quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Eerst presenteren alsof het je eigen conclusie is en dan blijk je ernaast te zitten en gooi je de supervriendelijke lieve Karl onder de bus.
Dit kan écht niet.
wilde iets slim zeggen, maar sloeg de bal helemaal misquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Eerst presenteren alsof het je eigen conclusie is en dan blijk je ernaast te zitten en gooi je de supervriendelijke lieve Karl onder de bus.
Dit kan écht niet.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wilde iets slim zeggen, maar sloeg de bal helemaal mis
Vijfde?quote:
Ik zie de meerwaarde van bijvoorbeeld een 1-1 boven een 0-0 niet zo. Het gaat toch om het vertoonde spel? Ik snap wel dat 0-0 een indicator kan zijn van een saaie wedstrijd, maar als we dat al gelijk stellen aan elkaar, praten we elkaar de saaiheid in.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is teveel op 20 wedstrijden. 1 op de 4 potjes eindigt in 0-0.
Ben ik echt met je oneens. Goals zijn altijd de kroon op een wedstrijd en een toernooi. Goals zijn ook het enige dat langer blijft hangen en wat mensen jaren later nog blijven herinneren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van bijvoorbeeld een 1-1 boven een 0-0 niet zo. Het gaat toch om het vertoonde spel? Ik snap wel dat 0-0 een indicator kan zijn van een saaie wedstrijd, maar als we dat al gelijk stellen aan elkaar, praten we elkaar de saaiheid in.
Daar heb je wel gelijk in: doelpunten zijn memorabeler dan geen doelpunten. Ik denk dat doelpunten een wedstrijd niet per se interessanter maken, en ook dat een wedstrijd zonder doelpunten vermakelijk kan zijn, maar dat je voor een onvergetelijke wedstrijd inderdaad doelpunten nodig hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben ik echt met je oneens. Goals zijn altijd de kroon op een wedstrijd en een toernooi. Goals zijn ook het enige dat langer blijft hangen en wat mensen jaren later nog blijven herinneren.
Een 0-0 gaat vrijwel altijd meteen de prullenbak in. Wat is de leukste 0-0 die jij ooit hebt meegemaakt?
Exact.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:33 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in: doelpunten zijn memorabeler dan geen doelpunten. Ik denk dat doelpunten een wedstrijd niet per se interessanter maken, en ook dat een wedstrijd zonder doelpunten vermakelijk kan zijn, maar dat je voor een onvergetelijke wedstrijd inderdaad doelpunten nodig hebt.
Om je vraag te beantwoorden (en die is inderdaad lastig!) denk ik aan Duitsland - Algerije uit 2014, al vielen daar in de verlenging wel doelpunten.
Daar dacht ik natuurlijk ook aan, maar nu ik iets verder graaf: Nederland - Italië op het EK 2000.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Exact.En nu een echte 0-0?
Ik kom niet verder dan 0-0 tegen Costa Rica omdat de penalties (met doelpunten) spectaculair waren.
Ja maar qua groepswedstrijden op toernooien? Toch helemaal niets? Die wedstrijd tegen Italië was ook vooral vanwege strafschoppen leuk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:39 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Daar dacht ik natuurlijk ook aan, maar nu ik iets verder graaf: Nederland - Italië op het EK 2000.
Cliché maar met dit mensonterende spel en een voorhoede met 3 balcontacten per wedstrijd wordt het tegen alle landen lastig zo niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zul je zien dat Nederland dan de poule wint en Engeland tweede wordt.
Alhoewel in deze vorm Nederland er ook tegen Iran of de VS zomaar uit kan vliegen.
Toen Frits van Turenhout er nog was, hoopte ik altijd dat alle wedstrijden van zondagmiddag half 3 in 0-0 zouden eindigen. Toen had je dat nog: alle wedstrijden op zondag om half 3. Behalve soms in Eindhoven, die speelden af en toe op zaterdagavond, zodat ze de gloeilampen konden testen.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar qua groepswedstrijden op toernooien? Toch helemaal niets? Die wedstrijd tegen Italië was ook vooral vanwege strafschoppen leuk.
Zelfs een enorme kutpot als vandaag zal door die geweldige goal van Gakpo toch meer blijven hangen.
Haha een hele goede reden om op een nul-nul te hopen ja.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:44 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Toen Frits van Turenhout er nog was, hoopte ik altijd dat alle wedstrijden van zondagmiddag half 3 in 0-0 zouden eindigen. Toen had je dat nog: alle wedstrijden op zondag om half 3. Behalve soms in Eindhoven, die speelden af en toe op zaterdagavond, zodat ze de gloeilampen konden testen.
Die man had een prachtstem.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha een hele goede reden om op een nul-nul te hopen ja.
Ja sorry dat ik geboren benquote:
Ja hoor eens, voetbal draait nu eenmaal om doelpunten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja maar qua groepswedstrijden op toernooien? Toch helemaal niets? Die wedstrijd tegen Italië was ook vooral vanwege strafschoppen leuk.
Zelfs een enorme kutpot als vandaag zal door die geweldige goal van Gakpo toch meer blijven hangen.
0-0 is niet per definitie saai, maar 1-1 zal bijna altijd interessanter zijn omdat het wedstrijdbeeld dan 1 of meerdere keren kantelt. Een tegengoal forceert een verdedigend team om uit z'n schulp te komen. Of een voorzichtig aanvallend team om er een schepje bovenop te doen. Soms is het het startpunt voor een veel meer open wedstrijd, zoals bij Portugal - Ghana.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van bijvoorbeeld een 1-1 boven een 0-0 niet zo. Het gaat toch om het vertoonde spel? Ik snap wel dat 0-0 een indicator kan zijn van een saaie wedstrijd, maar als we dat al gelijk stellen aan elkaar, praten we elkaar de saaiheid in.
Ook dat ja. Het complete vorige WK had 1 nul-nul. Nu hebben we er 5 na 20 wedstrijden, dat is echt niet best.quote:Op zaterdag 26 november 2022 00:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
0-0 is niet per definitie saai, maar 1-1 zal bijna altijd interessanter zijn omdat het wedstrijdbeeld dan 1 of meerdere keren kantelt. Een tegengoal forceert een verdedigend team om uit z'n schulp te komen. Of een voorzichtig aanvallend team om er een schepje bovenop te doen. Soms is het het startpunt voor een veel meer open wedstrijd, zoals bij Portugal - Ghana.
Bij 0-0 is het wedstrijdbeeld vaak constanter.
Tegen Iran eruit vliegen zal niet zo meevallen? De VS zal lastig zat zijn, ja. Denk dat je beter gewoon een serieuze naam als tegenstander kunt krijgen. Engeland dus.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zul je zien dat Nederland dan de poule wint en Engeland tweede wordt.
Alhoewel in deze vorm Nederland er ook tegen Iran of de VS zomaar uit kan vliegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |