van de veroverde gebieden weer gebruiken om andere gebieden te veroveren. Wat een win-win voor ze is. Het 'opstandige en minderwaardige' volk waar je vanaf wilt gaat of dood of ze helpen je aan nieuw gebied.
twitter
pi_206855069
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2022 13:32 schreef Aether het volgende:

[..]
Ik heb amper wat gehoord van IJsland tot nu toe?
Geen wonder want Ijsland is een protectoraat van Denemarken. Groenland is een protectoraat van zowel Denemarken alswel de VS.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 14:51:26 #122
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206855262
twitter
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 28 november 2022 @ 14:53:20 #123
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_206855271
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 14:33 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Geen wonder want Ijsland is een protectoraat van Denemarken. Groenland is een protectoraat van zowel Denemarken alswel de VS.
Ik lees hier niets over dat IJsland een protectoraat van Denemarken zou zijn. De VS zou garant staan voor de territoriale integriteit:
https://en.wikipedia.org/wiki/Iceland#Military
https://nl.wikipedia.org/wiki/IJsland#Defensie

Groenland is een autonoom gebied binnen Denemarken met Amerikaanse bases, dus dat is best logisch
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 28 november 2022 @ 14:58:17 #124
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206855329
Kijk, dat verklaart!

twitter
&lt;signature here&gt;.
  maandag 28 november 2022 @ 15:22:50 #125
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206855642
How to Watch FIFA World Cup 2022 in Russia for free
https://www.streamingrant(...)world-cup-in-russia/

@streamingrant
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 15:54:50 #126
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206856252
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 10:12 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Wat een debiel volk is het toch ook he.. je verbaast je nergens meer over bij die mensen.
Misschien de reakties op de tweet even lezen? Een discussie over het feit dat het een orthodox gebruik is om wit/rode handdoekjes/zakdoeken uit te delen bij nabestaanden e.d. Daar gaan ook wel weer mensen tegenin dus hoe het precies zit is me nog niet helemaal duideljk, maar een beetje zelf onderzoek doen is op zich wel handig ipv het meteen op debiel volk te gooien :')
ze doen vaak wel heel debiel uiteraard
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 28 november 2022 @ 16:09:42 #128
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206856309
Er is al veel geschreven over dat het terugkeren van mobiks in de rus maatschappij wel eens een behoorlijke toename van allerhande criminaliteit zou kunnen veroorzaken.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_206856373
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:04 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Misschien de reakties op de tweet even lezen? Een discussie over het feit dat het een orthodox gebruik is om wit/rode handdoekjes/zakdoeken uit te delen bij nabestaanden e.d. Daar gaan ook wel weer mensen tegenin dus hoe het precies zit is me nog niet helemaal duideljk, maar een beetje zelf onderzoek doen is op zich wel handig ipv het meteen op debiel volk te gooien :')
ze doen vaak wel heel debiel uiteraard
Tsja, het is ook een Nederlands gebruik om rond deze tijd pepernoten uit te delen aan kinderen maar ik zou het toch een behoorlijk rare situatie vinden als Rutte dat bij wijze van troost zou doen aan kinderen van omgekomen soldaten.
pi_206856502
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:16 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Tsja, het is ook een Nederlands gebruik om rond deze tijd pepernoten uit te delen aan kinderen maar ik zou het toch een behoorlijk rare situatie vinden als Rutte dat bij wijze van troost zou doen aan kinderen van omgekomen soldaten.
Maar je deelt ook geen pepernoten uit als culturele traditie aan nabestaanden, dus deze vergelijking slaat als een tang op een varken. Indien het inderdaad gewoon traditioneel gebruik is, dan is het juist niet netjes als je juist *geen* roodwitte doekjes geeft aan nabestaanden.

Heb ook geen zin om er over te discussieren, ik geef alleen context aan het beeld door iets verder te lezen dan meteen hihi gekkies te roepen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206856631
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:28 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Maar je deelt ook geen pepernoten uit als culturele traditie aan nabestaanden, dus deze vergelijking slaat als een tang op een varken. Indien het inderdaad gewoon traditioneel gebruik is, dan is het juist niet netjes als je juist *geen* roodwitte doekjes geeft aan nabestaanden.

Heb ook geen zin om er over te discussieren, ik geef alleen context aan het beeld door iets verder te lezen dan meteen hihi gekkies te roepen.
Ow nee dan is het wel goed ja. Vergeet even dat het een enorme rode vlag is als er überhaupt al een gebruik bestaat specifiek voor nabestaanden van soldaten (welke normale vreedzame cultuur heeft zoiets), we strooien er gewoon een beetje cultureel relativisme overheen en dan is het allemaal normaal :').
pi_206857070
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:46 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ow nee dan is het wel goed ja. Vergeet even dat het een enorme rode vlag is als er überhaupt al een gebruik bestaat specifiek voor nabestaanden van soldaten (welke normale vreedzame cultuur heeft zoiets), we strooien er gewoon een beetje cultureel relativisme overheen en dan is het allemaal normaal :').
Elke vreedzame cultuur en/of religie heeft zoiets. En dat is heel normaal ja :')
Misschien even googlen naar begrafenis met militaire eer. Of zoals de Amerikanen doen met vlag over de kist en allerlei eerbetoon. Vaak krijgen nabestaanden een insignia van 't een of ander ter herinnering.
Met je cultureel relativisme. Gast _O- :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 17:38:40 #133
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206857109
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 16:46 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Ow nee dan is het wel goed ja. Vergeet even dat het een enorme rode vlag is als er überhaupt al een gebruik bestaat specifiek voor nabestaanden van soldaten (welke normale vreedzame cultuur heeft zoiets), we strooien er gewoon een beetje cultureel relativisme overheen en dan is het allemaal normaal :').
Volgens mij zijn gewoon de Lada's op.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 17:41:40 #134
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206857135
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 17:35 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Elke vreedzame cultuur en/of religie heeft zoiets. En dat is heel normaal ja :')
Misschien even googlen naar begrafenis met militaire eer. Of zoals de Amerikanen doen met vlag over de kist en allerlei eerbetoon. Vaak krijgen nabestaanden een insignia van 't een of ander ter herinnering.
Met je cultureel relativisme. Gast _O- :')
Rusland heeft geen vreedzame cultuur of religie.
Maar heb je een linkje? Ik kan nergens vinden dat handdoeken uitdelen iets normaals is?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 28 november 2022 @ 17:44:53 #135
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_206857182
quote:
84s.gif Op maandag 28 november 2022 17:38 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Volgens mij zijn gewoon de Lada's op.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 17:51:59 #136
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206857267
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206857378
twitter

🤔🤔
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 18:20:47 #138
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206857656
Draadje

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 28 november 2022 @ 18:22:41 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206857702
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2022 18:00 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
🤔🤔
Zijn de ramen op?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206857733
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206857807
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze maken het wel heel duidelijk dat ze de bad guys zijn.

Het meest smerige is dat ze de mensen van de veroverde gebieden weer gebruiken om andere gebieden te veroveren. Wat een win-win voor ze is. Het 'opstandige en minderwaardige' volk waar je vanaf wilt gaat of dood of ze helpen je aan nieuw gebied.
[ twitter ]
Galeev noemt dat recycling :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 november 2022 @ 18:27:25 #142
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206857824
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 13:21 schreef Slayage het volgende:
In Turkije staan ze ook hierom bekend :P

[ twitter ]
Je bedoelt russinen , blonde forse russinen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206857869
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Je bedoelt russinen , blonde forse russinen
Ook.

De man in de video is veroordeeld tot 8000 jaar gevangenis :Y)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 november 2022 @ 18:30:50 #144
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206857883
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 18:30 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ook.

De man in de video is veroordeeld tot 8000 jaar gevangenis :Y)
8658 jaar
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 18:36:08 #145
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206857966
twitter


Triest allemaal...
pi_206857968
Draad
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206857974
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 18:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
8658 jaar
Mooi heh :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206858155
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 18:23 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Had ie z'n werk maar beter moeten doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206858196
Verdediging van Oekraïne nu toch aardig aan het kraken rond de Donbas.

Opdat ze maar enigszins gecontroleerd terugvallen.
pi_206858349
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 18:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Triest allemaal...
De mensen die zulke snuisterijen als compensatie aanbieden moeten dat toch ook wel met het schaamrood op de kaken doen lijkt me.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206858667
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 18:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De mensen die zulke snuisterijen als compensatie aanbieden moeten dat toch ook wel met het schaamrood op de kaken doen lijkt me.
Nou ja deze komt nog met iets. Een paar maanden terug was het nog een Lada nu een setje handdoeken. Dan vraag je toch af wat het over een paar maanden nog is.
pi_206858759
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206858821
quote:
5s.gif Op maandag 28 november 2022 18:00 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
🤔🤔
Klinkt als iets voor de XZ-files.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 28 november 2022 @ 19:28:39 #154
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206858880
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2022 18:52 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De mensen die zulke snuisterijen als compensatie aanbieden moeten dat toch ook wel met het schaamrood op de kaken doen lijkt me.
https://www.pravda.ru/new(...)ikh_mobilizovannykh/
quote:
Ambtenaren uit de Koersk-regio bezochten de moeders van degenen die waren gemobiliseerd tijdens de speciale operatie in Oekraïne en overhandigden hun een set handdoeken.

Vertegenwoordigers van de administratie berichtten op sociale netwerken over de ontmoeting met vrouwen die hun zoons verloren in de NWO.

Het hoofd van de administratie van het Lgovsky-district , Sergei Korostelev, eerde de moeders van de militairen met zijn aandacht . De bijeenkomst viel samen met de Soldier's Mother's Day. Hij gaf de vrouwen cadeautjes - sets handdoeken, taarten en ansichtkaarten.

Om de een of andere reden bekritiseerden inwoners van de regio dergelijke tekenen van aandacht.

Читайте больше на https://www.pravda.ru/new(...)ikh_mobilizovannykh/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206859123
Geen Lada meer.

twitter
pi_206859144
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:47 schreef polderturk het volgende:
Geen Lada meer.

[ twitter ]
het meest bizarre hieraan vind ik.
Ze hebben hier een foto momentje van gemaakt, ze (de russen) vinden dus echt dat dit netjes/goed/fatsoenlijk is.

Ik ga die wereld nooit snappen vrees ik.
pi_206859316
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 19:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
het meest bizarre hieraan vind ik.
Ze hebben hier een foto momentje van gemaakt, ze (de russen) vinden dus echt dat dit netjes/goed/fatsoenlijk is.

Ik ga die wereld nooit snappen vrees ik.
Die Lada was al bizar. Maar dit slaat alles. Zie ook de gezichten op de fotos.
pi_206859456
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:59 schreef polderturk het volgende:

[..]
Die Lada was al bizar. Maar dit slaat alles. Zie ook de gezichten op de fotos.
die mensen zien er wel precies zo uit zoals ik me Russische vrouwen voorstel.
pi_206859578
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 19:47 schreef polderturk het volgende:
Geen Lada meer.

[ twitter ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206859589
twitter
twitter
Bidden voor Bakhmut, hopelijk is het echt zo sterk.

[ Bericht 28% gewijzigd door la_perle_rouge op 28-11-2022 20:23:15 ]
pi_206859621
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 20:06 schreef koemleit het volgende:

[..]
die mensen zien er wel precies zo uit zoals ik me Russische vrouwen voorstel.
Hun knappe vrouwen blijken robots B-)

Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 28 november 2022 @ 20:18:40 #162
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206859641
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 28-11-2022 20:19:54 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  maandag 28 november 2022 @ 20:19:32 #163
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206859660
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 19:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
het meest bizarre hieraan vind ik.
Ze hebben hier een foto momentje van gemaakt, ze (de russen) vinden dus echt dat dit netjes/goed/fatsoenlijk is.

Ik ga die wereld nooit snappen vrees ik.
nee dta vinden ze niet

die handdoeken zijn voor de soldaten moeders dag
dat hn zoon dood dat is hun bij de gelegeheid verteld, puur toeval
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206859701
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee dta vinden ze niet

die handdoeken zijn voor de soldaten moeders dag
dat hn zoon dood dat is hun bij de gelegeheid verteld, puur toeval
owjah dus ze vinden het onfatsoenlijk om te doen, maar ze doen het toch.
Prima :').
pi_206859857
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee dta vinden ze niet

die handdoeken zijn voor de soldaten moeders dag
dat hn zoon dood dat is hun bij de gelegeheid verteld, puur toeval
Happy soldatenmoedersdag!
Hier is een handdoekenset *O*
Oh ja, je zoon is ook dood
w/ w/
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 28 november 2022 @ 20:44:18 #166
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206860035
twitter
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 28 november 2022 @ 20:45:30 #167
206731 Mortaxx
Doomer
pi_206860061
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nee dta vinden ze niet

die handdoeken zijn voor de soldaten moeders dag
dat hn zoon dood dat is hun bij de gelegeheid verteld, puur toeval
Gvd dit nog goedpraten. Zo sneu
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 28 november 2022 @ 20:47:59 #168
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_206860103
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 20:45 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Gvd dit nog goedpraten. Zo sneu
Michelmoore is nogal een bijzondere.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_206861212
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 14:18 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze maken het wel heel duidelijk dat ze de bad guys zijn.

Het meest smerige is dat ze de mensen van de veroverde gebieden weer gebruiken om andere gebieden te veroveren. Wat een win-win voor ze is. Het 'opstandige en minderwaardige' volk waar je vanaf wilt gaat of dood of ze helpen je aan nieuw gebied.
[ twitter ]
Великая Российская империя!

Als je dat gelooft..
pi_206861504
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 19:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
het meest bizarre hieraan vind ik.
Ze hebben hier een foto momentje van gemaakt, ze (de russen) vinden dus echt dat dit netjes/goed/fatsoenlijk is.

Ik ga die wereld nooit snappen vrees ik.
Ik denk dat die mensen niet zoveel keuze hebben en het maar in ontvangst nemen. Protesteren ertegen is zinloos en op die leeftijd helemaal.
pi_206861891
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 19:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
het meest bizarre hieraan vind ik.
Ze hebben hier een foto momentje van gemaakt, ze (de russen) vinden dus echt dat dit netjes/goed/fatsoenlijk is.

Ik ga die wereld nooit snappen vrees ik.
Zo is dat gewoon bij hun. Het leven is lijden. En Russen kunnen dat het beste.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206861979
quote:
85s.gif Op maandag 28 november 2022 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ze stellen alleen maar vragen…
Dan zijn wij als NAVO ook schuldig aan oorlogsmisdaden in voormalig Joegoslavië.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 28 november 2022 @ 22:28:11 #177
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206862064
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zo is dat gewoon bij hun. Het leven is lijden. En Russen kunnen dat het beste.
Ze moeten dat als beste omdat normale mensen en landen hun problemen oplossen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206862094
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan zijn wij als NAVO ook schuldig aan oorlogsmisdaden in voormalig Joegoslavië.
Ja.
En nou even uitleg over wat dit toevoegt aan de discussie over de Russische oorlogsmisdaden in Oekraïne.

O, wacht, helemaal niets, het is een typisch voorbeeld van een what-about-isme.
Nou, bedankt voor je bijdrage dan maar weer.
  maandag 28 november 2022 @ 22:43:32 #179
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206862196
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Happy soldatenmoedersdag!
Hier is een handdoekenset *O*
Oh ja, je zoon is ook dood
w/ w/
Je vergeet de "ff lachen voor het vogeltje!". Tis dat het zo triest is, maar anders zou je der om lachen...
pi_206862197
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:31 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ja.
En nou even uitleg over wat dit toevoegt aan de discussie over de Russische oorlogsmisdaden in Oekraïne.

O, wacht, helemaal niets, het is een typisch voorbeeld van een what-about-isme.
Nou, bedankt voor je bijdrage dan maar weer.
Tering _O-

Favoriete woordje hoor. Je weet niet eens wanneer iets dat wél of niet is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206862214
Wat stond er in die Tweet?
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  maandag 28 november 2022 @ 22:46:38 #182
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206862218
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 22:43 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Tering _O-

Favoriete woordje hoor. Je weet niet eens wanneer iets dat wél of niet is.
Andere oorlogen erbij halen is sowieso een beetje zielig om je punt te maken :P .
pi_206862241
Het valt mij op dat mensen waardeoordelen en feitelijke uitspraken niet los van elkaar kunnen zien door de emotionele lading. Zo voer je niet op de juiste manier een discussie en wordt er een boel verwarring of insinuaties gecreëerd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206862249
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan zijn wij als NAVO ook schuldig aan oorlogsmisdaden in voormalig Joegoslavië.
Er zit een subtiel verschil tussen de agressor aanpakken en de agressor zijn. Zoek het verschil.
pi_206862262
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2022 22:49 schreef kale_gehaktbal het volgende:

[..]
Er zit een subtiel verschil tussen de agressor aanpakken en de agressor zijn. Zoek het verschil.
Daar had ik het helemaal niet over. Je vult van alles in voor iemand. Zie m'n vorige bericht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_206862286
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Daar had ik het helemaal niet over. Je vult van alles in voor iemand. Zie m'n vorige bericht.
Jij haalt het ingrijpen van de NAVO in Joegoslavië er bij. Ik vertel je dat dat niet helemaal te vergelijken is met de huidige situatie. Is dat nou zo moeilijk?
pi_206862351
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:48 schreef Discombobulate het volgende:
Het valt mij op dat mensen waardeoordelen en feitelijke uitspraken niet los van elkaar kunnen zien door de emotionele lading. Zo voer je niet op de juiste manier een discussie en wordt er een boel verwarring of insinuaties gecreëerd.
Het valt mij op dat mensen oorlogsmisdaden en genocide door Rusland niet los van elkaar kunnen zien door de emotionele lading.
pi_206862362
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:31 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ja.
En nou even uitleg over wat dit toevoegt aan de discussie over de Russische oorlogsmisdaden in Oekraïne.

O, wacht, helemaal niets, het is een typisch voorbeeld van een what-about-isme.
Nou, bedankt voor je bijdrage dan maar weer.
Ach zolang het westen in Qatar voetballen, olie van Saoedi-Arabië kopen en met China handelen en daar bedrijven opstarten moeten ze vooral hun mond houden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206862425
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 23:02 schreef HSG het volgende:

[..]
Ach zolang het westen in Qatar voetballen, olie van Saoedi-Arabië kopen en met China handelen en daar bedrijven opstarten moeten ze vooral hun mond houden.
Nee. Rusland is bezig met een genocide op de Oekraïense cultuur en bevolking.

Dat het westen wellicht een dubbele standaard heeft, doet niks af aan de validiteit van het standpunt dat Rusland genocide pleegt.
pi_206862478
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 23:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nee. Rusland is bezig met een genocide op de Oekraïense cultuur en bevolking.

Dat het westen wellicht een dubbele standaard heeft, doet niks af aan de validiteit van het standpunt dat Rusland genocide pleegt.
"Wellicht" :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206862498
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 23:02 schreef HSG het volgende:

[..]
Ach zolang het westen in Qatar voetballen, olie van Saoedi-Arabië kopen en met China handelen en daar bedrijven opstarten moeten ze vooral hun mond houden.
Wut wut wut wut about Chiiiinaaaa?????
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206862499
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 23:11 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nee. Rusland is bezig met een genocide op de Oekraïense cultuur en bevolking.

Dat het westen wellicht een dubbele standaard heeft, doet niks af aan de validiteit van het standpunt dat Rusland genocide pleegt.
Saoedi-Arabië is bezig met een genocide in Jemen en China in het oosten met de Oeigoeren. Toch zijn het de handelspartners van westerse landen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206862588
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 23:26 schreef HSG het volgende:

[..]
Saoedi-Arabië is bezig met een genocide in Jemen en China in het oosten met de Oeigoeren. Toch zijn het de handelspartners van westerse landen.
Rusland is bezig met een genocide in Oekraïne. Rusland wordt (op dit moment) gevaarlijker geacht voor Europa dan die andere twee. We hebben geen mandaat om politieagent van de wereld te zijn, dus we concentreren ons op onze achtertuin. Lijkt me allemaal redelijk logisch.

Dus laten we ons hier maar gewoon richten op de oorlog in Oekraïne. Andere conflicten kunnen in andere topics besproken worden
pi_206862811
quote:
85s.gif Op maandag 28 november 2022 22:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Ze stellen alleen maar vragen…
Antwoord in het artikel: ja, het zijn oorlogsmisdaden. En maar schuimbekken in de reacties op de tweet 😂
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206862902
En zijn we al een deel van het Russische Rijk geworden?
pi_206862930
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 20:06 schreef koemleit het volgende:

[..]
die mensen zien er wel precies zo uit zoals ik me Russische vrouwen voorstel.
Ze kunnen niet allemaal uitzien als Eva Elfie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 29 november 2022 @ 05:19:42 #197
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206862955
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2022 23:26 schreef HSG het volgende:

[..]
Saoedi-Arabië is bezig met een genocide in Jemen en China in het oosten met de Oeigoeren. Toch zijn het de handelspartners van westerse landen.
Inderdaad, als er op een andere plek iets fout gaat, dan mag er nergens meer iets van gezegd worden tot dat eerste is weggepoetst. Pas wanneer de laatste smet op is gelost, als de laatste Oeigoer het strafkamp verlaat en er geen hongerbuikjes in Jemen meer rondlopen, dan mag je iets vinden van een invasie in een soeverein land op grond van de mening van de agressor dat het volk daar eigenlijk niet bestaat en er dus geweld tegen mag worden gebruikt.

Daarom was "Maar juf, hij deed het ook!" ook zo'n succes op school vroeger.
pi_206862994
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:20 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Dan zijn wij als NAVO ook schuldig aan oorlogsmisdaden in voormalig Joegoslavië.
Mooi staaltje whataboutism...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206862998
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 22:48 schreef Discombobulate het volgende:
Het valt mij op dat mensen waardeoordelen en feitelijke uitspraken niet los van elkaar kunnen zien door de emotionele lading. Zo voer je niet op de juiste manier een discussie en wordt er een boel verwarring of insinuaties gecreëerd.
'jamaar hullie hebben ook iets gedaan ooit' is nou niet echt constructief voor een discussie.

Dat zorgt juist voor vervuiling in de discussie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206863028
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 05:19 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Inderdaad, als er op een andere plek iets fout gaat, dan mag er nergens meer iets van gezegd worden tot dat eerste is weggepoetst. Pas wanneer de laatste smet op is gelost, als de laatste Oeigoer het strafkamp verlaat en er geen hongerbuikjes in Jemen meer rondlopen, dan mag je iets vinden van een invasie in een soeverein land op grond van de mening van de agressor dat het volk daar eigenlijk niet bestaat en er dus geweld tegen mag worden gebruikt.

Daarom was "Maar juf, hij deed het ook!" ook zo'n succes op school vroeger.
Wat Saoedi-Arabië en China doen gebeurd al jaren en doet het westen net alsof er niks aan de hand is. Wat Rusland doet is dit jaar begonnen en kan het westen ineens wel zijn mond opentrekken.

"oh oh het gevaarlijke Rusland" zei de man in Brussel al jaren maar wel een gasdeal van miljarden afsluiten. Echt jullie westerlingen zijn om te janken. :')

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 23:40 schreef zuchtje het volgende:

[..]
Rusland is bezig met een genocide in Oekraïne. Rusland wordt (op dit moment) gevaarlijker geacht voor Europa dan die andere twee. We hebben geen mandaat om politieagent van de wereld te zijn, dus we concentreren ons op onze achtertuin. Lijkt me allemaal redelijk logisch.

Dus laten we ons hier maar gewoon richten op de oorlog in Oekraïne. Andere conflicten kunnen in andere topics besproken worden
China is al jaren een gevaar vanwege zijn politieke en economische invloed.
Saoedi-Arabië is al jaren een gevaar wegens zijn invloed op religie en olie.
Net als Pakistan.

Maar Rusland is echt gevaarlijk hoor maar wel, zoals boven vermeld, een gasdeal van miljarden afsluiten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206863049
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:00 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat Saoedi-Arabië en China doen gebeurd al jaren en doet het westen net alsof er niks aan de hand is. Wat Rusland doet is dit jaar begonnen en kan het westen ineens wel zijn mond opentrekken.

"oh oh het gevaarlijke Rusland" zei de man in Brussel al jaren maar wel een gasdeal van miljarden afsluiten. Echt jullie westerlingen zijn om te janken. :')
[..]
China is al jaren een gevaar vanwege zijn politieke en economische invloed.
Saoedi-Arabië is al jaren een gevaar wegens zijn invloed op religie en olie.
Net als Pakistan.

Maar Rusland is echt gevaarlijk hoor maar wel, zoals boven vermeld, een gasdeal van miljarden afsluiten.
Open er een topic over, dan kom ik foei zeggen tegen China.

Overigens ageer ik al jaren tegen het regime van Saudi-Arabië dus ik mag wel iets zeggen over Putler.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_206863153
twitter
Een gecompliceerde manier om te zeggen dat van alles elk moment kan gebeuren, nu of niet nu.
Het enige waar iedereen het over eens schijnt is dat Rusland/ Poetin nog een golf van venietigingsraketten heeft klaar staan.
Ik haat Poetin !
pi_206863179
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:00 schreef HSG het volgende:

[..]
Echt jullie westerlingen zijn om te janken. :')
Kijk, daar komt de aap uit de mouw.

Blijkbaar zijn wij allemaal westerlingen met precies dezelfde mening.

Het probleem is dat je een bepaalde mening van 'de westerling' op ons projecteert en vervolgens verbolgen gaat zitten doen dat wij allemaal goedkeuren wat er in China en SA gebeurt. Dat noemen ze een stropop.

Strikt genomen is het zelfs racistisch.
pi_206863183
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:00 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat Saoedi-Arabië en China doen gebeurd al jaren en doet het westen net alsof er niks aan de hand is. Wat Rusland doet is dit jaar begonnen en kan het westen ineens wel zijn mond opentrekken.

"oh oh het gevaarlijke Rusland" zei de man in Brussel al jaren maar wel een gasdeal van miljarden afsluiten. Echt jullie westerlingen zijn om te janken. :')
[..]
China is al jaren een gevaar vanwege zijn politieke en economische invloed.
Saoedi-Arabië is al jaren een gevaar wegens zijn invloed op religie en olie.
Net als Pakistan.

Maar Rusland is echt gevaarlijk hoor maar wel, zoals boven vermeld, een gasdeal van miljarden afsluiten.
Ik vind dit altijd een raar argument.
Dus omdat het ene land burgers vermoordt mag een ander land dat ook gewoon doen?
Oekraïne grenst aan de EU en NAVO, dus in onze regio en deze oorlog heeft direct effect op ons. Daarnaast is er het risico dat Rusland ook een oogje heeft op EU grondgebied dat voorheen onderdeel was van Rusland of diens invloedsfeer.

Verder was het argument aan het begin van de oorlog dat Rusland wel moest ingrijpen vanwege de oorlog in Donbass.
Toen werd ook niet gewezen op bijvoorbeeld de Oeigoeren en er geen militair ingrijpen in China plaatsvindt.
Waarom werd dan wel de inmenging van Rusland goed gepraat en wordt nu de inmenging van de EU en NAVO verguist?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206863201
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]Een gecompliceerde manier om te zeggen dat van alles elk moment kan gebeuren, nu of niet nu.
Het enige waar iedereen het over eens schijnt is dat Rusland/ Poetin nog een golf van venietigingsraketten heeft klaar staan.
Ik haat Poetin !
Jamaar China....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 november 2022 @ 07:58:20 #208
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_206863208
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:00 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat Saoedi-Arabië en China doen gebeurd al jaren en doet het westen net alsof er niks aan de hand is. Wat Rusland doet is dit jaar begonnen en kan het westen ineens wel zijn mond opentrekken.

"oh oh het gevaarlijke Rusland" zei de man in Brussel al jaren maar wel een gasdeal van miljarden afsluiten. Echt jullie westerlingen zijn om te janken. :')
[..]
China is al jaren een gevaar vanwege zijn politieke en economische invloed.
Saoedi-Arabië is al jaren een gevaar wegens zijn invloed op religie en olie.
Net als Pakistan.

Maar Rusland is echt gevaarlijk hoor maar wel, zoals boven vermeld, een gasdeal van miljarden afsluiten.
“Jullie westerlingen “ .. echt man ga toch weg. Klinkt alsof je een tweede nationaliteit hebt dus ga daar dan fijn gebruik van maken.. en wees eens eerlijk, doet je land van tweede nationaliteit het zoveel beter?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_206863327
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Open er een topic over, dan kom ik foei zeggen tegen China.

Overigens ageer ik al jaren tegen het regime van Saudi-Arabië dus ik mag wel iets zeggen over Putler.
Waarom zou je jaren ageren tegen iets waar je geen invloed op hebt?
pi_206863341
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:14 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Ik vind het allemaal best, hoor. Maar dit zijn Spaanse nationalisten die specifiek AZOV steunen.

Moet je ze eens vragen hoe ze denken over het feit dat Zelensky Joods is.
pi_206863352
quote:
Is die soldaat niet wat seksistisch? door te stellen dat niet enkel zijn moeder, maar alle moeders iets moeten koken bij terugkomst?
pi_206863391
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Waarom zou je jaren ageren tegen iets waar je geen invloed op hebt?
Omdat anders dit forum onderdeel dicht kan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206863410
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Omdat anders dit forum onderdeel dicht kan.
Aaah oke. Gewoon reageren op forum-post classificeer jij als jaren ageren.

Dacht dat hij/zij actief bij een lobbyclub zat ofzo.
pi_206863413
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Is die soldaat niet wat seksistisch? door te stellen dat niet enkel zijn moeder, maar alle moeders iets moeten koken bij terugkomst?
Ja, afschuwelijk is dat, zeer verwerpelijk. Hij had natuurlijk “vaders en moeders” moeten zeggen. Jammer dat deze soldaat -ondanks zijn ontroerende ochtendwens in het licht van het feit dat hij en/of enkele van zijn makkers over enkele uren dood kunnen zijn- nog zo vastgeroest is in traditionele rolpatronen.
pi_206863416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:30 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ja, afschuwelijk is dat, zeer verwerpelijk. Hij had natuurlijk “vaders en moeders” moeten zeggen. Jammer dat deze soldaat -ondanks zijn ontroerende ochtendwens in het licht van het feit dat hij en/of enkele van zijn makkers over enkele uren dood kunnen zijn- nog zo vastgeroest is in traditionele rolpatronen.
Buitengewoon problematic. Zeg het ze siss !!
pi_206863426
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:13 schreef HSG het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ja "jullie westerlingen". Jullie zijn van het geheven vingertje en van de normen & waarden. Als je van de principes bent dan gan je niet in zee met landen als China, Rusland en Saoedi-Arabië.

En als je dat wel doet hou dan je waffel dicht en bemoei je je nergens mee.
Ziedend! _O-
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206863495
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:27 schreef Wantie het volgende:
Maar jullie hebben ook sancties tegen ons ingesteld.
whataboutisme.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206863558
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Is die soldaat niet wat seksistisch? door te stellen dat niet enkel zijn moeder, maar alle moeders iets moeten koken bij terugkomst?
Goeie trolpoging. 2/10
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206863569
Even wat posts samenvatten:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206863600
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Goeie trolpoging. 2/10
Het was een flauw grapje. Geen troll.
pi_206863602
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het was een flauw grapje. Geen troll.
^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206863609
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:54 schreef xpompompomx het volgende:
Even wat posts samenvatten:
[ afbeelding ]
Dat je door al dat gedram heen bent gekomen om die samenvatting te maken zeg..

Hiervoor dank. ^O^

Nu weer over op nieuws ? ^O^ ^O^
pi_206863612
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
^O^
Overigens weet ik wel zeker dat er mensen zijn voor wie dat een serieus reflex zou zijn..
pi_206863613
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:59 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Dat je door al dat gedram heen bent gekomen om die samenvatting te maken zeg..

Hiervoor dank. ^O^

Nu weer over op nieuws ?
^O^ ^O^
Zeker:
twitter

O+
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206863670
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zeker:
[ twitter ]
O+
De pijn en ellende die die smerige rat van een Putin al die dieren aandoet met zijn walgelijke oorlog, alleen daarom moet hij al helemaal afgemaakt worden. Samen met die vuile kliek van hem.
pi_206863714
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Aaah oke. Gewoon reageren op forum-post classificeer jij als jaren ageren.

Dacht dat hij/zij actief bij een lobbyclub zat ofzo.
Ageren op gebeurtenissen in de wereld is een essentieel onderdeel van NWS.
Snap niet waarom je daar een probleem mee hebt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206863733
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 08:44 schreef HSG het volgende:

[..]
whataboutisme.
Whatabout Russia _O- o|O
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 29 november 2022 @ 09:57:15 #228
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206863962
Maar Den Haag is toch best een aardige stad? Kom er vaak zat.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_206863965
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 07:00 schreef HSG het volgende:
Wat Saoedi-Arabië en China doen gebeurd al jaren en doet het westen net alsof er niks aan de hand is. Wat Rusland doet is dit jaar begonnen en kan het westen ineens wel zijn mond opentrekken.

"oh oh het gevaarlijke Rusland" zei de man in Brussel al jaren maar wel een gasdeal van miljarden afsluiten. Echt jullie westerlingen zijn om te janken. :')
[..]
China is al jaren een gevaar vanwege zijn politieke en economische invloed.
Saoedi-Arabië is al jaren een gevaar wegens zijn invloed op religie en olie.
Net als Pakistan.

Maar Rusland is echt gevaarlijk hoor maar wel, zoals boven vermeld, een gasdeal van miljarden afsluiten.
Ene raakt direct de national security van de EU en Europese landen, andere is iets ver weg.

Deze strijd tussen de EU en Oekraine draait primair om de nationale veiligheid van de EU die wordt aangetast door de invasie van Oekraine door Poetin. Als die een invasie in Georgie had gedaan of die kant van de wereld, Kaukasisch-Russische invloedsfeer of Centraal Aziatische staten was zo ver van ons dat het nooit dezelfde reactie had veroorzaakt omdat het niets van doen zou hebben met onze nationale veiligheid; als EU zijnde.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206864372
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:57 schreef ExTec het volgende:
Maar Den Haag is toch best een aardige stad? Kom er vaak zat.

[ twitter ]
Ze hebben stiekem toch door dat zij de terroristen zijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206864458
Zou wat wezen als dit project doorgaat. Net zoals dat graan project hebben de Russen er alle belang bij om het niet door te laten gaan.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 november 2022 @ 11:01:09 #232
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206864484
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 10:57 schreef Slayage het volgende:
Zou wat wezen als dit project doorgaat. Net zoals dat graan project hebben de Russen er alle belang bij om het niet door te laten gaan.

[ twitter ]
En ik denk dat in dat geval putin net zo hard ge-owned zal worden door erdogan.

erdogan is een rare snuiter, maar een meesterlijk koordanser.
&lt;signature here&gt;.
pi_206864833
Jup.
twitter


Draad over het Russische Herrenvolk

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206864926
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:57 schreef ExTec het volgende:
Maar Den Haag is toch best een aardige stad? Kom er vaak zat.

[ twitter ]
Hoe is rusland nou niet 1 grote doodscultus? Er gaat gvd niet een dag voorbij of ze zitten op nationale TV te mastruberen over de complete vernietiging van de mensheid MET NOEKS.
pi_206864956
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:30 schreef Slayage het volgende:
Jup. [ twitter ]
Denk je echt dat die knakker dit uit zichzelf zegt? In de Russische media gebeuren geen spontane dingen. Na een potje matten "even iets zeggen" lijkt mij daarom geënsceneerd. "Kameraad Pjotr, jij gaat in de derde ronde winnen, en daarna moet je dit en dit zeggen. We moeten het moraal wat omhoog krijgen!"

Dat maakt de boodschap natuurlijk niet minder erg. Vooral die leugen dat je zelf de oorzaak van al je ellende bent.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 11:54:24 #236
8781 crew  Frutsel
pi_206865153
Luchtalarm in heel Oekraine zou af gaan. Mogelijk nieuwe grote raketaanvallen op komst van de smerige en laffe terroristen van Putin

twitter
pi_206865250
Ah, Rusland gaat er weer even wat miljarden tegenaan smijten om het Oekraïnse electriciteitsnet een dag plat te leggen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206865256
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_206865334
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:30 schreef Slayage het volgende:
Jup. [ twitter ]

Draad over het Russische Herrenvolk

[ twitter ]
Dat de Russen de nieuwe nazi's zijn komt niet als een schok voor me.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 29 november 2022 @ 12:27:10 #240
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206865646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:27 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_surrounded_by_dead/
A russian soldier in a foxhole surrounded by dead comrades
Lol, moet je bij die ene even goed inzoomen. Ik denk niet dat ie al zijn ledematen nog heeft. _O-



Genieten! Meer van dit aub.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 29 november 2022 @ 12:32:47 #242
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206865652
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:30 schreef Slayage het volgende:
Draad over het Russische Herrenvolk

[ twitter ]
Maar het is niet iets enkel van de afgelopen 20 jaar, ze hadden dezelfde mindset al 100 jaar geleden in het Stalin tijdperk tijdens de Holodomor
pi_206865820
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:32 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Lol, moet je bij die ene even goed inzoomen. Ik denk niet dat ie al zijn ledematen nog heeft. _O-

[ afbeelding ]

Genieten! Meer van dit aub.
U vraagt, wij draaien:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206865840
Dit is ook interessant:
twitter

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206865849
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:27 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_surrounded_by_dead/
A russian soldier in a foxhole surrounded by dead comrades
Toch ben ik ondertussen bang dat dit niet genoeg gaat zijn. Als ik de verhalen een beetje volg hebben de Russen vrede met zoveel slachtoffers , of durven ze zich niet goed te verzetten.

Hoe ik het inschat moeten de Oekraïners de Russen er echt uitwerken of tenminste gevoelige nederlagen toebrengen. De eerst komende tijd gaan er geen grote opstanden komen en blijft de aanwas van vers vlees.
  dinsdag 29 november 2022 @ 12:57:29 #246
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206865869
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook interessant:
[ twitter ]
Heel vervelend, zo'n niet-geprovoceerde aanval.
Huilen dan.
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:01:54 #247
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_206865907
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:54 schreef Frutsel het volgende:
Luchtalarm in heel Oekraine zou af gaan. Mogelijk nieuwe grote raketaanvallen op komst van de smerige en laffe terroristen van Putin
Zat er wel een beetje aan te komen gezien de activiteit op Engels AFB...

twitter
pi_206865934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:55 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Toch ben ik ondertussen bang dat dit niet genoeg gaat zijn. Als ik de verhalen een beetje volg hebben de Russen vrede met zoveel slachtoffers , of durven ze zich niet goed te verzetten.

Hoe ik het inschat moeten de Oekraïners de Russen er echt uitwerken of tenminste gevoelige nederlagen toebrengen. De eerst komende tijd gaan er geen grote opstanden komen en blijft de aanwas van vers vlees.
Oekrainers moeten betere wapens krijgen. Maar ik las dat de Amerikanen overwegen ze langere afstandsraketten te leveren dan de HIMARS die ze nu hadden. Langzaam aan komt Washington wel in beweging vermoed ik met leveren van nog betere wapens. Helaas is er meer leed aangericht door Poetin voor nodig om de noodzaak daarvoor te onderstrepen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206865967
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:54 schreef Frutsel het volgende:
Luchtalarm in heel Oekraine zou af gaan. Mogelijk nieuwe grote raketaanvallen op komst van de smerige en laffe terroristen van Putin

[ twitter ]
Ik vraag me af in hoeverre de Oekraïners, naast de luchtafweer, maatregelen nemen.

Zo’n transformator elders plaatsten, misschien zelfs wel overkapt zou een hoop schelen.

Maar geen idee hoe realistisch zoiets is.
pi_206866007
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:04 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Oekrainers moeten betere wapens krijgen. Maar ik las dat de Amerikanen overwegen ze langere afstandsraketten te leveren dan de HIMARS die ze nu hadden. Langzaam aan komt Washington wel in beweging vermoed ik met leveren van nog betere wapens. Helaas is er meer leed aangericht door Poetin voor nodig om de noodzaak daarvoor te onderstrepen.
Washington zal oppassen niet te grote stappen te willen nemen. In mijn ogen terecht ook.

Ik vraag me wel af of en wanneer ze echt overgaan op het leveren van de gevoelige zaken als westerse tanks en vliegtuigen.
pi_206866013
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Ik vraag me af in hoeverre de Oekraïners, naast de luchtafweer, maatregelen nemen.

Zo’n transformator elders plaatsten, misschien zelfs wel overkapt zou een hoop schelen.

Maar geen idee hoe realistisch zoiets is.
Waarschijnlijk niet erg, als je dat met Nederland vergelijkt, al die kabels zitten onder de grond dus die knooppunten verplaats je niet 1,2,3. NS heeft al de grootste moeite met 1 km aan kabels vervangen omdat het niet op voorraad is. _O-
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 13:11:42 #252
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206866018
Decoys neerzetten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206866065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Washington zal oppassen niet te grote stappen te willen nemen. In mijn ogen terecht ook.

Ik vraag me wel af of en wanneer ze echt overgaan op het leveren van de gevoelige zaken als westerse tanks en vliegtuigen.
Ik denk zelf dat Washington en Oekraine totaal niet op een lijn zitten wat betreft het ideale einde van dit conflict.
Oekraine wil hun gehele land incl de Krim volledig bevrijden en tot de laatste man daarvoor vechten, maar dat wil Washington niet naar mijn inschatting. Zij hopen dat de Russen geleidelijk verliezen waarna sowieso Poetin's macht natuurlijk flink aangetast wordt en dat op een gegeven moment - wie de Russen ook leidt - de Russen zo zwak staan dat ze geen keuze hebben dan de onderhandelen en dat bijv met de Krim er iets uit onderhandelt kan worden waarbij de Russen terugtrekken, het rijk niet volledig in elkaar valt (onwenselijk voor de Amerikanen) en daarnaast ze de eventuele nieuwe leiders van Rusland iets kunnen voorhouden om zich wel te gedragen enigszins. Want het blijft altijd een land met kernwapens, dat is het hele probleem en zeker voor de US. Met of zonder Poetin.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:17:06 #254
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206866072
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:04 schreef Aloulu het volgende:

Oekrainers moeten betere wapens krijgen. Maar ik las dat de Amerikanen overwegen ze langere afstandsraketten te leveren dan de HIMARS die ze nu hadden. Langzaam aan komt Washington wel in beweging vermoed ik met leveren van nog betere wapens. Helaas is er meer leed aangericht door Poetin voor nodig om de noodzaak daarvoor te onderstrepen.
Ik lees juist dat de Amerikanen de oorlog willen rekken en daar de wapenleveringen op aanpassen. De Ukrainers moeten niet te hard winnen want dan wordt Rusland in het nauw gedreven en gaan de nukes vliegen.

Tevens heb je het risico dat de Russen een false vlag vanuit Ukraine op Moskou doen met lange afstandskraketten en het 'aanval op Rusland' excuus gebruiken om wederom nukes te lanceren.

Het meest veilige is niet leveren en wachten totdat de boel in Rusland instort
pi_206866089
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:17 schreef slashdotter3 het volgende:

Ik lees juist dat de Amerikanen de oorlog willen rekken en daar de wapenleveringen op aanpassen. De Ukrainers moeten niet te hard winnen want dan wordt Rusland in het nauw gedreven en gaan de nukes vliegen.

Tevens heb je het risico dat de Russen een false vlag vanuit Ukraine op Moskou doen met lange afstandskraketten en het 'aanval op Rusland' excuus gebruiken om wederom nukes te lanceren.

Het meest veilige is niet leveren en wachten totdat de boel in Rusland instort
Lees mijn reactie hierboven. Sluit enigszins aan op wat je zegt. Amerika en Oekraine hebben naar mijn idee echt een heel ander ideaalbeeld of ideale scenario in hoe deze oorlog eindigt. Onverenigbaar. Maar aangezien de Yanks wapens leveren heeft Oekraine niet heel veel te willen. En Europa ook niet.

Overigens is wachten totdat de boel in Rusland instort wel een aanname. De enige instorting is dat mensen massaal weigeren naar het front te gaan. Ik denk dat daar echt heel wat voor nodig is, Poetin heeft zijn propaganda goed draaiend en onvrede is een totaal iets anders dan echt een revolutie tegen hem in gang zetten. Want dat is het enige dat deze situatie - Russen massaal de gehaktmolen openzetten - zou doen oplossen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:22:13 #256
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206866140
twitter
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:24:43 #257
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206866166
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:18 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Lees mijn reactie hierboven. Sluit enigszins aan op wat je zegt. Amerika en Oekraine hebben naar mijn idee echt een heel ander ideaalbeeld of ideale scenario in hoe deze oorlog eindigt. Onverenigbaar. Maar aangezien de Yanks wapens leveren heeft Oekraine niet heel veel te willen. En Europa ook niet.

Overigens is wachten totdat de boel in Rusland instort wel een aanname. De enige instorting is dat mensen massaal weigeren naar het front te gaan. Ik denk dat daar echt heel wat voor nodig is, Poetin heeft zijn propaganda goed draaiend en onvrede is een totaal iets anders dan echt een revolutie tegen hem in gang zetten. Want dat is het enige dat deze situatie - Russen massaal de gehaktmolen openzetten - zou doen oplossen.
er moet daar in Rusland nu toch een behoorlijk tekort aan vakmensen en doktoren zijn ontstaan

In Ukraine ook maar daar zijn de consumenten ook vertrokken
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:26:45 #258
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206866190
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet erg, als je dat met Nederland vergelijkt, al die kabels zitten onder de grond dus die knooppunten verplaats je niet 1,2,3. NS heeft al de grootste moeite met 1 km aan kabels vervangen omdat het niet op voorraad is. _O-
Twentsche Kabel heeft kabel zat
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206866197
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:04 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Oekrainers moeten betere wapens krijgen. Maar ik las dat de Amerikanen overwegen ze langere afstandsraketten te leveren dan de HIMARS die ze nu hadden. Langzaam aan komt Washington wel in beweging vermoed ik met leveren van nog betere wapens. Helaas is er meer leed aangericht door Poetin voor nodig om de noodzaak daarvoor te onderstrepen.
Een cynische kijk:

De Amerikanen hebben er alle belang bij dat dit conflict zo lang mogelijk duurt, zodat de Russen steeds dieper in de shit komen en hun leger verder gedecimeerd wordt. Zodat ze de komende decennia geen grote dreiging zullen vormen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206866210
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is ook interessant:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dat kunnen bijna alleen maar de Amerikanen zijn geweest, zij hebben dat soort intel.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206866218
Verdomme…het beeld van de met bloed doordrenkte stretchers raak ik niet kwijt.
pi_206866230
Ah shit, here we go again

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206866238
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:27 schreef Slayage het volgende:
Een cynische kijk:

De Amerikanen hebben er alle belang bij dat dit conflict zo lang mogelijk duurt, zodat de Russen steeds dieper in de shit komen en hun leger verder gedecimeerd wordt. Zodat ze de komende decennia geen grote dreiging zullen vormen.
Absoluut. Is ook niet onverstandig want de Russen moeten aankomende 50 jaar niet meer in staat zijn zelfs een klein conflict aan te gaan, onder welke machthebber dan ook. Dus ja, dan moet je ze helemaal "leeg laten slaan" tot er niets meer over blijft. En ook demografisch gaat deze oorlog ze goed opbreken overigens.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206866250
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:31 schreef Slayage het volgende:
Ah shit, here we go again

[ twitter ]
Hebben ze daar afweer voor?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_206866286
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:11 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Waarschijnlijk niet erg, als je dat met Nederland vergelijkt, al die kabels zitten onder de grond dus die knooppunten verplaats je niet 1,2,3. NS heeft al de grootste moeite met 1 km aan kabels vervangen omdat het niet op voorraad is. _O-
Ik denk meer aan het 100m verderop zetten.
Dit kan allemaal provisorisch natuurlijk aangezien een week later er weer bommen vallen.

Een transformator op de krater van zijn voorganger neerzetten is ook niet het meest verstandig natuurlijk.

Maar nogmaals: echt geen verstand van verder. :P
pi_206866313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:33 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hebben ze daar afweer voor?
Give or take 80% zal uit de lucht worden geschoten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206866387
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:29 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat kunnen bijna alleen maar de Amerikanen zijn geweest, zij hebben dat soort intel.
Dat valt ook wel weer mee.
De bommen zijn kennelijk gevallen in Bossangoa en ook op een katoenfabriek aldaar.
En dit is wat ik zie als ik op Google Earth kijk naar die katoenfabriek daar (foto is van 10-7-2022, locatie is 6.483216°N, 17.449324°E ):


Als ik dit al kan vinden, moet het voor een lokale mogendheid ook wel te doen zijn. En die kunnen ook nog iemand langssturen om snel even te kijken wat er echt aan de hand is voor dat je bommen gaat gooien.
Die grote helicopter op het terrein is bijna niet te missen.
Ik gok dat het Tsjaad was, dat ligt daar ook niet al te ver vandaan.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206866428
De Amerikanen zullen bij alles wat ze leveren een pro en een con lijstje maken. Liever niet teveel aan hightech systemen in een Oostblokland wat niet eens bij de NAVO is aangesloten dunkt me.
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:54:16 #269
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206866480
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:27 schreef Slayage het volgende:

[..]
Een cynische kijk:

De Amerikanen hebben er alle belang bij dat dit conflict zo lang mogelijk duurt, zodat de Russen steeds dieper in de shit komen en hun leger verder gedecimeerd wordt. Zodat ze de komende decennia geen grote dreiging zullen vormen.
Dat is niet cynisch, dat is domweg de strategie. Volgens mij was het de FT die becijferde dat het de Amerikanen 5% van hun defensieuitgaven kost om Rusland op deze manier uit te schakelen. Een koopje.

Bedenk ook dat het voor Rusland naarmate dit conflict doorsleept, en de economie steeds verder wegzakt, in absolute en relatieve zin steeds lastiger wordt hun kernarsenaal in stand te houden.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_206866521
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2022 20:44 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarom zien we Victoria Koblenko zo weinig in het nieuws? Zo weinig in social media?
pi_206866526
Edit
pi_206866543
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:54 schreef AgLarrr het volgende:

Dat is niet cynisch, dat is domweg de strategie. Volgens mij was het de FT die becijferde dat het de Amerikanen 5% van hun defensieuitgaven kost om Rusland op deze manier uit te schakelen. Een koopje.

Bedenk ook dat het voor Rusland naarmate dit conflict doorsleept, en de economie steeds verder wegzakt, in absolute en relatieve zin steeds lastiger wordt hun kernarsenaal in stand te houden.
Inderdaad, 5% van het jaarlijkse GDP van +1000 miljard dacht ik. Fucking weinig en daarmee zet je dan Rusland gewoon 40 jaar terug de tijd in, als het niet 80 is omdat ze gewoon door blijven gaan en daarmee zichzelf verder terug te tijd in zetten. Best netjes. Daarnaast is de noordstream pijplijn naar de EU van de Russen definitief van de baan. En de Europeanen begrijpen in een klap hoe serieus ze hun defensie moeten nemen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 29 november 2022 @ 14:08:08 #273
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206866604
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:02 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Inderdaad, 5% van het jaarlijkse GDP van +1000 miljard dacht ik. Fucking weinig en daarmee zet je dan Rusland gewoon 40 jaar terug de tijd in, als het niet 80 is omdat ze gewoon door blijven gaan en daarmee zichzelf verder terug te tijd in zetten. Best netjes. Daarnaast is de noordstream pijplijn naar de EU van de Russen definitief van de baan. En de Europeanen begrijpen in een klap hoe serieus ze hun defensie moeten nemen.
Precies. De Amerikanen hadden niet durven hopen op meer dan symbolische Europese hulp in het pacifisch theater als het daar mis gaat. Maar over een jaar of wat komen er vanuit Europa zowaar complete high tech smaldelen opdagen in plaats van een paar minimaal verplichte en reeds technisch afgeschreven fregatten her en der.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_206866824
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 12:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
U vraagt, wij draaien:
[ twitter ]
Is dat Patricia Paay?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_206866956
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:37 schreef oheng het volgende:

[..]
Hoe is rusland nou niet 1 grote doodscultus? Er gaat gvd niet een dag voorbij of ze zitten op nationale TV te mastruberen over de complete vernietiging van de mensheid MET NOEKS.
Je moet de propaganda los zien van de burger. De overgrote meerderheid van de burgers in Rusland bemoeit zich alleen met hun eigen leven en niet met wat de overheid doet. Die weten dat alles in de media gewoon propaganda is, maar dat boeit ze verder niet.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_206866994
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Precies. De Amerikanen hadden niet durven hopen op meer dan symbolische Europese hulp in het pacifisch theater als het daar mis gaat. Maar over een jaar of wat komen er vanuit Europa zowaar complete high tech smaldelen opdagen in plaats van een paar minimaal verplichte en reeds technisch afgeschreven fregatten her en der.
Mwa, de laatste Engelse vliegdekschepen en andere Navo schepen houden gewoon oefeningen in de in de buurt van China hoor. :)
https://edition.cnn.com/2(...)tl-hnk-ml/index.html
https://ukdefencejournal.(...)ngs-for-second-time/
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206867116
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:08 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Precies. De Amerikanen hadden niet durven hopen op meer dan symbolische Europese hulp in het pacifisch theater als het daar mis gaat. Maar over een jaar of wat komen er vanuit Europa zowaar complete high tech smaldelen opdagen in plaats van een paar minimaal verplichte en reeds technisch afgeschreven fregatten her en der.
Is bij een oorlog tussen de VS en China Europa niet eerder zoals het China van nu?

Foei zeggen, oproepen tot praten, maar zelf geen bemoeienis.

Veel te veel verbonden met China wij.
pi_206867141
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:59 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Is bij een oorlog tussen de VS en China Europa niet eerder zoals het China van nu?

Foei zeggen, oproepen tot praten, maar zelf geen bemoeienis.

Veel te veel verbonden met China wij.
China schiet zelf ook geen reet op met oorlog op het moment, want slecht voor business.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206867160
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
China schiet zelf ook geen reet op met oorlog op het moment, want slecht voor business.
Yeah, je kunt je afvragen wanneer ze er wenwat aan gaan hebben.
pi_206867172
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:02 schreef Aloulu het volgende:

[..]
Inderdaad, 5% van het jaarlijkse GDP van +1000 miljard dacht ik. Fucking weinig en daarmee zet je dan Rusland gewoon 40 jaar terug de tijd in, als het niet 80 is omdat ze gewoon door blijven gaan en daarmee zichzelf verder terug te tijd in zetten. Best netjes. Daarnaast is de noordstream pijplijn naar de EU van de Russen definitief van de baan. En de Europeanen begrijpen in een klap hoe serieus ze hun defensie moeten nemen.
Het gaat om 5% van de defensiebegroting. Hun BBP is meer dan 20.000 miljard.
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:05:13 #281
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206867179
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Mwa, de laatste Engelse vliegdekschepen en andere Navo schepen houden gewoon oefeningen in de in de buurt van China hoor. :)
https://edition.cnn.com/2(...)tl-hnk-ml/index.html
https://ukdefencejournal.(...)ngs-for-second-time/
Ik chargeer natuurlijk een beetje, de Evertsen was recent toch ook daar?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Overall beste user 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 15:09:23 #282
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_206867215
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:05 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Ik chargeer natuurlijk een beetje, de Evertsen was recent toch ook daar?
Klopt. De Royal Navy had gevraagd of die mee zou willen varen met Big Liz.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_206867216
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:04 schreef BEFEM het volgende:
Het gaat om 5% van de defensiebegroting. Hun BBP is meer dan 20.000 miljard.
Klopt :D
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:10:26 #284
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206867228
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:04 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Het gaat om 5% van de defensiebegroting. Hun BBP is meer dan 20.000 miljard.
Zulke bizarre bedragen..
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:17:00 #285
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206867329
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:59 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Is bij een oorlog tussen de VS en China Europa niet eerder zoals het China van nu?

Foei zeggen, oproepen tot praten, maar zelf geen bemoeienis.

Veel te veel verbonden met China wij.
Hangt er vanaf wat er gebeurt. Zolang de VS bij een interventie in Taiwan op enig moment art 5 niet triggeren waarschijnlijk wel.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_206867378
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:17 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Hangt er vanaf wat er gebeurt. Zolang de VS bij een interventie in Taiwan op enig moment art 5 niet triggeren waarschijnlijk wel.
Taiwan is geen lid van de Navo hè. Dus dan is artikel 5 helemaal niet aan de orde. Zou China de VS aanvallen, dan weer wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:35:23 #287
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_206867580
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Taiwan is geen lid van de Navo hè. Dus dan is artikel 5 helemaal niet aan de orde. Zou China de VS aanvallen, dan weer wel.
Dat laatste zinspeel ik op. Ik weet dat een interventie van de VS niet leidt tot het triggeren van art 5 NAVO handvest, maar je kunt je prima voorstellen dat het naar aanleiding van zo'n conflict op een moment Chinese raketten op - zeg - LA begint te regenen. Dan komt de lakmoesproef..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:50:18 #288
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:55:36 #289
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206868055
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:35 schreef AgLarrr het volgende:

Dat laatste zinspeel ik op. Ik weet dat een interventie van de VS niet leidt tot het triggeren van art 5 NAVO handvest, maar je kunt je prima voorstellen dat het naar aanleiding van zo'n conflict op een moment Chinese raketten op - zeg - LA begint te regenen. Dan komt de lakmoesproef..
Vast :D
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_206868354
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 16:27:20 #292
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206868618
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 16:28:36 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206868664
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Taiwan is geen lid van de Navo hè. Dus dan is artikel 5 helemaal niet aan de orde. Zou China de VS aanvallen, dan weer wel.
Maar als China Taiwan aanvalt en de VS Taiwan helpt en China vervolgens de VS bombardeert dan is artikel 5 ook niet aan de orde.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206868787
quote:
Da's een goeie voor het meme-toppo in OOR.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_206868835
quote:
wut :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206868845
quote:
"Grappig" dat dit dan weer niet breed wordt uitgemeten in het NL'se nieuws, maar die Oekraïners die misschien vanwege omstandigheden wel wat POW's om zeep hebben geholpen wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 november 2022 @ 16:37:49 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206868885
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 16:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
"Grappig" dat dit dan weer niet breed wordt uitgemeten in het NL'se nieuws, maar die Oekraïners die misschien vanwege omstandigheden wel wat POW's om zeep hebben geholpen wel.
Omdat we niet moeten escaleren 8)7 8)7 8)7
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206868908
quote:
84s.gif Op dinsdag 29 november 2022 16:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Omdat we niet moeten escaleren 8)7 8)7 8)7
Het is vooral een krampachtig 'bothsiderism' om alle kampen tevreden te houden heb ik soms het idee.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 29 november 2022 @ 16:41:23 #299
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_206869057
Genaaid door HIMARS raketten.

twitter
pi_206869257
Kutrussen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')