Plus dat hun overwicht geen goals heeft opgeleverd.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De wissels doen de match wel wat kantelen. De Amerikaanse druk is weg.
De aircos draaien dag en nacht ook buiten de wedstrijden om.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:32 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk de temperaturen daar in die stadions? Itt elk ander toernooi wordt er met geen woord over gerept. (Of heb ik dat steeds totaal gemist).
Met vlecht.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Best een leukje die blonde official.
Dat zou ik zo ook niet kunnen oplepelen, maar het zou me niets verbazen als het bijvoorbeeld om het ritmische gymnastiek zou gaan (lol)quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat was jullie grootste verschil van mening?
Zou het die beroemde scheids zijn die ooit een gast verneukte door te doen of ze een kaart uit haar borstzakje haalde en toen een zakdoek tevoorschijn toverde om haar voorhoofd af te vegen?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Best een leukje die blonde official.
quote:De actie van de Duitse spelers, voorafgaand aan de wedstrijd tegen Japan, werd ook door een deel van de Japanners verkeerd begrepen. Toen ze zagen dat de Duitsers hun hand voor hun mond hielden (zie de foto boven dit artikel, red.), dachten ze dat de Duitsers hen belachelijk aan het maken waren omdat ze nog steeds mondmaskers dragen."
Ik was niet serieus johquote:Op vrijdag 25 november 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou ik zo ook niet kunnen oplepelen, maar het zou me niets verbazen als het bijvoorbeeld om het ritmische gymnastiek zou gaan (lol)
Daar was in mijn herinnering een hoop gezeik over bij de afgelopen Spelen. Geen idee meer of het nu goed of slecht uitpakte voor Rusland ROC
Kunstschaatsen vond ik een ander verhaal wel, dat was ook wel heel erg sneu voor dat meisje. Ik denk dat daar mijn mening nog genuanceerd was tegenover de meesten hier.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was niet serieus joh. En qua ritmisch gymnastiek en kunstschaatsen was zo’n beetje heel FOK! het met mij oneens
. Zou er niet eens meer namen bij kunnen oplepelen.
O nee, het was haar kontzakje.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zou het die beroemde scheids zijn die ooit een gast verneukte door te doen of ze een kaart uit haar borstzakje haalde en toen een zakdoek tevoorschijn toverde om haar voorhoofd af te vegen?
Begrijpelijk, ritmische gymnastiek haalt het slechtste in de mens naar boven.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:38 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik was niet serieus joh. En qua ritmisch gymnastiek en kunstschaatsen was zo’n beetje heel FOK! het met mij oneens
. Zou er niet eens meer namen bij kunnen oplepelen.
Vraag dat maar aan Vladimir Poetin.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Begrijpelijk, ritmische gymnastiek haalt het slechtste in de mens naar boven.
Wat was daar gebeurd?quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunstschaatsen vond ik een ander verhaal wel, dat was ook wel heel erg sneu voor dat meisje. Ik denk dat daar mijn mening nog genuanceerd was tegenover de meesten hier.
Engeland heeft ook een matig team.quote:Op vrijdag 25 november 2022 21:46 schreef TLC het volgende:
Engeland doet het niet veel beter dan Oranje, die schoten tenminste nog 2 keer op doel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |