Ik ga de mie verstoppen. Dan is het Mie your looking forquote:Op zondag 8 januari 2023 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Of iemand moet nog even een teek meenemen.
Jammer zeg!quote:Op zondag 8 januari 2023 12:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga alsnog af moeten zeggen, ben eigenlijk al heel het weekend moe, en als ik nu alsnog zou gaan zou ik er waarschijnlijk nog heel de week last van hebben.![]()
Veel plezier aan de rest! Hopelijk heb ik volgende keer wat minder lichamelijke klachten die in de weg staan!
Jammer!quote:Op zondag 8 januari 2023 12:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga alsnog af moeten zeggen, ben eigenlijk al heel het weekend moe, en als ik nu alsnog zou gaan zou ik er waarschijnlijk nog heel de week last van hebben.![]()
Veel plezier aan de rest! Hopelijk heb ik volgende keer wat minder lichamelijke klachten die in de weg staan!
Ik kom met het OV. Kan alleen maar met een omwegquote:Op zondag 8 januari 2023 13:44 schreef Starflyer het volgende:
Wij zijn ook onderweg! En ook via een omweg
Anders zijn er nu een hoop mensen voor niks onderwegquote:Op zondag 8 januari 2023 14:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Het gaat nog steeds door? Mooi, dan ben ik nu ook officieel onderweg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |