Die heeft ergens uit boosheid weer ergens een mokkel zwanger geragefucked.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Tussen de traantjes door.
Welke soap?quote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed ik al.
Maar goed ik ga nog wat afleveringen van mijn soap kijken.
Zonde, Bert heeft de gave om iedereen te laten janken in een interviewquote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die mag enkel Antwanet, Irene en Jutta vragen stellen deze winter
Sow, iemand is mad.quote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die haters trouwens. Vast Cambuur of Groningen fans. Volgend jaar lekker KKD beide.
Ergens.quote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ergens uit boosheid weer ergens een mokkel zwanger geragefucked.
Je bent een goed mens.quote:Op maandag 21 november 2022 18:07 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie iemand speelde op jouw naam die heb ik weggejaagd
nou nou nouquote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ergens uit boosheid weer ergens een mokkel zwanger geragefucked.
Welke?quote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Op schoot bij moeders.quote:Op maandag 21 november 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe zou De Cil deze wedstrijd beleefd hebben?
Misschien dat Joep dat luktquote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde, Bert heeft de gave om iedereen te laten janken in een interview
Die kwam terug onder de naam GGMM.quote:Op maandag 21 november 2022 19:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bent een goed mens.
Degene die op mijn naam speelde is de grootste debiel van dit universum.
The blacklist. Hopelijk staat er weer een dood gewaand personage op uit de dood deze afleveringen.quote:
Ook jij bent een goed mens.quote:Op maandag 21 november 2022 19:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Die kwam terug onder de naam GGMM.
Meteen gebanned
Ik kan niet wennen aan die nieuwe achternaam van Antwanetquote:Op maandag 21 november 2022 19:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die mag enkel Antwanet, Irene en Jutta vragen stellen deze winter
Wat is jouw soap?quote:Op maandag 21 november 2022 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed ik al.
We worden wereldkampioen!quote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat overigens niet goed was was deze wedstrijd. Dit was echt heel heel HEEL erg slecht.
Dat viel ook wel mee.quote:Op maandag 21 november 2022 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Wat overigens niet goed was was deze wedstrijd. Dit was echt heel heel HEEL erg slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |