Overal jankende mannen in de kroeg, lachen was datquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het "Op weg naar" moment blijft een eeuwig trauma
Toch word ik altijd warm van binnen als ik de naam Daphne hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:53 schreef WAvanBuren het volgende:
De excuus-truus lepelt even wat cliches op.
Kindvriendelijk topic veel??quote:
Wat ga je halen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ben even op weg naar de keuken
En ik maar denken al die tijd dat jij een man wasquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik ben even op weg naar de keuken
Zonder die ene kans was dat trauma een stuk kleiner geweest.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:51 schreef Haags het volgende:
Ik was na de finale van 2010 anders ook best teleurgesteld.
En dan was Nederland ook nog eens zoveel slechter dan Spanje
Pisces29 moet je korthouden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kindvriendelijk topic veel??
Al durf ik je eigenlijk niet meer tegen te spreken nu ik je sekse ken
Hij is op weg naar de keuken om zijn vriendin toe te blaffen dat hij een biertje wil.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En ik maar denken al die tijd dat jij een man was.
98 en zeker 2000 MOEST het gebeuren, nota bene eigen land voordeelquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Eigenlijk mis ik gewoon het Nederlands elftal van eind jaren ´90. Dat was voor mij de gouden generatie. Jammer dat deze generatie geen prijs wist te pakken in 1998 en 2000.
Fixed.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Eigenlijk mis ik gewoon het Nederlands elftal van eind jaren ´90. Dat was voor mij de gouden generatie. Jammer Schandalig dat deze generatie geen prijs wist te pakken in 1998 en 2000.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kindvriendelijk topic veel??
Al durf ik je eigenlijk niet meer tegen te spreken nu ik je sekse ken
Penalty trauma voor het leven jongen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
98 en zeker 2000 MOEST het gebeuren, nota bene eigen land voordeel
Vooral 1998 was zuur. Pierre verdiende in de slotminuut echt een pingel; het mocht helaas niet zo zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Eigenlijk mis ik gewoon het Nederlands elftal van eind jaren ´90. Dat was voor mij de gouden generatie. Jammer dat deze generatie geen prijs wist te pakken in 1998 en 2000.
Toen was ik al niet voor Nederland.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Dat was inderdaad van een andere klasse!quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:56 schreef Haags het volgende:
Ik kan hier veel op zeggen, maar ik houd het kindvriendelijk.quote:
TOTTIEDquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Penalty trauma voor het leven jongen.
man man man.
Toen was je +-8 dus dit gaat niemand geloven maar het klinkt erg stoer verder.quote:
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen was je +-8 dus dit gaat niemand geloven maar het klinkt erg stoer verder.
Dat het je momenteel niks meer boeit geloof ik zonder meer en insgelijks
TottiGodquote:
Ben je een Duitser?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mijn ouders waren ook geen Oranjefans.
mwah de poulefase van 2008 was wel episch ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat was inderdaad van een andere klasse!
Al vind ik dat we in 2008-2010 ook een prijsje mochten winnen.
Moet zeggen dat ik ook toen eigenlijk een grijns niet kon onderdrukken vanwege de gigantische ballen van Francesco.quote:
Moser?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook toen eigenlijk een grijns niet kon onderdrukken vanwege de gigantische ballen van Francesco.
fixedquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het best verwarrend om een Amerika te zien wat zowaar kan voetballen
De zuid-Amerikanen kunnen dat anders al een tijdje prima.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was je usernaam even kwijt maar ben blij dat je toch even orde op zaken steltquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De zuid-Amerikanen kunnen dat anders al een tijdje prima.
In z'n hoofd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:05 schreef Toby56 het volgende:
USA won in 1950 trouwens al van Engeland.
Als ik het me goed herinner (het geheugen wordt wat roestig) had de Amerikaanse keeper een sigaar in z'n hoofd toen de teams het veld opkwamen.
In het verleden ook al prima VS gezien hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ik zeg, het geheugen wordt wat roestig, maar die sigaar zat toch zeker niet in z'n reet.quote:
1950.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In het verleden ook al prima VS gezien hoor.
Wanneer? Enkel Donovan als godenkind maar verder was het puur op goed geluk nu combineren ze zowaar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In het verleden ook al prima VS gezien hoor.
Die zijn al best een aantal jaartjes niet meer een clown land. (qua voetbal)quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bent in de war met Bill Clinton.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het geheugen wordt wat roestig, maar die sigaar zat toch zeker niet in z'n reet.
Toch eigenlijk al wel 20 jaar af en toe redelijk. Maar het wordt wel steeds constanter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zijn al best een aantal jaartjes niet meer een clown land. (qua voetbal)
Messi?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer? Enkel Donovan als godenkind maar verder was het puur op goed geluk nu combineren ze zowaar.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zijn al best een aantal jaartjes niet meer een clown land. (qua voetbal)
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Aduquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer? Enkel Donovan als godenkind maar verder was het puur op goed geluk nu combineren ze zowaar.
Reynagodquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Adu
Waar is die eigenlijk?quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clinton zijn sigaar zat weldegelijk in een ander hoofd.
Zoals we ook nog altijd wachten op de doorbraak van Altidore.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Adu
Ja, wel vreemdquote:
I'm a lumberjack and I'm OK!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ooit 's nachts opgebleven voor een oefenduel van Ajax tegen een Amerikaans team omdat het scheen dat ze een boomstam doorzaagde bij een doelpunt
Amerika
Dit wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden. Ben ook nog steeds niet echt beter. Volgende week eens naar de huisarts
Wat heb je?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden. Ben ook nog steeds niet echt beter. Volgende week eens naar de huisarts
Beterschap, MB.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Griep of wat heb je ouwe reusquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beterschap Mexi!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Long covid?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterkte!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
General meuk. Hoofd vol met van alles en nog wat, hoofdpijn, oorsuizen, slaap slecht. Griep zonder misselijkheid ofzo.quote:
Het lijkt wel wat op Oranje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engelsen zijn ook weer eens mensonterend.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind het de hele avond al saai.
Bohh lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef RipCity het volgende:
Je kan net zo goed Lizzie mcguire erin zetten
Beterschap!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stress? Het klinkt bekend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
General meuk. Hoofd vol met van alles en nog wat, hoofdpijn, oorsuizen, slaap slecht. Griep zonder misselijkheid ofzo.
Maar het duurt nu wel erg lang zonder écht herstel
Kloten. Sterktequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
General meuk. Hoofd vol met van alles en nog wat, hoofdpijn, oorsuizen, slaap slecht. Griep zonder misselijkheid ofzo.
Receptquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar een huisarts gaan als hij je dat kon melden?
Paar pillen erinquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scherp, derhalve like.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar een huisarts gaan als hij je dat kon melden?
Is dat familie van Harry?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef RipCity het volgende:
Je kan net zo goed Lizzie mcguire erin zetten
Klinkt alsof je een paar jaar naar Frank de Boer voetbal hebt gekekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb een lastige periode achter de rug wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stress? Het klinkt bekend.
Klinkt een beetje als een samenvatting van mijn leven misschien moet ik mij toch eens inschrijven bij een huisarts.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk gaat het je snel beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb een lastige periode achter de rug wel.
Dit is wat jarenlang top2000 luisteren met de mens doet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondanks dat we elkaar totaal niet mogen wens ik je wel alle sterkte ouwe reus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb een lastige periode achter de rug wel.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit is wat jarenlang top2000 luisteren met de mens doet.
Zat achter het doelquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:20 schreef Toby56 het volgende:
Verdorie, die commentator heeft die pot van 1950 ook gezien?
Machtig mooi.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef xzaz het volgende:
Engeland doet wel aan oranje denken
Allemaal te traag.
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:22 schreef TLC het volgende:
Ik voel een Nederland - Engeland aankomen in de achtste finales
De VS voetbalt echt best aardig deze wedstrijd hoor er ontbreekt alleen een zeer belangrijk aspect.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:23 schreef xzaz het volgende:
Voetballend eordt er sowieso weinig laten zien door alle ploegen
Uitzondering Spanje en Frankrijk
De tweede helft van de Braziliërs gemist gisteren?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:23 schreef xzaz het volgende:
Wacht maar tot de Oranje galavoorstelling tegen Qatar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:23 schreef xzaz het volgende:
Nee!!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je ook in dat derde wereldland vrijwilligerswerk verricht?
Ze hebben getraind op alle patronen, behalve op het scoren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De VS voetbalt echt best aardig deze wedstrijd hoor er ontbreekt alleen een zeer belangrijk aspect.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een paar jaar naar Frank de Boer voetbal hebt gekeken
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh zelfs Henderson heeft al willekeurige tatoeages
Waarquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De tweede helft van de Braziliërs gemist gisteren?
Dat vond ik ook niet meer dan 'wel aardig'.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De tweede helft van de Braziliërs gemist gisteren?
Je weet dat ik baby's verafschuw. Deze foto maakt mij echt woest dit is wat voor veel mensen spinnen zijn denk ik...quote:
Ach tijdens OS hebben we gewoon een andere mening over bepaalde zaken, kan gebeuren toch? Ik ben niet snel rancuneus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:20 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ondanks dat we elkaar totaal niet mogen wens ik je wel alle sterkte ouwe reus.
Precies, naar maatstaven van dit toernooi bedoelde ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vond ik ook niet meer dan 'wel aardig'.
Maar met 'wel aardig' kun je een heel eind komen als je verdediging op orde is in zo'n toernooi
Die was ik een beetje uit het oog verloren (Hallo Demy), die kon echt niet meer.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Staat hier een stuk scherper dan Luis Suarez.
Was ook niet serieus hoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach tijdens OS hebben we gewoon een andere mening over bepaalde zaken, kan gebeuren toch? Ik ben niet snel rancuneus.
Wat was jullie grootste verschil van mening?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach tijdens OS hebben we gewoon een andere mening over bepaalde zaken, kan gebeuren toch? Ik ben niet snel rancuneus.
Zolang Luis' tanden nog maar op scherp staan.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Staat hier een stuk scherper dan Luis Suarez.
Wat zijn eigenlijk de temperaturen daar in die stadions? Itt elk ander toernooi wordt er met geen woord over gerept. (Of heb ik dat steeds totaal gemist).quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Kane bezweet zijn na deze wedstrijd?
Plus dat hun overwicht geen goals heeft opgeleverd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De wissels doen de match wel wat kantelen. De Amerikaanse druk is weg.
De aircos draaien dag en nacht ook buiten de wedstrijden om.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de temperaturen daar in die stadions? Itt elk ander toernooi wordt er met geen woord over gerept. (Of heb ik dat steeds totaal gemist).
Met vlecht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Best een leukje die blonde official.
Dat zou ik zo ook niet kunnen oplepelen, maar het zou me niets verbazen als het bijvoorbeeld om het ritmische gymnastiek zou gaan (lol)quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat was jullie grootste verschil van mening?
Zou het die beroemde scheids zijn die ooit een gast verneukte door te doen of ze een kaart uit haar borstzakje haalde en toen een zakdoek tevoorschijn toverde om haar voorhoofd af te vegen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Best een leukje die blonde official.
quote:De actie van de Duitse spelers, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Japan, werd ook door een deel van de Japanners verkeerd begrepen. Toen ze zagen dat de Duitsers hun hand voor hun mond hielden (zie de foto boven dit artikel, red.), dachten ze dat de Duitsers hen belachelijk aan het maken waren omdat ze nog steeds mondmaskers dragen."
Ik was niet serieus johquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik zo ook niet kunnen oplepelen, maar het zou me niets verbazen als het bijvoorbeeld om het ritmische gymnastiek zou gaan (lol)
Daar was in mijn herinnering een hoop gezeik over bij de afgelopen Spelen. Geen idee meer of het nu goed of slecht uitpakte voor Rusland ROC
Kunstschaatsen vond ik een ander verhaal wel, dat was ook wel heel erg sneu voor dat meisje. Ik denk dat daar mijn mening nog genuanceerd was tegenover de meesten hier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was niet serieus joh. En qua ritmisch gymnastiek en kunstschaatsen was zo’n beetje heel FOK! het met mij oneens
. Zou er niet eens meer namen bij kunnen oplepelen.
O nee, het was haar kontzakje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zou het die beroemde scheids zijn die ooit een gast verneukte door te doen of ze een kaart uit haar borstzakje haalde en toen een zakdoek tevoorschijn toverde om haar voorhoofd af te vegen?
Begrijpelijk, ritmische gymnastiek haalt het slechtste in de mens naar boven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was niet serieus joh. En qua ritmisch gymnastiek en kunstschaatsen was zo’n beetje heel FOK! het met mij oneens
. Zou er niet eens meer namen bij kunnen oplepelen.
Vraag dat maar aan Vladimir Poetin.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ritmische gymnastiek haalt het slechtste in de mens naar boven.
Wat was daar gebeurd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunstschaatsen vond ik een ander verhaal wel, dat was ook wel heel erg sneu voor dat meisje. Ik denk dat daar mijn mening nog genuanceerd was tegenover de meesten hier.
Engeland heeft ook een matig team.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:46 schreef TLC het volgende:
Engeland doet het niet veel beter dan Oranje, die schoten tenminste nog 2 keer op doel
Net als Nederland, dan is het cirkeltje weer rond.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Engeland heeft ook een matig team.
Valieva (een Russische) had doping gebruikt, was geschorst maar procedures waren niet goed gevoelgd dus mocht toch meedoen, hoop gezeik daaroor.quote:
Heeft zijn kapper lang haar dan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
‘Mannen’ met lang haar dienen genegeerd te worden.
Vandaag was op Wales - Iran na wel heel saai zegquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kabbelt zo maar een beetje voort dit WK..
Vorige toernooi was er maar EEN 0-0 en nu lijkt elke wedstrijd compleet dood te bloeden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-0, die hadden we nog niet gehad dit toernooi
Een rotwedstrijd was het nochtans niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-0, die hadden we nog niet gehad dit toernooi
Ik vond deze tweede helft dood- en doodsaai.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een rotwedstrijd was het nochtans niet.
Op ene of andere manier lijken ze allemaal zo futloos en ongeinspireerd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag was op Wales - Iran na wel heel saai zeg
Het is heel berekenend allemaal. Iedereen lijkt te spelen om niet te verliezen..quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op ene of andere manier lijken ze allemaal zo futloos en ongeinspireerd.
Terwijl zo’n land als Qatar alleen al voor inspiratie genoeg zou moeten zorgen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op ene of andere manier lijken ze allemaal zo futloos en ongeinspireerd.
arg - mex genotquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Zaterdag 26 november:
11:00 (D) Tunesië - Australië @ Education City
14:00 (C) Polen - Saudi-Arabië @ Stadion 974
17:00 (D) Frankrijk - Denemarken @ Lusail
20:00 (C) Argentinië - Mexico @ Ahmad Bin Ali
Dit snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
bij de belg de vs is een genot om naar te kijken
Dit is nog eens wat anders dan De Koel, Nieuw Monnikenhuize of de Wageningsche Berg.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Zaterdag 26 november:
Education City
Stadion 974
Lusail
Ahmad Bin Ali
Tunesië - Australië kunnen ze zich ook niet verstoppen, daar heb ik ook nog wel zin in. Polen - Saudi weet ik zo niet, Frankrijk - Denemarken verwacht ik weinig vanquote:
Begrijpelijk. U miste de leestekens.quote:
#WerkenbijdeNOSquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef RipCity het volgende:
Lekker. De NOS is weer eens NIET geinformeerd
Je verwacht het niet van professionals (...)
Denemarken kon er weinig van. Frankrijk gaat zich niet zo inspannen. 2-0.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tunesië - Australië kunnen ze zich ook niet verstoppen, daar heb ik ook nog wel zin in. Polen - Saudi weet ik zo niet, Frankrijk - Denemarken verwacht ik weinig van
Begrijpelijk als je het doorgaans moet doen met toppers als Club Brugge - Anderlecht of Standard Luik - Zulte Waregem.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. U miste de leestekens.
Bij de Belg: "De VS is een genot om naar te kijken."
Frankrijk - Denemarken kan ook leuk zijn.quote:
Dat krijgen we misschien zo nog te zien.quote:
Ik neem aan dat Frankrijk lekker achterover leunt, de Denen alle ballen op Eriksen spelen die hem vervolgens niet kwijt kan, en Mbappé er twee incountert.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Frankrijk - Denemarken kan ook leuk zijn.
Genot.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Net bekend gemaakt. Zappen naar 6!
Nee hoor. Ze moeten met 4 goals verschil winnen daarvoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Wales wint van Engeland en in VS - Iran is er een winnaar, dan liggen de Engelsen er gewoon uit
Doelsaldo is de eerste tie breaker bij een gelijk aantal punten, vervolgens het aantal gemaakte doelpunten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Wales wint van Engeland en in VS - Iran is er een winnaar, dan liggen de Engelsen er gewoon uit
Dan is Karl vannieuwkerke misquote:
Karl heet me op het verkeerde been gezetquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Doelsaldo is de eerste tie breaker bij een gelijk aantal punten, vervolgens het aantal gemaakte doelpunten.
Geef je moeder maar weer de schuld!quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan is Karl vannieuwkerke mis
heetquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Karl heet me op het verkeerde been gezet
Karrel snapt er niets van.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan is Karl vannieuwkerke mis
De bus in België.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Eerst presenteren alsof het je eigen conclusie is en dan blijk je ernaast te zitten en gooi je de supervriendelijke lieve Karl onder de bus.
Dit kan écht niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Eerst presenteren alsof het je eigen conclusie is en dan blijk je ernaast te zitten en gooi je de supervriendelijke lieve Karl onder de bus.
Dit kan écht niet.
wilde iets slim zeggen, maar sloeg de bal helemaal misquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Dit kan écht niet.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wilde iets slim zeggen, maar sloeg de bal helemaal mis
Vijfde?quote:
Ik zie de meerwaarde van bijvoorbeeld een 1-1 boven een 0-0 niet zo. Het gaat toch om het vertoonde spel? Ik snap wel dat 0-0 een indicator kan zijn van een saaie wedstrijd, maar als we dat al gelijk stellen aan elkaar, praten we elkaar de saaiheid in.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is teveel op 20 wedstrijden. 1 op de 4 potjes eindigt in 0-0.
Ben ik echt met je oneens. Goals zijn altijd de kroon op een wedstrijd en een toernooi. Goals zijn ook het enige dat langer blijft hangen en wat mensen jaren later nog blijven herinneren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van bijvoorbeeld een 1-1 boven een 0-0 niet zo. Het gaat toch om het vertoonde spel? Ik snap wel dat 0-0 een indicator kan zijn van een saaie wedstrijd, maar als we dat al gelijk stellen aan elkaar, praten we elkaar de saaiheid in.
Daar heb je wel gelijk in: doelpunten zijn memorabeler dan geen doelpunten. Ik denk dat doelpunten een wedstrijd niet per se interessanter maken, en ook dat een wedstrijd zonder doelpunten vermakelijk kan zijn, maar dat je voor een onvergetelijke wedstrijd inderdaad doelpunten nodig hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben ik echt met je oneens. Goals zijn altijd de kroon op een wedstrijd en een toernooi. Goals zijn ook het enige dat langer blijft hangen en wat mensen jaren later nog blijven herinneren.
Een 0-0 gaat vrijwel altijd meteen de prullenbak in. Wat is de leukste 0-0 die jij ooit hebt meegemaakt?
Exact.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:33 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in: doelpunten zijn memorabeler dan geen doelpunten. Ik denk dat doelpunten een wedstrijd niet per se interessanter maken, en ook dat een wedstrijd zonder doelpunten vermakelijk kan zijn, maar dat je voor een onvergetelijke wedstrijd inderdaad doelpunten nodig hebt.
Om je vraag te beantwoorden (en die is inderdaad lastig!) denk ik aan Duitsland - Algerije uit 2014, al vielen daar in de verlenging wel doelpunten.
Daar dacht ik natuurlijk ook aan, maar nu ik iets verder graaf: Nederland - Italië op het EK 2000.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Exact.En nu een echte 0-0?
Ik kom niet verder dan 0-0 tegen Costa Rica omdat de penalties (met doelpunten) spectaculair waren.
Ja maar qua groepswedstrijden op toernooien? Toch helemaal niets? Die wedstrijd tegen Italië was ook vooral vanwege strafschoppen leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Daar dacht ik natuurlijk ook aan, maar nu ik iets verder graaf: Nederland - Italië op het EK 2000.
Cliché maar met dit mensonterende spel en een voorhoede met 3 balcontacten per wedstrijd wordt het tegen alle landen lastig zo niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zul je zien dat Nederland dan de poule wint en Engeland tweede wordt.
Alhoewel in deze vorm Nederland er ook tegen Iran of de VS zomaar uit kan vliegen.
Toen Frits van Turenhout er nog was, hoopte ik altijd dat alle wedstrijden van zondagmiddag half 3 in 0-0 zouden eindigen. Toen had je dat nog: alle wedstrijden op zondag om half 3. Behalve soms in Eindhoven, die speelden af en toe op zaterdagavond, zodat ze de gloeilampen konden testen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar qua groepswedstrijden op toernooien? Toch helemaal niets? Die wedstrijd tegen Italië was ook vooral vanwege strafschoppen leuk.
Zelfs een enorme kutpot als vandaag zal door die geweldige goal van Gakpo toch meer blijven hangen.
Haha een hele goede reden om op een nul-nul te hopen ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toen Frits van Turenhout er nog was, hoopte ik altijd dat alle wedstrijden van zondagmiddag half 3 in 0-0 zouden eindigen. Toen had je dat nog: alle wedstrijden op zondag om half 3. Behalve soms in Eindhoven, die speelden af en toe op zaterdagavond, zodat ze de gloeilampen konden testen.
Die man had een prachtstem.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha een hele goede reden om op een nul-nul te hopen ja.
Ja sorry dat ik geboren benquote:
Ja hoor eens, voetbal draait nu eenmaal om doelpunten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar qua groepswedstrijden op toernooien? Toch helemaal niets? Die wedstrijd tegen Italië was ook vooral vanwege strafschoppen leuk.
Zelfs een enorme kutpot als vandaag zal door die geweldige goal van Gakpo toch meer blijven hangen.
0-0 is niet per definitie saai, maar 1-1 zal bijna altijd interessanter zijn omdat het wedstrijdbeeld dan 1 of meerdere keren kantelt. Een tegengoal forceert een verdedigend team om uit z'n schulp te komen. Of een voorzichtig aanvallend team om er een schepje bovenop te doen. Soms is het het startpunt voor een veel meer open wedstrijd, zoals bij Portugal - Ghana.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van bijvoorbeeld een 1-1 boven een 0-0 niet zo. Het gaat toch om het vertoonde spel? Ik snap wel dat 0-0 een indicator kan zijn van een saaie wedstrijd, maar als we dat al gelijk stellen aan elkaar, praten we elkaar de saaiheid in.
Ook dat ja. Het complete vorige WK had 1 nul-nul. Nu hebben we er 5 na 20 wedstrijden, dat is echt niet best.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
0-0 is niet per definitie saai, maar 1-1 zal bijna altijd interessanter zijn omdat het wedstrijdbeeld dan 1 of meerdere keren kantelt. Een tegengoal forceert een verdedigend team om uit z'n schulp te komen. Of een voorzichtig aanvallend team om er een schepje bovenop te doen. Soms is het het startpunt voor een veel meer open wedstrijd, zoals bij Portugal - Ghana.
Bij 0-0 is het wedstrijdbeeld vaak constanter.
Tegen Iran eruit vliegen zal niet zo meevallen? De VS zal lastig zat zijn, ja. Denk dat je beter gewoon een serieuze naam als tegenstander kunt krijgen. Engeland dus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zul je zien dat Nederland dan de poule wint en Engeland tweede wordt.
Alhoewel in deze vorm Nederland er ook tegen Iran of de VS zomaar uit kan vliegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |