Mijn vriendin volgt het Top 2000 topic. Ik ken Koen en Bill, en was ook benieuwd naar de anderen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap houdjemond eigenlijk wel.
Ik heb je post history eens bekijken en je post niet eens in het Top 2000 topic. En dat is toch de grote gemeenschappelijke deler van deze meet.
We komen straks samen met allemaal mensen die elkaar vaak al jaren online kennen en een gemeenschappelijke interesse hebben, met alle inside jokes en persoonlijke gesprekken die daarbij horen.
Kijk, ik ga niemand de deur wijzen. Maar weet je zeker dat je wil komen als je niemand kent en niemand jou kent?
Ik was vast de DM. Wie is je vriendin dan?quote:Op dinsdag 27 december 2022 23:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mijn vriendin volgt het Top 2000 topic. Ik ken Koen en Bill, en was ook benieuwd naar de anderen.
Maar de reacties hier, en nog een sneer via dm, zijn wel duidelijk.
Ik ontvolg. Succes verder.
Of je maakt de boel niet zo kliekerig en laat iedereen die zin heeft gewoon komenquote:Op dinsdag 27 december 2022 22:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik snap houdjemond eigenlijk wel.
Ik heb je post history eens bekijken en je post niet eens in het Top 2000 topic. En dat is toch de grote gemeenschappelijke deler van deze meet.
We komen straks samen met allemaal mensen die elkaar vaak al jaren online kennen en een gemeenschappelijke interesse hebben, met alle inside jokes en persoonlijke gesprekken die daarbij horen.
Kijk, ik ga niemand de deur wijzen. Maar weet je zeker dat je wil komen als je niemand kent en niemand jou kent?
Iedereen die zin heeft mag meeposten in het Top 2000 topic. Er zijn meer dan honderd users die dat elk jaar doen.quote:Op woensdag 28 december 2022 02:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of je maakt de boel niet zo kliekerig en laat iedereen die zin heeft gewoon komen
Vanaf 15.00h borrelquote:Op woensdag 28 december 2022 19:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan er een soort van semi-tijdsplanning aangegeven worden?
Of men reageert niet zo vaag... "Daar kom je vanzelf achter als je komt."quote:Op woensdag 28 december 2022 02:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Of je maakt de boel niet zo kliekerig en laat iedereen die zin heeft gewoon komen
Kan je raar vinden, vind dat zelf meevallen.quote:Op woensdag 28 december 2022 23:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Of men reageert niet zo vaag... "Daar kom je vanzelf achter als je komt."
Dat is nogal raar. Is jammer. Is onnodig.
Er zijn 8 karaoke plekken. Jij bent de enige die kan zingen waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 december 2022 23:05 schreef ArnieAlberts het volgende:
In other news: zet mij op 'komt borrelen, en/of eten, en/of karaoke'. Het staat in mijn agenda
Die twijfel heb ik ook, maar ik neig naar het OVquote:Op woensdag 28 december 2022 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Maar ga ik met de trein of met de auto...
quote:Op donderdag 29 december 2022 19:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Die twijfel heb ik ook, maar ik neig naar het OV
Is goed te doen, maar parkeren is wel duur. We zouden eventueel ook kunnen carpoolen...quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:30 schreef Cee het volgende:
(Hoe) is het met de auto te doen qua rijden in de stad en parkeren?
En dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 09:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Parkeertip https://www.p1.nl/parkeren/utrecht/p-r-westraven
Daar parkeren wij altijd als we Utrecht in gaan
Ik sta nog niet op de borrellijst, dus bij deze. En fijn dat het bij Meneer Potter is. Minder dan 10 minuutjes fietsenquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:00 schreef FritsFlits het volgende:
Ik kom voor borrel en eventueel eten
Ja maar met wie moet ik TS zingen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2022 02:55 schreef Gretzl het volgende:
Zeker interesse om te komen, maar wacht nog even met de definitieve bevestiging i.v.m. andere weekendplannen
quote:Op vrijdag 30 december 2022 10:14 schreef laxus13 het volgende:
Wat een heerlijke plaat
Verkeerde topic![]()
![]()
Ach verdulleme, las dan meteen maar alles afquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat er niet nog een bandje in Tivoli speelt 's avonds. Er is iets 's ochtends en de rest is 's middags. En de Justin Bieber Fanparty is afgelast
https://www.tivolivredenb(...)nparty-08-01-2023-2/
quote:Op vrijdag 30 december 2022 23:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach verdulleme, las dan meteen maar alles af
Kun je dit plaatje aan een leek uitleggen?quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:27 schreef Gretzl het volgende:
TIEF eens op met je beste wals ooit Van Inkel![]()
[ afbeelding ]
Je hangt in het verkeerde topique.quote:
Whahaquote:Op vrijdag 30 december 2022 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Jammer dat er niet nog een bandje in Tivoli speelt 's avonds. Er is iets 's ochtends en de rest is 's middags. En de Justin Bieber Fanparty is afgelast
https://www.tivolivredenb(...)nparty-08-01-2023-2/
Deze info krijg je als je met je muis boven de TT hoovert. Lurkers zijn mensen die op TVP-knop hebben gedrukt, afhakers zijn mensen die hier hebben gepost en daarna het topic uit hun MyAT hebben verwijderd.quote:Op zaterdag 31 december 2022 01:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kun je dit plaatje aan een leek uitleggen?
Wie zijn die 9 lurkersquote:Op zaterdag 31 december 2022 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze info krijg je als je met je muis boven de TT hoovert. Lurkers zijn mensen die op TVP-knop hebben gedrukt, afhakers zijn mensen die hier hebben gepost en daarna het topic uit hun MyAT hebben verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |