Messi?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer? Enkel Donovan als godenkind maar verder was het puur op goed geluk nu combineren ze zowaar.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zijn al best een aantal jaartjes niet meer een clown land. (qua voetbal)
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Aduquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer? Enkel Donovan als godenkind maar verder was het puur op goed geluk nu combineren ze zowaar.
Reynagodquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Adu
Waar is die eigenlijk?quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clinton zijn sigaar zat weldegelijk in een ander hoofd.
Zoals we ook nog altijd wachten op de doorbraak van Altidore.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Adu
Ja, wel vreemdquote:
I'm a lumberjack and I'm OK!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ooit 's nachts opgebleven voor een oefenduel van Ajax tegen een Amerikaans team omdat het scheen dat ze een boomstam doorzaagde bij een doelpunt
Amerika
Dit wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden. Ben ook nog steeds niet echt beter. Volgende week eens naar de huisarts
Wat heb je?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden. Ben ook nog steeds niet echt beter. Volgende week eens naar de huisarts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |