Ik ga de mie verstoppen. Dan is het Mie your looking forquote:Op zondag 8 januari 2023 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of iemand moet nog even een teek meenemen.
Jammer zeg!quote:Op zondag 8 januari 2023 12:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga alsnog af moeten zeggen, ben eigenlijk al heel het weekend moe, en als ik nu alsnog zou gaan zou ik er waarschijnlijk nog heel de week last van hebben.![]()
Veel plezier aan de rest! Hopelijk heb ik volgende keer wat minder lichamelijke klachten die in de weg staan!
Jammer!quote:Op zondag 8 januari 2023 12:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga alsnog af moeten zeggen, ben eigenlijk al heel het weekend moe, en als ik nu alsnog zou gaan zou ik er waarschijnlijk nog heel de week last van hebben.![]()
Veel plezier aan de rest! Hopelijk heb ik volgende keer wat minder lichamelijke klachten die in de weg staan!
Ik kom met het OV. Kan alleen maar met een omwegquote:Op zondag 8 januari 2023 13:44 schreef Starflyer het volgende:
Wij zijn ook onderweg! En ook via een omweg
Anders zijn er nu een hoop mensen voor niks onderwegquote:Op zondag 8 januari 2023 14:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gaat nog steeds door? Mooi, dan ben ik nu ook officieel onderweg
Cola met een rietje, mag dat ook?quote:Op zondag 8 januari 2023 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Iedereen veel plezier bij Meneer Potter. Doar is oew pils, Tennessee whiskey of Red Red Wine.
Stik niet in je Chop Suey of Watermelon Sugar (hebben ze niet, dus veilig) en als je de tekst bij de karaoke niet kent, vraag 't niet aan Diaan73, het staat voor je neus.
Neen, staat niet in de lijst. Tenzij het sjampie is die ernaar smaakt.quote:Op zondag 8 januari 2023 14:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Cola met een rietje, mag dat ook?
En thanks
Ja, maar dan moet je uitkijken met de dames....quote:Op zondag 8 januari 2023 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neen, staat niet in de lijst. Tenzij het sjampie is die ernaar smaakt.
"dames"quote:Op zondag 8 januari 2023 14:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je uitkijken met de dames....
Zit daar tegenwoordig een Albert Heijn? Ik ben er echt te lang niet meer geweestquote:Op zondag 8 januari 2023 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie het alweer voor elkaar, meteen politie erbij.
Ho, ben je al weg?quote:Op zondag 8 januari 2023 17:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik vond het erg gezellig! Volgende keer blijf ik langer!
preventief aan het patrouilleren. En terecht!quote:Op zondag 8 januari 2023 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben jullie het alweer voor elkaar, meteen politie erbij.
Ja, wij hadden een reservering bij een restaurant staan dus ik kwam alleen borrelen. Desalniettemin dus toffe tijd gehadquote:
Fokkers normale mensen noemen. Is dat nu een compliment of een belediging…quote:Op zondag 8 januari 2023 18:35 schreef Cee het volgende:
Dag lieve mensen ik vond het erg gezellig, als ik een beetje te druk was, komt dat door mijn opluchting dat jullie normale leuke mensen zijn! Volgende keer eet/zing/dans ik mee. Veel plezier nog vanavond!
Ja ik twijfelde ook al, wordt het opgevat als positief, negatief, who knows maar het is positief!quote:Op zondag 8 januari 2023 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Fokkers normale mensen noemen. Is dat nu een compliment of een belediging…
Karaokequote:Op zondag 8 januari 2023 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Born to Be Alive is van The Village People.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |