Klinkt een beetje als een samenvatting van mijn leven misschien moet ik mij toch eens inschrijven bij een huisarts.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
General meuk. Hoofd vol met van alles en nog wat, hoofdpijn, oorsuizen, slaap slecht. Griep zonder misselijkheid ofzo.
Maar het duurt nu wel erg lang zonder écht herstel
Hopelijk gaat het je snel beterquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb een lastige periode achter de rug wel.
Dit is wat jarenlang top2000 luisteren met de mens doet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
General meuk. Hoofd vol met van alles en nog wat, hoofdpijn, oorsuizen, slaap slecht. Griep zonder misselijkheid ofzo.
Maar het duurt nu wel erg lang zonder écht herstel
Ondanks dat we elkaar totaal niet mogen wens ik je wel alle sterkte ouwe reus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb een lastige periode achter de rug wel.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:20 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit is wat jarenlang top2000 luisteren met de mens doet.
Zat achter het doelquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:20 schreef Toby56 het volgende:
Verdorie, die commentator heeft die pot van 1950 ook gezien?
Machtig mooi.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:21 schreef xzaz het volgende:
Engeland doet wel aan oranje denken
Allemaal te traag.
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:22 schreef TLC het volgende:
Ik voel een Nederland - Engeland aankomen in de achtste finales
De VS voetbalt echt best aardig deze wedstrijd hoor er ontbreekt alleen een zeer belangrijk aspect.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:23 schreef xzaz het volgende:
Voetballend eordt er sowieso weinig laten zien door alle ploegen
Uitzondering Spanje en Frankrijk
De tweede helft van de Braziliërs gemist gisteren?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:23 schreef xzaz het volgende:
Voetballend eordt er sowieso weinig laten zien door alle ploegen
Uitzondering Spanje en Frankrijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |