Aardappel, erdeppelquote:Op maandag 28 november 2022 13:25 schreef Viv het volgende:
[..]
We komen wel, maar dan een week te laat.
Of Pan Dushi, ik ga er binnenkort weer een paar ter plekke eten én ophalen voor thuis.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2022 10:31 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wellicht een keer leuk... zet mij maar bij twijfel. Ohja ik ga niet karaoke'en.
De eerste en laatste keer dat ik karaoke'de hebben ze mijn microfoon terecht uitgezetquote:
Wellicht de invloed van reclameblokken tijdens eerdere edities. Jeweetwel, Joke.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Wat is dat toch met dat karaoke'n?
Ik weet inmiddels dat PippenScottie zich nergens voor schaamt, gezien zijn ongeneerde TV optreden voor heel Top 2000 kijkend Nederland, maar een beetje zichzelf wel respecterend persoon is de Soundmix Show van Hennie Huisman toch al eeuwen geleden ontgroeid...?
quote:Op woensdag 30 november 2022 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
De eerste en laatste keer dat ik karaoke'de hebben ze mijn microfoon terecht uitgezet
Sooooowquote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik weet inmiddels dat PippenScottie zich nergens voor schaamt, gezien zijn ongeneerde TV optreden voor heel Top 2000 kijkend Nederland, maar een beetje zichzelf wel respecterend persoon is de Soundmix Show van Hennie Huisman toch al eeuwen geleden ontgroeid...?
Ik wilde 'm in de koffer mee terug nemen voor je.quote:Op woensdag 30 november 2022 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sooooow
Die Pan Dushi mag je in je culo steken
Ruim je het wel op?quote:Op donderdag 24 november 2022 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kom enkel als iemand een pak mie in de hoek zet.
Tvp is leuk.quote:
Nu je er ESF bij zet sluit ik me hoe dan ook aan bij het anti karaoke team.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Tvp is leuk.
Eten, drinken en ESF liedjes karaokenen (close enough) is leuker. Al lijken de meningen daarover verdeeld.
Je hebt niet geleefd totdat je Take me to your heaven keihard hebt meegezongen, weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 1 december 2022 13:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu je er ESF bij zet sluit ik me hoe dan ook aan bij het anti karaoke team.
Dat ligt helemaal aan het nummerquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:10 schreef Ama het volgende:
Maar ik kom alleen als ik karaoke ga zingen met @:houdjemond
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:11 schreef houdjemond het volgende:
Doe mij maar op de misschien lijst @:PippenScottie , je weet waarom...
Karaoke is geweldig.quote:Op woensdag 30 november 2022 12:13 schreef MadMaster het volgende:
Moest lachen.quote:Wat draaien ze daar voor muziek?
Blof, vooral de Umoja tijd, lokale helden Claudia de Breij en Kensington en veel Coldplay. Eigenlijk alles behalve het eerste album. En dat ene liedje van Mumferd and Sons dat rustig begint en daarna een opzwepende banjo erin gooit. Die komt vast ook voorbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |