Genot.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Net bekend gemaakt. Zappen naar 6!
Nee hoor. Ze moeten met 4 goals verschil winnen daarvoorquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Wales wint van Engeland en in VS - Iran is er een winnaar, dan liggen de Engelsen er gewoon uit
Doelsaldo is de eerste tie breaker bij een gelijk aantal punten, vervolgens het aantal gemaakte doelpunten.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Wales wint van Engeland en in VS - Iran is er een winnaar, dan liggen de Engelsen er gewoon uit
Dan is Karl vannieuwkerke misquote:
Karl heet me op het verkeerde been gezetquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Doelsaldo is de eerste tie breaker bij een gelijk aantal punten, vervolgens het aantal gemaakte doelpunten.
Geef je moeder maar weer de schuld!quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan is Karl vannieuwkerke mis
heetquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Karl heet me op het verkeerde been gezet
Karrel snapt er niets van.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan is Karl vannieuwkerke mis
De bus in België.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Eerst presenteren alsof het je eigen conclusie is en dan blijk je ernaast te zitten en gooi je de supervriendelijke lieve Karl onder de bus.
Dit kan écht niet.
quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Eerst presenteren alsof het je eigen conclusie is en dan blijk je ernaast te zitten en gooi je de supervriendelijke lieve Karl onder de bus.
Dit kan écht niet.
wilde iets slim zeggen, maar sloeg de bal helemaal misquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:07 schreef GGMM het volgende:
Dit kan écht niet.
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 25 november 2022 22:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
wilde iets slim zeggen, maar sloeg de bal helemaal mis
Vijfde?quote:
Ik zie de meerwaarde van bijvoorbeeld een 1-1 boven een 0-0 niet zo. Het gaat toch om het vertoonde spel? Ik snap wel dat 0-0 een indicator kan zijn van een saaie wedstrijd, maar als we dat al gelijk stellen aan elkaar, praten we elkaar de saaiheid in.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is teveel op 20 wedstrijden. 1 op de 4 potjes eindigt in 0-0.
Ben ik echt met je oneens. Goals zijn altijd de kroon op een wedstrijd en een toernooi. Goals zijn ook het enige dat langer blijft hangen en wat mensen jaren later nog blijven herinneren.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:23 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Ik zie de meerwaarde van bijvoorbeeld een 1-1 boven een 0-0 niet zo. Het gaat toch om het vertoonde spel? Ik snap wel dat 0-0 een indicator kan zijn van een saaie wedstrijd, maar als we dat al gelijk stellen aan elkaar, praten we elkaar de saaiheid in.
Daar heb je wel gelijk in: doelpunten zijn memorabeler dan geen doelpunten. Ik denk dat doelpunten een wedstrijd niet per se interessanter maken, en ook dat een wedstrijd zonder doelpunten vermakelijk kan zijn, maar dat je voor een onvergetelijke wedstrijd inderdaad doelpunten nodig hebt.quote:Op vrijdag 25 november 2022 22:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben ik echt met je oneens. Goals zijn altijd de kroon op een wedstrijd en een toernooi. Goals zijn ook het enige dat langer blijft hangen en wat mensen jaren later nog blijven herinneren.
Een 0-0 gaat vrijwel altijd meteen de prullenbak in. Wat is de leukste 0-0 die jij ooit hebt meegemaakt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |