vrouwenvoetbal is net als afrikaans voetbal, leuk voor 50 minuten, daarna 40 minuten afzien.quote:Op maandag 21 november 2022 17:55 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb wel eens slechtere wedstrijden op een WK gezien.
Dat was weliswaar bij de vrouwen en zelfs daar niet zoveel maar toch.
Ik houd echt wel van je #onelove maar ik twijfel nog over de seksuele toespelingen.quote:Op maandag 21 november 2022 18:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat voor weddenschap zullen we vandaag doen
Dan heb je nog nooit Afrika Cup gekeken al wordt het wel steeds minder spectaculairquote:Op maandag 21 november 2022 18:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vrouwenvoetbal is net als afrikaans voetbal, leuk voor 50 minuten, daarna 40 minuten afzien.
Dit zouden een paar spelers ook kunnen zeggen.quote:Op maandag 21 november 2022 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar vannacht niet goed aan de lader gelegd maar hier ben ik weer gedoucht en wel!
Kan Tong wat van leren.quote:
als Senegal wint dan rim ik je?quote:Op maandag 21 november 2022 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd echt wel van je #onelove maar ik twijfel nog over de seksuele toespelingen.
Volgens mij mag je een ingeschreven keeper niet als veldspeler inbrengen maar anders had Bijlow in de spits niet misstaan.quote:Op maandag 21 november 2022 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GEEN wissels.
Louis zijn volgende fout is gemaakt
Von Gal is zelf een fout.quote:Op maandag 21 november 2022 18:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GEEN wissels.
Louis zijn volgende fout is gemaakt
Wat een rare regel.quote:Op maandag 21 november 2022 18:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij mag je een ingeschreven keeper niet als veldspeler inbrengen maar anders had Bijlow ik de spits niet misstaan.
quote:Op maandag 21 november 2022 18:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit Afrika Cup gekeken al wordt het wel steeds minder spectaculair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |