TottiGodquote:
Ben je een Duitser?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Mijn ouders waren ook geen Oranjefans.
mwah de poulefase van 2008 was wel episch ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 20:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat was inderdaad van een andere klasse!
Al vind ik dat we in 2008-2010 ook een prijsje mochten winnen.
Moet zeggen dat ik ook toen eigenlijk een grijns niet kon onderdrukken vanwege de gigantische ballen van Francesco.quote:
Moser?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik ook toen eigenlijk een grijns niet kon onderdrukken vanwege de gigantische ballen van Francesco.
fixedquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik vind het best verwarrend om een Amerika te zien wat zowaar kan voetballen
De zuid-Amerikanen kunnen dat anders al een tijdje prima.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was je usernaam even kwijt maar ben blij dat je toch even orde op zaken steltquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
De zuid-Amerikanen kunnen dat anders al een tijdje prima.
In z'n hoofd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:05 schreef Toby56 het volgende:
USA won in 1950 trouwens al van Engeland.
Als ik het me goed herinner (het geheugen wordt wat roestig) had de Amerikaanse keeper een sigaar in z'n hoofd toen de teams het veld opkwamen.
In het verleden ook al prima VS gezien hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat ik zeg, het geheugen wordt wat roestig, maar die sigaar zat toch zeker niet in z'n reet.quote:
1950.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In het verleden ook al prima VS gezien hoor.
Wanneer? Enkel Donovan als godenkind maar verder was het puur op goed geluk nu combineren ze zowaar.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
In het verleden ook al prima VS gezien hoor.
Die zijn al best een aantal jaartjes niet meer een clown land. (qua voetbal)quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bent in de war met Bill Clinton.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Wat ik zeg, het geheugen wordt wat roestig, maar die sigaar zat toch zeker niet in z'n reet.
Toch eigenlijk al wel 20 jaar af en toe redelijk. Maar het wordt wel steeds constanter.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zijn al best een aantal jaartjes niet meer een clown land. (qua voetbal)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |