Kunstschaatsen vond ik een ander verhaal wel, dat was ook wel heel erg sneu voor dat meisje. Ik denk dat daar mijn mening nog genuanceerd was tegenover de meesten hier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was niet serieus joh. En qua ritmisch gymnastiek en kunstschaatsen was zo’n beetje heel FOK! het met mij oneens
. Zou er niet eens meer namen bij kunnen oplepelen.
O nee, het was haar kontzakje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zou het die beroemde scheids zijn die ooit een gast verneukte door te doen of ze een kaart uit haar borstzakje haalde en toen een zakdoek tevoorschijn toverde om haar voorhoofd af te vegen?
Begrijpelijk, ritmische gymnastiek haalt het slechtste in de mens naar boven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was niet serieus joh. En qua ritmisch gymnastiek en kunstschaatsen was zo’n beetje heel FOK! het met mij oneens
. Zou er niet eens meer namen bij kunnen oplepelen.
Vraag dat maar aan Vladimir Poetin.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ritmische gymnastiek haalt het slechtste in de mens naar boven.
Wat was daar gebeurd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunstschaatsen vond ik een ander verhaal wel, dat was ook wel heel erg sneu voor dat meisje. Ik denk dat daar mijn mening nog genuanceerd was tegenover de meesten hier.
Engeland heeft ook een matig team.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:46 schreef TLC het volgende:
Engeland doet het niet veel beter dan Oranje, die schoten tenminste nog 2 keer op doel
Net als Nederland, dan is het cirkeltje weer rond.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:47 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Engeland heeft ook een matig team.
Valieva (een Russische) had doping gebruikt, was geschorst maar procedures waren niet goed gevoelgd dus mocht toch meedoen, hoop gezeik daaroor.quote:
Heeft zijn kapper lang haar dan?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:50 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
‘Mannen’ met lang haar dienen genegeerd te worden.
Vandaag was op Wales - Iran na wel heel saai zegquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kabbelt zo maar een beetje voort dit WK..
Vorige toernooi was er maar EEN 0-0 en nu lijkt elke wedstrijd compleet dood te bloeden.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-0, die hadden we nog niet gehad dit toernooi
Een rotwedstrijd was het nochtans niet.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-0, die hadden we nog niet gehad dit toernooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |