Iemand uit de Azzurriquote:Op maandag 21 november 2022 19:08 schreef Fosive het volgende:
[..]
Zou je liever een First Date met hem hebben of met Memphis
Net als de altijd vermoeiende act Noa Lang heeft hij geen idee waar hij over praatquote:Op maandag 21 november 2022 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Memphis lijkt mij wel een beter Christen.
Godgod
De Qatarese toernooiorganisatie eist dat er per elftal minstens één baard rondloopt.quote:Op maandag 21 november 2022 19:09 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Inderdaad, wat doet die blind hier nog.
Is voer voor de grasmat. Come on! one Love!
Ik niet.quote:Op maandag 21 november 2022 19:10 schreef Fosive het volgende:
[..]
Net als de altijd vermoeiende act Noa Lang heeft hij geen idee waar hij over praat
Ik hoor liever KingRoland praten over het geloof
Mwa hij stond zowaar een keer echt voor iets al weet ik niet hoe hij erbij keek gezien ik teer op de podcast.quote:
Die gast is 32, voor een verdediger zou ie nog op minstens 90% van zijn absolute top moeten kunnen zijn, waarbij kleine mankementen kunnen worden gecompenseerd met superieure ervaringquote:
Noem eens 10 betere keepers dan Mendy.quote:Op maandag 21 november 2022 19:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Een goede keepert zit niet mis Gakpo.
Wij vragen ook al tijden of jij stopt met grappen maken en daar doe je ook niks mee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die KingRoland graag horen praten over het geloof moeten ze laten nakijken.
quote:Op maandag 21 november 2022 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die KingRoland graag horen praten over het geloof moeten ze laten nakijken.
Zo dan, koekoek.quote:Op maandag 21 november 2022 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij vragen ook al tijdens of jij stopt met grappen maken en daar doe je ook niks mee.
Zooooquote:Op maandag 21 november 2022 19:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij vragen ook al tijden of jij stopt met grappen maken en daar doe je ook niks mee.
quote:Op maandag 21 november 2022 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Is dat een soort regenboog-overhemd van Tom?
Niet te doenquote:
Edersonquote:Op maandag 21 november 2022 19:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Noem eens 10 betere keepers dan Mendy.
Het lijkt er wel op, Tom maakt hier even een keihard statement!quote:Op maandag 21 november 2022 19:13 schreef Zwansen het volgende:
Is dat een soort regenboog-overhemd van Tom?
Niet nuchterquote:
Lekker hè?quote:
Ik zag wat anders @Cocoquote:Op maandag 21 november 2022 19:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, Tom maakt hier even een keihard statement!
Dit wisten we dus van te voren al, beetje aanbeunen in de poulefase, 1/8ste winnen en dan in de 1/4de kansloos ten onder gaan. Maar ik laat me graag verrassen door meneer van Gaal.quote:Op maandag 21 november 2022 19:15 schreef Weltschmerz het volgende:
Ideale eerste wedstrijd natuurlijk. Lekker trainen met 3 punten in de zak en er zal nog behoorlijk lekker getraind moeten worden want er ging ontzettend veel fout en het was ergerlijk. Het risico van te vroeg pieken is wel ongeveer afgedekt. Nu kun je de rest van de poulefase gebruiken om het gebrek aan voorbereidingstijd in te halen. Noppert deed het prima, dus met dat probleem is het ook klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |