Jullie vrienden zijn dan wel in Nederland. Bij meneer Potter in Utrecht om precies te zijn!quote:Op donderdag 24 november 2022 21:12 schreef Evenstar het volgende:
Fuck, dat is wel precies wanneer wij in NL wilden zijn, maar nu kwamen wij er gisteren juist achter dat net dat weekend onze vrienden niet in NL zijn
Hmmmmmmm. Wat doen we @:Viv
Leuk!quote:Op vrijdag 25 november 2022 06:51 schreef Poppejans het volgende:
Leuk!
De muziek in de OP deed het hem
Ik kan voor wie komt alvast merchandise van Claudia de Breij regelen via de fanclub, dan zitten we de 8e sowieso niet met lege handen daar
Terecht dat je de karaoke overslaat, met de stem van Peaceman gaat niemand gelukkig wordenquote:Op vrijdag 25 november 2022 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk, wij hebben mogelijk een verjaardag dat weekend maar als het kan komen we!
Ow en dan alleen borrel en wat eten. De karaoke slaan we graag over.
quote:Op donderdag 24 november 2022 19:34 schreef PippenScottie het volgende:
Dus zeg ook even of je direct karaoke wil doen, dan reserveer ik dat op tijd.
Geen Pino die ons met top2000 statistieken om de oren komt slaanquote:Op vrijdag 25 november 2022 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Wij zijn dan bij de Halve marathon van Egmond
Slecht gekozen datum dus
Aardappel, erdeppelquote:Op maandag 28 november 2022 13:25 schreef Viv het volgende:
[..]
We komen wel, maar dan een week te laat.
Of Pan Dushi, ik ga er binnenkort weer een paar ter plekke eten én ophalen voor thuis.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wellicht een keer leuk... zet mij maar bij twijfel. Ohja ik ga niet karaoke'en.
De eerste en laatste keer dat ik karaoke'de hebben ze mijn microfoon terecht uitgezetquote:
Wellicht de invloed van reclameblokken tijdens eerdere edities. Jeweetwel, Joke.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dat toch met dat karaoke'n?
Ik weet inmiddels dat PippenScottie zich nergens voor schaamt, gezien zijn ongeneerde TV optreden voor heel Top 2000 kijkend Nederland, maar een beetje zichzelf wel respecterend persoon is de Soundmix Show van Hennie Huisman toch al eeuwen geleden ontgroeid...?
quote:Op woensdag 30 november 2022 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De eerste en laatste keer dat ik karaoke'de hebben ze mijn microfoon terecht uitgezet
Sooooowquote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet inmiddels dat PippenScottie zich nergens voor schaamt, gezien zijn ongeneerde TV optreden voor heel Top 2000 kijkend Nederland, maar een beetje zichzelf wel respecterend persoon is de Soundmix Show van Hennie Huisman toch al eeuwen geleden ontgroeid...?
Ik wilde 'm in de koffer mee terug nemen voor je.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sooooow
Die Pan Dushi mag je in je culo steken
Ruim je het wel op?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom enkel als iemand een pak mie in de hoek zet.
Tvp is leuk.quote:
Nu je er ESF bij zet sluit ik me hoe dan ook aan bij het anti karaoke team.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tvp is leuk.
Eten, drinken en ESF liedjes karaokenen (close enough) is leuker. Al lijken de meningen daarover verdeeld.
Je hebt niet geleefd totdat je Take me to your heaven keihard hebt meegezongen, weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu je er ESF bij zet sluit ik me hoe dan ook aan bij het anti karaoke team.
Dat ligt helemaal aan het nummerquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:10 schreef Ama het volgende:
Maar ik kom alleen als ik karaoke ga zingen met @:houdjemond
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:11 schreef houdjemond het volgende:
Doe mij maar op de misschien lijst @:PippenScottie , je weet waarom...
Karaoke is geweldig.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Moest lachen.quote:Wat draaien ze daar voor muziek?
Blof, vooral de Umoja tijd, lokale helden Claudia de Breij en Kensington en veel Coldplay. Eigenlijk alles behalve het eerste album. En dat ene liedje van Mumferd and Sons dat rustig begint en daarna een opzwepende banjo erin gooit. Die komt vast ook voorbij.
Dat is precies de enige song waardoor ik me één keer aan een karaoke optreden heb gewaagd. Op die ervaring kan ik nog decennia teren…quote:
Kan je je elk moment nog herinneren alsof het gisteren was?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is precies de enige song waardoor ik me één keer aan aan een karaoke optreden heb gewaagd. Op die ervaring kan ik nog decennia teren…
It was long ago and it was far away, but it's so much better without karaoke today…quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kan je je elk moment nog herinneren alsof het gisteren was?
Je kan er tegen vechten, maar je weet dat je die karaokebar toch niet kan weerstaanquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It was long ago and it was far away, but it's so much better without karaoke today…
Zelfs in Japan heb ik 'm weerstaan, terwijl tientallen Japanners er met hun gekweel mijn diner aan het verkloten waren…quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan er tegen vechten, maar je weet dat je die karaokebar toch niet kan weerstaan![]()
Ik ben er nu…quote:Wanneer ga je naar Aruba?
Zo dan...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Not sure if echt waar of random plaatje van internet
Photoshop in je culo…quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef PippenScottie het volgende:
Not sure if echt waar of matige photoshop![]()
Thanks!quote:Veel plezier man.
Mijn ouders zijn net terug. Het viel hem op dat het strand aan het verdwijnen is door stijgend water.
Oh man, ik moet er echt weer een keer naartoe. Snorkelen bij Baby Beachquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Photoshop in je culo…
[..]
Thanks!
Ik kom er te weinig om dat te kunnen constateren, de laatste keer was in 2019, zoals je weet.
We komen sowieso niet op de stranden bij de hotels, we zitten weer in Paradera en gaan richting de Noord kant, Mangol Alto of Baby Beach voor de stranden…
Dat heet opwarming van de aarde.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef PippenScottie het volgende:
Het viel hem op dat het strand aan het verdwijnen is door stijgend water.
Mits ze het zelf opruimt, hehe!quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Petitie dat Cee op de Top 2000 Topic Meet Die Je Wist Dat Zou Komen komt
Ja maar Ama, die kunnen we ook gewoon random inzettenquote:
Ik zou dan niet in de OP van de reeks kijken naar mijn filmpje...quote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster twijfelt tweemaal?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
Twijfelt
Diaan73, Peaceman, MadMaster, ok01, Ama, Doedezemaar, AlchemistOfSorrows, Scorpion_17, DecoAoreste, MadMaster, Bosbeetle, Cee, Ieniminimuis, Houdjemond
Verkapte kijk-eens-hoe-goed-ik-kan-zingen postquote:Op donderdag 8 december 2022 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou dan niet in de OP van de reeks kijken naar mijn filmpje...
IK BEN ER!...Wellicht bij
[..]
MadMaster twijfelt tweemaal?Also, gezien het kopje waar cafca onder staat, je kan daar een beetje fatsoenlijk eten?
Da's deze en die wil ik dan wel karaoken:quote:Op donderdag 8 december 2022 09:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En MadMaster is zo’n twijfelaar dat hij niet eens kan kiezen welke versie nou de beste is van Sound of Silence
Nu ga ik misschien iets heel doms vragen, maar wie is ‘ons’ nog meer?quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze twijfel wordt helaas een nee, het is die week te druk hier
Mijn echtgenoot Symphonicquote:Op zaterdag 24 december 2022 11:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nu ga ik misschien iets heel doms vragen, maar wie is ‘ons’ nog meer?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Onze twijfel wordt helaas een nee, het is die week te druk hier
Jaaaaa dagoduck komt ook. Feest!quote:Op maandag 26 december 2022 23:08 schreef Dagoduck het volgende:
Ik laat het nog even open, maar denk dat ik wel kom. En dan doe ik ook wel mee aan alles.
Maar wie ben jij?quote:Op dinsdag 27 december 2022 15:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik kom borrelen en/of eten. Karaoke sla ik even over.
quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De buurman van een oude bekende van mij
Nee, gewoon echt serieus zelfsquote:Op dinsdag 27 december 2022 20:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]die ooit naast mijn oom van de buren van mijn goudvis woonde?
Ik vind dit gewoon raar. @Doedezemaar?quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf achter als je komt.
Ik ken ‘m verder ook niet hoor, ik weet alleen maar wie z’n buurman isquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon raar. @:Doedezemaar?
Ik snap houdjemond eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom je vanzelf achter als je komt.
Mijn vriendin volgt het Top 2000 topic. Ik ken Koen en Bill, en was ook benieuwd naar de anderen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap houdjemond eigenlijk wel.
Ik heb je post history eens bekijken en je post niet eens in het Top 2000 topic. En dat is toch de grote gemeenschappelijke deler van deze meet.
We komen straks samen met allemaal mensen die elkaar vaak al jaren online kennen en een gemeenschappelijke interesse hebben, met alle inside jokes en persoonlijke gesprekken die daarbij horen.
Kijk, ik ga niemand de deur wijzen. Maar weet je zeker dat je wil komen als je niemand kent en niemand jou kent?
Ik was vast de DM. Wie is je vriendin dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn vriendin volgt het Top 2000 topic. Ik ken Koen en Bill, en was ook benieuwd naar de anderen.
Maar de reacties hier, en nog een sneer via dm, zijn wel duidelijk.
Ik ontvolg. Succes verder.
Of je maakt de boel niet zo kliekerig en laat iedereen die zin heeft gewoon komenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap houdjemond eigenlijk wel.
Ik heb je post history eens bekijken en je post niet eens in het Top 2000 topic. En dat is toch de grote gemeenschappelijke deler van deze meet.
We komen straks samen met allemaal mensen die elkaar vaak al jaren online kennen en een gemeenschappelijke interesse hebben, met alle inside jokes en persoonlijke gesprekken die daarbij horen.
Kijk, ik ga niemand de deur wijzen. Maar weet je zeker dat je wil komen als je niemand kent en niemand jou kent?
Iedereen die zin heeft mag meeposten in het Top 2000 topic. Er zijn meer dan honderd users die dat elk jaar doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of je maakt de boel niet zo kliekerig en laat iedereen die zin heeft gewoon komen
Vanaf 15.00h borrelquote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan er een soort van semi-tijdsplanning aangegeven worden?
Of men reageert niet zo vaag... "Daar kom je vanzelf achter als je komt."quote:Op woensdag 28 december 2022 02:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of je maakt de boel niet zo kliekerig en laat iedereen die zin heeft gewoon komen
Kan je raar vinden, vind dat zelf meevallen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of men reageert niet zo vaag... "Daar kom je vanzelf achter als je komt."
Dat is nogal raar. Is jammer. Is onnodig.
Er zijn 8 karaoke plekken. Jij bent de enige die kan zingen waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 23:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
In other news: zet mij op 'komt borrelen, en/of eten, en/of karaoke'. Het staat in mijn agenda
Die twijfel heb ik ook, maar ik neig naar het OVquote:Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ga ik met de trein of met de auto...
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Die twijfel heb ik ook, maar ik neig naar het OV
Is goed te doen, maar parkeren is wel duur. We zouden eventueel ook kunnen carpoolen...quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:30 schreef Cee het volgende:
(Hoe) is het met de auto te doen qua rijden in de stad en parkeren?
En dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Parkeertip https://www.p1.nl/parkeren/utrecht/p-r-westraven
Daar parkeren wij altijd als we Utrecht in gaan
Ik sta nog niet op de borrellijst, dus bij deze. En fijn dat het bij Meneer Potter is. Minder dan 10 minuutjes fietsenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:00 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kom voor borrel en eventueel eten
Ja maar met wie moet ik TS zingen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:55 schreef Gretzl het volgende:
Zeker interesse om te komen, maar wacht nog even met de definitieve bevestiging i.v.m. andere weekendplannen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:14 schreef laxus13 het volgende:
Wat een heerlijke plaat
Verkeerde topic![]()
![]()
Ach verdulleme, las dan meteen maar alles afquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat er niet nog een bandje in Tivoli speelt 's avonds. Er is iets 's ochtends en de rest is 's middags. En de Justin Bieber Fanparty is afgelast
https://www.tivolivredenb(...)nparty-08-01-2023-2/
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach verdulleme, las dan meteen maar alles af
Kun je dit plaatje aan een leek uitleggen?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:27 schreef Gretzl het volgende:
TIEF eens op met je beste wals ooit Van Inkel![]()
[ afbeelding ]
Je hangt in het verkeerde topique.quote:
Whahaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat er niet nog een bandje in Tivoli speelt 's avonds. Er is iets 's ochtends en de rest is 's middags. En de Justin Bieber Fanparty is afgelast
https://www.tivolivredenb(...)nparty-08-01-2023-2/
Deze info krijg je als je met je muis boven de TT hoovert. Lurkers zijn mensen die op TVP-knop hebben gedrukt, afhakers zijn mensen die hier hebben gepost en daarna het topic uit hun MyAT hebben verwijderd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kun je dit plaatje aan een leek uitleggen?
Wie zijn die 9 lurkersquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze info krijg je als je met je muis boven de TT hoovert. Lurkers zijn mensen die op TVP-knop hebben gedrukt, afhakers zijn mensen die hier hebben gepost en daarna het topic uit hun MyAT hebben verwijderd.
Vandaag leerde ik dat er een TVP knop is. Ik doe dit pas acht jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze info krijg je als je met je muis boven de TT hoovert. Lurkers zijn mensen die op TVP-knop hebben gedrukt, afhakers zijn mensen die hier hebben gepost en daarna het topic uit hun MyAT hebben verwijderd.
Mobiel is dat het lichtgrijze vinkje wat dan donkergrijs wordt. Is ook niet heel duidelijk of zo. Waarschijnlijk zijn er ook nog steeds functionaliteiten waar ik geen weet van heb.quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat er een TVP knop is. Ik doe dit pas acht jaar
Wordt volgend jaar gefixed…quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat er een TVP knop is. Ik doe dit pas acht jaar
Locaties zijn allemaal op loopafstand in het centrum, niet ver van het station.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is er al een definitieve planning? Liggen de locaties ver uit elkaar, kan ik in Utrecht met iemand meerijden?
Oooh, helemaal topquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Locaties zijn allemaal op loopafstand in het centrum, niet ver van het station.
Hier exact hetzelfde trouwensquote:Op woensdag 30 november 2022 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wellicht een keer leuk... zet mij maar bij twijfel. Ohja ik ga niet karaoke'en.
[quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef essnhills het volgende:
Het zal de meeste wel duidelijk zijn, maar ik ga dat echt niet redden. Hopelijk een andere keer als het weer beter gaat.
Veel plezier aan iedereen die wel gaat
Sterkte allebei!quote:Op zondag 1 januari 2023 16:31 schreef ok01 het volgende:
Ik moet me helaas ook afmelden. Mijn vader is dan jarig en aangezien het niet echt goed met hem gaat de laatste tijd vind ik het wel belangrijk om het met hem te vieren
quote:Op zondag 1 januari 2023 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wil wel komen voor een paar uurtjes! Alleen voor de borrel dus. Eten doe ik daarna ergens op eigen gelegenheid
Even aannemend dat het dit keer wel doorgaat natuurlijk.
Strak planquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:PippenScottie
Misschien handig om morgen of overmorgen een nieuw overzichtje te maken van wie er naar de meet komt?
Ik kom ook. Had ik ergens gezegd, is mss gemist. Was mss niet heel duidelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Nogmaals het plan.
Vanaf 15.00h bij meneer Potter in Utrecht.
We zijn nu met:
PippenScottie, alopio, BillDauterive, Dagoduck, ArnieAlberts, Cafca, FritsFlits, DecoAoreste, Mexicanobakker, Cee, Whiskers2009 en Starflyer.
En nog wat mitsen en maren met gezondheid en andere zaken.
Twijfelaars, laat maar even weten of jullie erbij zijn.
Als je alleen maar langs wil komen voor één drankje, of alleen om te eten, allemaal helemaal prima ook natuurlijk.
Om 19.30h heb ik een karaoke booth gehuurd, dus het lijkt me nodig om op tijd, rond zes uur, te eten. Dit kan ook bij meneer Potter.
Die booth heeft trouwens plek voor acht man, maar daar zitten we nog lang niet aan, volgens mij.
Ik heb er zin in!
Superleuk. Tot zondag!quote:Op woensdag 4 januari 2023 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kom ook. Had ik ergens gezegd, is mss gemist. Was mss niet heel duidelijk.
Beter dat je dat superleuk vindt anders had ik echt een vreselijk nummer uitgekozen bij karaoke om mega valse te zingen. Iets gezelligs van Adele ofzoquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2023 20:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dat je dat superleuk vindt anders had ik echt een vreselijk nummer uitgekozen bij karaoke om mega valse te zingen. Iets gezelligs van Adele ofzo
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Nogmaals het plan.
We zijn nu met:
PippenScottie, alopio, BillDauterive, Dagoduck, ArnieAlberts, Cafca, FritsFlits, DecoAoreste, Mexicanobakker, Cee, Whiskers2009, Starflyer en Ieniminimuis.
Als je alleen maar langs wil komen voor één drankje, of alleen om te eten, allemaal helemaal prima ook natuurlijk.
Om 19.30h heb ik een karaoke booth gehuurd, dus het lijkt me nodig om op tijd, rond zes uur, te eten. Dit kan ook bij meneer Potter.
Die booth heeft trouwens plek voor acht man, maar daar zitten we nog lang niet aan, volgens mij.
Ik heb er zin in!
Zolang je maar “IK BEN ER” zegt als je binnenkomt vind ik alles bestquote:Op donderdag 5 januari 2023 13:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]![]()
Ik wil een kleine aanpassing maken voor mijn aanwezigheid; ik heb een onverwachte werkklus tussendoor gekregen van 11 tot... 16u, om en nabij, dus ik skip noodgedwongen de borrel en ben er vanaf het eten (rond zes uur) bij. Komt precies zo uit
En dat hij de wals mooi heeft weten te ontwijkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zolang je maar “IK BEN ER” zegt als je binnenkomt vind ik alles best
Ja want holy shit, ik heb toch gewoon die wals weten te ontwijkenquote:Op donderdag 5 januari 2023 14:28 schreef Viv het volgende:
[..]
En dat hij de wals mooi heeft weten te ontwijken
Ik noteer ook nog Peaceman en Diaan73.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Nogmaals het plan.
We zijn nu met:
PippenScottie, alopio, BillDauterive, Dagoduck, ArnieAlberts, Cafca, FritsFlits, DecoAoreste, Mexicanobakker, Cee, Whiskers2009, Starflyer, Ieniminimuis en AlchemistOfSorrows.
Ik heb er zin in!
Weet meneer Potter dat we met zoveel mensen komen?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik noteer ook nog Peaceman en Diaan73.
Zestien man, dat doen we netjes!
Ja, ik heb gereserveerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet meneer Potter dat we met zoveel mensen komen?
16 doodnormale mensen joh.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 16:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, ik heb gereserveerd.
Ik heb ze niet voorbereid op wat voor gezelschap ze binnen krijgen.![]()
Ik hoorde dat Suzan en Freek heel de middag opstaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
16 doodnormale mensen joh.Tis te hopen dat ze fatsoenlijke muziek draaien op de achtergrond voor ze
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 12:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik noteer ook nog Peaceman en Diaan73.
Zestien man, dat doen we netjes!
Moet je wel in de Corner zetten danquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoop dat iemand ook een pak mie meeneemt
Of iemand moet nog even een teek meenemen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Moet je wel in de Corner zetten dan
Ik ga de mie verstoppen. Dan is het Mie your looking forquote:Op zondag 8 januari 2023 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of iemand moet nog even een teek meenemen.
Jammer zeg!quote:Op zondag 8 januari 2023 12:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga alsnog af moeten zeggen, ben eigenlijk al heel het weekend moe, en als ik nu alsnog zou gaan zou ik er waarschijnlijk nog heel de week last van hebben.![]()
Veel plezier aan de rest! Hopelijk heb ik volgende keer wat minder lichamelijke klachten die in de weg staan!
Jammer!quote:Op zondag 8 januari 2023 12:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga alsnog af moeten zeggen, ben eigenlijk al heel het weekend moe, en als ik nu alsnog zou gaan zou ik er waarschijnlijk nog heel de week last van hebben.![]()
Veel plezier aan de rest! Hopelijk heb ik volgende keer wat minder lichamelijke klachten die in de weg staan!
Ik kom met het OV. Kan alleen maar met een omwegquote:Op zondag 8 januari 2023 13:44 schreef Starflyer het volgende:
Wij zijn ook onderweg! En ook via een omweg
Anders zijn er nu een hoop mensen voor niks onderwegquote:Op zondag 8 januari 2023 14:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gaat nog steeds door? Mooi, dan ben ik nu ook officieel onderweg
Cola met een rietje, mag dat ook?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iedereen veel plezier bij Meneer Potter. Doar is oew pils, Tennessee whiskey of Red Red Wine.
Stik niet in je Chop Suey of Watermelon Sugar (hebben ze niet, dus veilig) en als je de tekst bij de karaoke niet kent, vraag 't niet aan Diaan73, het staat voor je neus.
Neen, staat niet in de lijst. Tenzij het sjampie is die ernaar smaakt.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Cola met een rietje, mag dat ook?
En thanks
Ja, maar dan moet je uitkijken met de dames....quote:Op zondag 8 januari 2023 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neen, staat niet in de lijst. Tenzij het sjampie is die ernaar smaakt.
"dames"quote:Op zondag 8 januari 2023 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je uitkijken met de dames....
Zit daar tegenwoordig een Albert Heijn? Ik ben er echt te lang niet meer geweestquote:Op zondag 8 januari 2023 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie het alweer voor elkaar, meteen politie erbij.
Ho, ben je al weg?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vond het erg gezellig! Volgende keer blijf ik langer!
preventief aan het patrouilleren. En terecht!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie het alweer voor elkaar, meteen politie erbij.
Ja, wij hadden een reservering bij een restaurant staan dus ik kwam alleen borrelen. Desalniettemin dus toffe tijd gehadquote:
Fokkers normale mensen noemen. Is dat nu een compliment of een belediging…quote:Op zondag 8 januari 2023 18:35 schreef Cee het volgende:
Dag lieve mensen ik vond het erg gezellig, als ik een beetje te druk was, komt dat door mijn opluchting dat jullie normale leuke mensen zijn! Volgende keer eet/zing/dans ik mee. Veel plezier nog vanavond!
Ja ik twijfelde ook al, wordt het opgevat als positief, negatief, who knows maar het is positief!quote:Op zondag 8 januari 2023 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fokkers normale mensen noemen. Is dat nu een compliment of een belediging…
Karaokequote:Op zondag 8 januari 2023 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Born to Be Alive is van The Village People.
Haha ja het was intensquote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Was gezellig.
Wel de laatste keer dat ik met 5 mannen in een kamer met discobal duik.
Ik moet hier nog van bijkomen. Sommige liedjes zullen nooit meer hetzelfde zijn.
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Was gezellig.
Ik moet hier nog van bijkomen. Sommige liedjes zullen nooit meer hetzelfde zijn.
Nu heb ik pas echt FOMOquote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Was gezellig.
Op het koppie ook hèquote:Op maandag 9 januari 2023 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Heb me zeker vermaakt. Ik ga aan mijn conditie werken zodat ik de volgende keer 50 Cent wel volledig mee kan rappen.
De volgende keer ga ik met je meequote:Op zondag 8 januari 2023 22:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Was gezellig.
Goed. Dan oefen ik mijn Dolly.quote:Op maandag 9 januari 2023 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Heb me zeker vermaakt. Ik ga aan mijn conditie werken zodat ik de volgende keer 50 Cent wel volledig mee kan rappen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |