Messi?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer? Enkel Donovan als godenkind maar verder was het puur op goed geluk nu combineren ze zowaar.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Die zijn al best een aantal jaartjes niet meer een clown land. (qua voetbal)
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Aduquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer? Enkel Donovan als godenkind maar verder was het puur op goed geluk nu combineren ze zowaar.
Reynagodquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Adu
Waar is die eigenlijk?quote:
Daarom.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clinton zijn sigaar zat weldegelijk in een ander hoofd.
Zoals we ook nog altijd wachten op de doorbraak van Altidore.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is wachten op de doorbraak van Freddy Adu
Ja, wel vreemdquote:
I'm a lumberjack and I'm OK!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben ooit 's nachts opgebleven voor een oefenduel van Ajax tegen een Amerikaans team omdat het scheen dat ze een boomstam doorzaagde bij een doelpunt
Amerika
Dit wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden. Ben ook nog steeds niet echt beter. Volgende week eens naar de huisarts
Wat heb je?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan mijn aandacht er niet meer bijhouden. Ben ook nog steeds niet echt beter. Volgende week eens naar de huisarts
Beterschap, MB.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Griep of wat heb je ouwe reusquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beterschap Mexi!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Long covid?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterkte!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
General meuk. Hoofd vol met van alles en nog wat, hoofdpijn, oorsuizen, slaap slecht. Griep zonder misselijkheid ofzo.quote:
Het lijkt wel wat op Oranje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Engelsen zijn ook weer eens mensonterend.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind het de hele avond al saai.
Bohh lekkerquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef RipCity het volgende:
Je kan net zo goed Lizzie mcguire erin zetten
Beterschap!quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stress? Het klinkt bekend.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
General meuk. Hoofd vol met van alles en nog wat, hoofdpijn, oorsuizen, slaap slecht. Griep zonder misselijkheid ofzo.
Maar het duurt nu wel erg lang zonder écht herstel
Kloten. Sterktequote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
General meuk. Hoofd vol met van alles en nog wat, hoofdpijn, oorsuizen, slaap slecht. Griep zonder misselijkheid ofzo.
Receptquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar een huisarts gaan als hij je dat kon melden?
Paar pillen erinquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scherp, derhalve like.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou hij naar een huisarts gaan als hij je dat kon melden?
Is dat familie van Harry?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef RipCity het volgende:
Je kan net zo goed Lizzie mcguire erin zetten
Klinkt alsof je een paar jaar naar Frank de Boer voetbal hebt gekekenquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou kunnen. Heb een lastige periode achter de rug wel.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stress? Het klinkt bekend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |