Veel te koud om te rellen. En het regent.quote:
Nee Heerenveen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Noppert komt rechtstreeks van een G-elftal?
Noppert deed het zeer goed. Aantal goede reddingen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Hij was emotioneel.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Marcoss het volgende:
Het rechteroog van Noppie ziet er bijzonder uit
Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
Klopt, het heet Heerenveen.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Met zo’n hoofd moet dat wel.quote:
If onlyquote:
Ik ben tegen Frisofobie.quote:Op maandag 21 november 2022 19:18 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2022 19:19 schreef thedeedster het volgende:
Ik maak me vooral druk wanneer NL geweldig speelt en 3-4 goals maakt.Stukje Hiddink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk had Bert dit moeten doenquote:Op maandag 21 november 2022 19:19 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zit Stekel daar? Ik weet dat Jack weg is, maar normaal zou Tom dit doen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |