Vandaag leerde ik dat er een TVP knop is. Ik doe dit pas acht jaarquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze info krijg je als je met je muis boven de TT hoovert. Lurkers zijn mensen die op TVP-knop hebben gedrukt, afhakers zijn mensen die hier hebben gepost en daarna het topic uit hun MyAT hebben verwijderd.
Mobiel is dat het lichtgrijze vinkje wat dan donkergrijs wordt. Is ook niet heel duidelijk of zo. Waarschijnlijk zijn er ook nog steeds functionaliteiten waar ik geen weet van heb.quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat er een TVP knop is. Ik doe dit pas acht jaar
Wordt volgend jaar gefixed…quote:Op zaterdag 31 december 2022 07:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vandaag leerde ik dat er een TVP knop is. Ik doe dit pas acht jaar
Locaties zijn allemaal op loopafstand in het centrum, niet ver van het station.quote:Op zaterdag 31 december 2022 18:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Is er al een definitieve planning? Liggen de locaties ver uit elkaar, kan ik in Utrecht met iemand meerijden?
Oooh, helemaal topquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Locaties zijn allemaal op loopafstand in het centrum, niet ver van het station.
Hier exact hetzelfde trouwensquote:Op woensdag 30 november 2022 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wellicht een keer leuk... zet mij maar bij twijfel. Ohja ik ga niet karaoke'en.
[quote:Op zondag 1 januari 2023 16:00 schreef essnhills het volgende:
Het zal de meeste wel duidelijk zijn, maar ik ga dat echt niet redden. Hopelijk een andere keer als het weer beter gaat.
Veel plezier aan iedereen die wel gaat
Sterkte allebei!quote:Op zondag 1 januari 2023 16:31 schreef ok01 het volgende:
Ik moet me helaas ook afmelden. Mijn vader is dan jarig en aangezien het niet echt goed met hem gaat de laatste tijd vind ik het wel belangrijk om het met hem te vieren
quote:Op zondag 1 januari 2023 23:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wil wel komen voor een paar uurtjes! Alleen voor de borrel dus. Eten doe ik daarna ergens op eigen gelegenheid
Even aannemend dat het dit keer wel doorgaat natuurlijk.
Strak planquote:Op dinsdag 3 januari 2023 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:PippenScottie
Misschien handig om morgen of overmorgen een nieuw overzichtje te maken van wie er naar de meet komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |