Ik vond deze tweede helft dood- en doodsaai.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Een rotwedstrijd was het nochtans niet.
Op ene of andere manier lijken ze allemaal zo futloos en ongeinspireerd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag was op Wales - Iran na wel heel saai zeg
Het is heel berekenend allemaal. Iedereen lijkt te spelen om niet te verliezen..quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op ene of andere manier lijken ze allemaal zo futloos en ongeinspireerd.
Terwijl zo’n land als Qatar alleen al voor inspiratie genoeg zou moeten zorgen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op ene of andere manier lijken ze allemaal zo futloos en ongeinspireerd.
arg - mex genotquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Zaterdag 26 november:
11:00 (D) Tunesië - Australië @ Education City
14:00 (C) Polen - Saudi-Arabië @ Stadion 974
17:00 (D) Frankrijk - Denemarken @ Lusail
20:00 (C) Argentinië - Mexico @ Ahmad Bin Ali
Dit snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:55 schreef dvdfreak het volgende:
bij de belg de vs is een genot om naar te kijken
Dit is nog eens wat anders dan De Koel, Nieuw Monnikenhuize of de Wageningsche Berg.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Zaterdag 26 november:
Education City
Stadion 974
Lusail
Ahmad Bin Ali
Tunesië - Australië kunnen ze zich ook niet verstoppen, daar heb ik ook nog wel zin in. Polen - Saudi weet ik zo niet, Frankrijk - Denemarken verwacht ik weinig vanquote:
Begrijpelijk. U miste de leestekens.quote:
#WerkenbijdeNOSquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef RipCity het volgende:
Lekker. De NOS is weer eens NIET geinformeerd
Je verwacht het niet van professionals (...)
Denemarken kon er weinig van. Frankrijk gaat zich niet zo inspannen. 2-0.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tunesië - Australië kunnen ze zich ook niet verstoppen, daar heb ik ook nog wel zin in. Polen - Saudi weet ik zo niet, Frankrijk - Denemarken verwacht ik weinig van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |