Begrijpelijk als je het doorgaans moet doen met toppers als Club Brugge - Anderlecht of Standard Luik - Zulte Waregem.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. U miste de leestekens.
Bij de Belg: "De VS is een genot om naar te kijken."
Frankrijk - Denemarken kan ook leuk zijn.quote:
Dat krijgen we misschien zo nog te zien.quote:
Ik neem aan dat Frankrijk lekker achterover leunt, de Denen alle ballen op Eriksen spelen die hem vervolgens niet kwijt kan, en Mbappé er twee incountert.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Frankrijk - Denemarken kan ook leuk zijn.
Genot.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Net bekend gemaakt. Zappen naar 6!
Nee hoor. Ze moeten met 4 goals verschil winnen daarvoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Wales wint van Engeland en in VS - Iran is er een winnaar, dan liggen de Engelsen er gewoon uit
Doelsaldo is de eerste tie breaker bij een gelijk aantal punten, vervolgens het aantal gemaakte doelpunten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Wales wint van Engeland en in VS - Iran is er een winnaar, dan liggen de Engelsen er gewoon uit
Dan is Karl vannieuwkerke misquote:
Karl heet me op het verkeerde been gezetquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Doelsaldo is de eerste tie breaker bij een gelijk aantal punten, vervolgens het aantal gemaakte doelpunten.
Geef je moeder maar weer de schuld!quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan is Karl vannieuwkerke mis
heetquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Karl heet me op het verkeerde been gezet
Karrel snapt er niets van.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan is Karl vannieuwkerke mis
De bus in België.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Eerst presenteren alsof het je eigen conclusie is en dan blijk je ernaast te zitten en gooi je de supervriendelijke lieve Karl onder de bus.
Dit kan écht niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |