Dat is precies de enige song waardoor ik me één keer aan een karaoke optreden heb gewaagd. Op die ervaring kan ik nog decennia teren…quote:
Kan je je elk moment nog herinneren alsof het gisteren was?quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is precies de enige song waardoor ik me één keer aan aan een karaoke optreden heb gewaagd. Op die ervaring kan ik nog decennia teren…
It was long ago and it was far away, but it's so much better without karaoke today…quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kan je je elk moment nog herinneren alsof het gisteren was?
Je kan er tegen vechten, maar je weet dat je die karaokebar toch niet kan weerstaanquote:Op dinsdag 6 december 2022 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It was long ago and it was far away, but it's so much better without karaoke today…
Zelfs in Japan heb ik 'm weerstaan, terwijl tientallen Japanners er met hun gekweel mijn diner aan het verkloten waren…quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je kan er tegen vechten, maar je weet dat je die karaokebar toch niet kan weerstaan![]()
Ik ben er nu…quote:Wanneer ga je naar Aruba?
Zo dan...quote:Op dinsdag 6 december 2022 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
Not sure if echt waar of random plaatje van internet
Photoshop in je culo…quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef PippenScottie het volgende:
Not sure if echt waar of matige photoshop![]()
Thanks!quote:Veel plezier man.
Mijn ouders zijn net terug. Het viel hem op dat het strand aan het verdwijnen is door stijgend water.
Oh man, ik moet er echt weer een keer naartoe. Snorkelen bij Baby Beachquote:Op dinsdag 6 december 2022 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Photoshop in je culo…
[..]
Thanks!
Ik kom er te weinig om dat te kunnen constateren, de laatste keer was in 2019, zoals je weet.
We komen sowieso niet op de stranden bij de hotels, we zitten weer in Paradera en gaan richting de Noord kant, Mangol Alto of Baby Beach voor de stranden…
Dat heet opwarming van de aarde.quote:Op dinsdag 6 december 2022 21:02 schreef PippenScottie het volgende:
Het viel hem op dat het strand aan het verdwijnen is door stijgend water.
Mits ze het zelf opruimt, hehe!quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:01 schreef PippenScottie het volgende:
Petitie dat Cee op de Top 2000 Topic Meet Die Je Wist Dat Zou Komen komt
Ja maar Ama, die kunnen we ook gewoon random inzettenquote:
Ik zou dan niet in de OP van de reeks kijken naar mijn filmpje...quote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dat toch met dat karaoke'n?
Ik weet inmiddels dat PippenScottie zich nergens voor schaamt, gezien zijn ongeneerde TV optreden voor heel Top 2000 kijkend Nederland, maar een beetje zichzelf wel respecterend persoon is de Soundmix Show van Hennie Huisman toch al eeuwen geleden ontgroeid...?
MadMaster twijfelt tweemaal?quote:Op dinsdag 6 december 2022 22:15 schreef PippenScottie het volgende:
Twijfelt
Diaan73, Peaceman, MadMaster, ok01, Ama, Doedezemaar, AlchemistOfSorrows, Scorpion_17, DecoAoreste, MadMaster, Bosbeetle, Cee, Ieniminimuis, Houdjemond
Verkapte kijk-eens-hoe-goed-ik-kan-zingen postquote:Op donderdag 8 december 2022 00:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik zou dan niet in de OP van de reeks kijken naar mijn filmpje...
IK BEN ER!...Wellicht bij
[..]
MadMaster twijfelt tweemaal?Also, gezien het kopje waar cafca onder staat, je kan daar een beetje fatsoenlijk eten?
Da's deze en die wil ik dan wel karaoken:quote:Op donderdag 8 december 2022 09:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En MadMaster is zo’n twijfelaar dat hij niet eens kan kiezen welke versie nou de beste is van Sound of Silence
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |