Leek op Jeroen Zoetquote:
quote:Op maandag 21 november 2022 18:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
Klaasen heeft wel een handje om in dit soort zaad potjes een goal te maken...
Haha, dan zit je er dus naastquote:Op maandag 21 november 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Leuk feitje: ik had 2-0 voorspeld in het poultje op m'n werk
Wat aan dat feitje is precies "leuk"?quote:Op maandag 21 november 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
Jij komt morgen als koning binnenquote:Op maandag 21 november 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
xDquote:Op maandag 21 november 2022 19:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Haha, dan zit je er dus naast
Maar ik werk thuis morgenquote:Op maandag 21 november 2022 19:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij komt morgen als koning binnen
Leuk feitje: het werd 0-2.quote:Op maandag 21 november 2022 19:00 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef trein2000 het volgende:
Slecht spelen en toch winnen is een kwaliteit waarmee je heel ver kan komen.
Maar wat was het slecht.
Het is natuurlijk een totaal mongool, maar goed hij zal weer zijn showtje opvoeren in de persco'squote:
Goed spelen en winnen kan je ook ver brengen!!quote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef trein2000 het volgende:
Maar wat was het slecht.
het is Loewietjequote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd vrienden.
Ik heb altijd vertrouwen gehad in Louis.
quote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja bok op zeikerd, die domme server zat weer vast.
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Kun je gewoon schone lakens zeggen? @GGMMquote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Mooi resultaat. Leuk voor Noppert ook, clean sheet
Nou nou nouquote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Slecht? Het kon beter, maar de wedstrijdinstelling was voorbeeldig.quote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef trein2000 het volgende:
Maar wat was het slecht.
Nwankwo zegt nee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:03 schreef The_Undertone het volgende:
Mendy is dan nog de beste Afrikaanse keeper ooit wellicht
Met of zonder Ibrahimovic?quote:Op maandag 21 november 2022 19:04 schreef -XOR- het volgende:
Nederland zonder de Memph is wel echt niveautje Zweden.
Dan verdien je het ook gewoon om in een cel gepleurd te worden.quote:
Jaquote:Op maandag 21 november 2022 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met of zonder Ibrahimovic?
Nou nou nouquote:Op maandag 21 november 2022 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan verdien je het ook gewoon om in een cel gepleurd te worden.
Zonder, en ook zonder Kulusevskiquote:Op maandag 21 november 2022 19:04 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met of zonder Ibrahimovic?
Ze moesten opwarmen, nerveus dit datquote:Op maandag 21 november 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het best matig bij balbezit Senegal
Viesmad.quote:Op maandag 21 november 2022 19:01 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik mis ook het penalty schieten in lingeriequote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef Fosive het volgende:
Vroeger had je nog VI tussen alle wedstrijden
Staat je BBQ al te gloeien?quote:
Nasgodquote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Kunnen we elk interview afsluiten met de woorden 'one love'?
Lijkt me een mooie actie.
Van Dijk was wel redelijk bij de les voor zijn doen, Ake ook behoorlijk.quote:Op maandag 21 november 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vind ik erg seksistischquote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis ook het penalty schieten in lingerie
Dat kan je alsnog doen als je dat wil natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis ook het penalty schieten in lingerie
Louis kan die band ook prima dragenquote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wie zou er dan als eerste boos van tafel lopen?quote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef Fosive het volgende:
Nee johquote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
19:20quote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef Fosive het volgende:
Die wordt ook geschorst na een x-aantal x geel.quote:Op maandag 21 november 2022 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Louis kan die band ook prima dragen
quote:
StekelenAids.quote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef Heph844 het volgende:
Hoor ik die kerel nou de term ‘redder van het vaderland’ gebruiken?
De Ligt traditioneel ruk in oranje.quote:Op maandag 21 november 2022 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit oogt ietwat ordinair.quote:
De Ligt lijkt de Wout Poels van het voetbal te worden.quote:Op maandag 21 november 2022 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Ligt traditioneel ruk in oranje.
En Blind kan ook echt niet meer.
Inderdaad, wat doet die blind hier nog.quote:Op maandag 21 november 2022 19:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Ligt traditioneel ruk in oranje.
En Blind kan ook echt niet meer.
Uiteraard en we zijn in de tuin aan het genieten van een nazomers zonnetjequote:
NPO is saaiquote:Op maandag 21 november 2022 19:07 schreef Coco het volgende:
[..]
19:20
WK / [NPO] NOS Studio WK 22 #1
21:55
WK / [SBS6] De Oranjewinter #2 Met Derksen & Co
Rene leek gister ietwat labielquote:Op maandag 21 november 2022 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zou er dan als eerste boos van tafel lopen?
Memphis lijkt mij wel een beter Christen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zou je liever een First Date met hem hebben of met Memphis
Heb jij een voorkeur?quote:
Iemand uit de Azzurriquote:Op maandag 21 november 2022 19:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zou je liever een First Date met hem hebben of met Memphis
Net als de altijd vermoeiende act Noa Lang heeft hij geen idee waar hij over praatquote:Op maandag 21 november 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Memphis lijkt mij wel een beter Christen.
Godgod
De Qatarese toernooiorganisatie eist dat er per elftal minstens één baard rondloopt.quote:Op maandag 21 november 2022 19:09 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Inderdaad, wat doet die blind hier nog.
Is voer voor de grasmat. Come on! one Love!
Ik niet.quote:Op maandag 21 november 2022 19:10 schreef Fosive het volgende:
[..]
Net als de altijd vermoeiende act Noa Lang heeft hij geen idee waar hij over praat
Ik hoor liever KingRoland praten over het geloof
Mwa hij stond zowaar een keer echt voor iets al weet ik niet hoe hij erbij keek gezien ik teer op de podcast.quote:
Die gast is 32, voor een verdediger zou ie nog op minstens 90% van zijn absolute top moeten kunnen zijn, waarbij kleine mankementen kunnen worden gecompenseerd met superieure ervaringquote:
Noem eens 10 betere keepers dan Mendy.quote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Een goede keepert zit niet mis Gakpo.
Wij vragen ook al tijden of jij stopt met grappen maken en daar doe je ook niks mee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die KingRoland graag horen praten over het geloof moeten ze laten nakijken.
quote:Op maandag 21 november 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die KingRoland graag horen praten over het geloof moeten ze laten nakijken.
Zo dan, koekoek.quote:Op maandag 21 november 2022 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij vragen ook al tijdens of jij stopt met grappen maken en daar doe je ook niks mee.
Zooooquote:Op maandag 21 november 2022 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij vragen ook al tijden of jij stopt met grappen maken en daar doe je ook niks mee.
quote:Op maandag 21 november 2022 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Is dat een soort regenboog-overhemd van Tom?
Niet te doenquote:
Edersonquote:Op maandag 21 november 2022 19:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Noem eens 10 betere keepers dan Mendy.
Het lijkt er wel op, Tom maakt hier even een keihard statement!quote:Op maandag 21 november 2022 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Is dat een soort regenboog-overhemd van Tom?
Niet nuchterquote:
Lekker hè?quote:
Ik zag wat anders @Cocoquote:Op maandag 21 november 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, Tom maakt hier even een keihard statement!
Dit wisten we dus van te voren al, beetje aanbeunen in de poulefase, 1/8ste winnen en dan in de 1/4de kansloos ten onder gaan. Maar ik laat me graag verrassen door meneer van Gaal.quote:Op maandag 21 november 2022 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Ideale eerste wedstrijd natuurlijk. Lekker trainen met 3 punten in de zak en er zal nog behoorlijk lekker getraind moeten worden want er ging ontzettend veel fout en het was ergerlijk. Het risico van te vroeg pieken is wel ongeveer afgedekt. Nu kun je de rest van de poulefase gebruiken om het gebrek aan voorbereidingstijd in te halen. Noppert deed het prima, dus met dat probleem is het ook klaar.
Veel te koud om te rellen. En het regent.quote:
Nee Heerenveen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Noppert komt rechtstreeks van een G-elftal?
Noppert deed het zeer goed. Aantal goede reddingen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Hij was emotioneel.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Marcoss het volgende:
Het rechteroog van Noppie ziet er bijzonder uit
Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Klopt, het heet Heerenveen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Met zo’n hoofd moet dat wel.quote:
If onlyquote:
Ik ben tegen Frisofobie.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 19:19 schreef thedeedster het volgende:
Ik maak me vooral druk wanneer NL geweldig speelt en 3-4 goals maakt.Stukje Hiddink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk had Bert dit moeten doenquote:Op maandag 21 november 2022 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zit Stekel daar? Ik weet dat Jack weg is, maar normaal zou Tom dit doen toch?
Lekker rustigquote:
Echte opvolger van Cillessen danquote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef 3rr0r het volgende:
Hij ziet er niet fris uit, slaapt slecht blijkbaar.
Die past met zijn dikke pens niet meer in een schuttersputje.quote:
Zou mij gezien het onstuimige/explosieve verloop van zijn carrière geeneens verbazenquote:Op maandag 21 november 2022 19:21 schreef De_Kraam het volgende:
Noppert heeft een kop alsof hij al een jaar niet geslapen heeft.
Frusti op de bank.quote:Op maandag 21 november 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zou De Cil deze wedstrijd beleefd hebben?
Kan niet wachten op een interview tussen Bertje en Noppert.quote:Op maandag 21 november 2022 19:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Noppert prikt door de domheid van Jeroen heen.
Heel fok staat ineens achter hem.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou mij gezien het onstuimige/explosieve verloop van zijn carrière geeneens verbazen
Die mag enkel Antwanet, Irene en Jutta vragen stellen deze winterquote:Op maandag 21 november 2022 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk had Bert dit moeten doen
Tussen de traantjes door.quote:Op maandag 21 november 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die wordt dus pas bij Den Totalen Krieg als kanonnenvoer geserveerd.quote:Op maandag 21 november 2022 19:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die past met zijn dikke pens niet meer in een schuttersputje.
Die heeft ergens uit boosheid weer ergens een mokkel zwanger geragefucked.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tussen de traantjes door.
Welke soap?quote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed ik al.
Maar goed ik ga nog wat afleveringen van mijn soap kijken.
Zonde, Bert heeft de gave om iedereen te laten janken in een interviewquote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die mag enkel Antwanet, Irene en Jutta vragen stellen deze winter
Sow, iemand is mad.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die haters trouwens. Vast Cambuur of Groningen fans. Volgend jaar lekker KKD beide.
Ergens.quote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ergens uit boosheid weer ergens een mokkel zwanger geragefucked.
Je bent een goed mens.quote:Op maandag 21 november 2022 18:07 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie iemand speelde op jouw naam die heb ik weggejaagd
nou nou nouquote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ergens uit boosheid weer ergens een mokkel zwanger geragefucked.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Op schoot bij moeders.quote:Op maandag 21 november 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien dat Joep dat luktquote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde, Bert heeft de gave om iedereen te laten janken in een interview
Die kwam terug onder de naam GGMM.quote:Op maandag 21 november 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.
Degene die op mijn naam speelde is de grootste debiel van dit universum.
The blacklist. Hopelijk staat er weer een dood gewaand personage op uit de dood deze afleveringen.quote:
Ook jij bent een goed mens.quote:Op maandag 21 november 2022 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Die kwam terug onder de naam GGMM.
Meteen gebanned
Ik kan niet wennen aan die nieuwe achternaam van Antwanetquote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die mag enkel Antwanet, Irene en Jutta vragen stellen deze winter
Wat is jouw soap?quote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed ik al.
We worden wereldkampioen!quote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat overigens niet goed was was deze wedstrijd. Dit was echt heel heel HEEL erg slecht.
Dat viel ook wel mee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat overigens niet goed was was deze wedstrijd. Dit was echt heel heel HEEL erg slecht.
nee, die zorgt ervoor dat ik niet meer bovenaan sta in de poel op het werkquote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef Muurbloem2001 het volgende:
Die laatste goal buiten de 8 minuten extra tijd was zo bevredigend..
Nee, heeft geen Ajax verleden. Pasveer wellicht?quote:Op maandag 21 november 2022 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Ten Hag Noppert al benaderd om naar Manchester United te gaan?
Wie is ten Hag?quote:Op maandag 21 november 2022 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax heeft nog een vacature.......quote:Op maandag 21 november 2022 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vies mad.quote:Op maandag 21 november 2022 19:27 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
nee, die zorgt ervoor dat ik niet meer bovenaan sta in de poel op het werk
Het was een hele slordige wedstrijd, vond ik.quote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Denk eerder dat Marcie 'm naar Antwerp haalt.quote:Op maandag 21 november 2022 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hij heeft gevoelige ogen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom heeft Edgar een zonnebril op?
eeeuh, dat had ie bij Ajax al.... een of andere oogziekte geloof ikquote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:
Bedankt voor deze serieuze antwoordenquote:Op maandag 21 november 2022 19:29 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
eeeuh, dat had ie bij Ajax al.... een of andere oogziekte geloof ik
Heb je al gegeten @Cocoquote:Op maandag 21 november 2022 19:30 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor deze serieuze antwoorden
Van Snoop Dogg aan de overkant gejat.quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet echt een keer ophouden, want jij weet hoe het in elkaar zit.quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezond/(...)indheid-br~a5496109/quote:Op maandag 21 november 2022 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |