Was de 2e goede aanval, toch? Meen in de eerste helft ook een goede gezien te hebben...quote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef Nattekat het volgende:
Eén goede aanval en meteen gaat ie er in
Ach ja, dan maar zo.
Geweldige wedstrijdquote:Op maandag 21 november 2022 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende: Hoe moet Nederland dit omdraaien?
Jaquote:
Oh, toen zat ik nog te boycotten op werk.quote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was de 2e goede aanval, toch? Meen in de eerste helft ook een goede gezien te hebben...
Is dit het MOMENTOOOquote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef Toby56 het volgende:
Daarom mag je Frenkie de Jong er niet uithalen. Al is-ie slecht bezig... hij kan zomaar z;n moment hebben.
Terecht, ben ik bangquote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Bijlow gaat niet spelen dit toernooi
En Noppertquote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef RipCity het volgende:
Gelukkig zijn de PSV’er wel in vorm. Redden die beroerde Ajax spelers weer eens.
Ik ben echt een leuke gamepartnerquote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd
Zowel niet gerimd worden als Mario Kart hoeven spelen@:tjacka @:pisces29
@Caland wist dit altijd al.quote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Als je weet dat Afrikanen niet kunnen keepen schiet je toch alles vanaf de middenlijn op doel?
Wat is je favoriete game?quote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt een leuke gamepartner
Bij vlagen briljant.quote:
heeft crack jou nooit mogen rimmenquote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd
Zowel niet gerimd worden als Mario Kart hoeven spelen@:tjacka @:pisces29
Heeft net Angry Birds opnieuw op zijn iphone gezet.quote:
Die mag de was doen.quote:
Retteketet! AANVALLUHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Iets om te schietenquote:
Waarom? Die hebben al een international in het doelquote:
Nou oke. Maar ik kom niet met mijn switch naar jou toe hoor.quote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt een leuke gamepartner
Botswana genot.quote:Op maandag 21 november 2022 18:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Afrikanen die met elkaar praten?
Dat wordt de kampioenswedstrijd.quote:Op maandag 21 november 2022 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ecuador blijft eerste in de poule.
Dit pik ik niet.quote:Op maandag 21 november 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haxball is inderdaad te inferieur om als game door te gaan
Ik ga alvast naar het museumpleinquote:Op maandag 21 november 2022 18:49 schreef Pvt.Webster het volgende:
Dit is gespeeld...
Even een opstartmoment nodig en nu doorgroeien in het toernooi
Dan is Louis wel een klein klootzakje maar à laquote:Op maandag 21 november 2022 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Bijlow gaat niet spelen dit toernooi
Nee ik heb je ook geen 96” te bieden.quote:Nou oke. Maar ik kom niet met mijn switch naar jou toe hoor.
Bijnaquote:
Wat heb je wel te bieden?quote:Op maandag 21 november 2022 18:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is Louis wel een klein klootzakje maar à la
[..]
Nee ik heb je ook geen 96” te bieden.
Min of meerquote:
Met @poepzOr in hetzelfde topic kan ik Rambo erg op waarde schatten over het algemeen qua "humor"quote:Op maandag 21 november 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft mijn aanmoediging niet nodig om de debiel uit te hangen
Dit handelen we wel af via DM @Skedquote:
*zijnquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef onlogisch het volgende:
De instructies voor de scheidsrechters is wel duidelijk.
Barry Joeks?quote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef stropdaz het volgende:
De kroeg in de straat zet de dranghekken buiten.
Ik denk dat de zaak zo gaat ontploffen van feestvreugde.
De joekskapel staat al buiten
Was nog een blessuremoment maar dan nog is 4 minuten meer dan genoeg.quote:Op maandag 21 november 2022 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel echt heel veel blessuretijd om een paar wissels.
Tippo Tip heeft zijn connecties gebruiktquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Het is dat we tegen een Afrikaans land spelen anders had ik een sterk vermoeden van omkoping.
In mijn Turkenwijk is het lekker rustigquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Zometeen weer allemaal toeternederlanders door de straten.
Volgens mij kent het halve topic de tweede nietquote:
Schrijf mijn naam eens goedquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met @:poepzOr in hetzelfde topic kan ik Rambo erg op waarde schatten over het algemeen qua "humor"
Stukje achterstandswijkquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef stropdaz het volgende:
De kroeg in de straat zet de dranghekken buiten.
Ik denk dat de zaak zo gaat ontploffen van feestvreugde.
De joekskapel staat al buiten
Klein poosje maarquote:
Al je haar is dood. Althans, het haar buiten je lichaam.quote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is letterlijk dood haar wat je niet meer mag wassen.
Zo dan.quote:
In principe durft Frenkie dat ook niet en De Roon is verdedigend nog nuttig.quote:Op maandag 21 november 2022 18:52 schreef GGMM het volgende:
Marten 'ik durf geen passes over meer dan 2 meter te geven' de Roon komt erin
Only Love GENOTquote:
Er was nog een steniging van de Tietenman tussendoor.quote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef stropdaz het volgende:
8 minuten blessuretijd.
Is er iemand geopereerd op het veld ofzo?
5 had gekund maar dat was het welquote:Op maandag 21 november 2022 18:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was nog een blessuremoment maar dan nog is 4 minuten meer dan genoeg.
Depay zijn vader, al jaren . Genotquote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef Kriegel het volgende:
De Ligt is z'n man kwijt. Gras is groen.
quote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er was nog een steniging van de Tietenman tussendoor.
Krijg je hier ook gewoon geel voor.quote:
Eyong Tarkang Enoh*quote:
Domme vraag natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2022 18:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Hebben we hier de aanstaande wereldkampioen zien spelen?
Oefquote:Op maandag 21 november 2022 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Depay zijn vader, al jaren . Genot
Lekker manquote:Op maandag 21 november 2022 18:55 schreef RamboDirk het volgende:
Dit WK voelt een beetje als Kerst vieren op het strand met 35 graden.
Dan zullen ze dit in Australie wel een prachtig WK vinden.quote:Op maandag 21 november 2022 18:55 schreef RamboDirk het volgende:
Dit WK voelt een beetje als Kerst vieren op het strand met 35 graden.
Wel een lieve jongenquote:Op maandag 21 november 2022 18:55 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Die gast kon er echt niets van
Lekker trommelen ouwe reus niks mis meequote:Op maandag 21 november 2022 18:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
Hopelijk is dat Senegal snel klaar met dat tyfus getrommel
Ik heb net wat posts gewijzigd.quote:Op maandag 21 november 2022 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niks zien doen vandaag.
Moet voor jou ook eens fijn zijn, dat je ze zelf niet hoeft te verwijderen maar dat je mods daadwerkelijk modden.quote:
auchquote:Op maandag 21 november 2022 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is als Whatsappen voor onsquote:Op maandag 21 november 2022 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker trommelen ouwe reus niks mis mee
Kan dit gewoon achter de schermen?quote:Op maandag 21 november 2022 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duitslandquote:Op maandag 21 november 2022 18:57 schreef RamboDirk het volgende:
Frankrijk, Brazilie, Argentinie en Duitsland baden nu in angstzweet na deze wedstrijd. Nederland wil je niet treffen.
quote:Op maandag 21 november 2022 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mods die erop attenderen dat er posts verdwijnen.
Rare gang van zaken.
Jij zou een goede mod zijn.quote:Op maandag 21 november 2022 18:58 schreef Fosive het volgende:
[..]
Kan dit gewoon achter de schermen?
Hulpje @Coco scoort weer een ruime voldoende. Open sollicitatie om vaste mod te worden in BNW.quote:Op maandag 21 november 2022 18:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet voor jou ook eens fijn zijn, dat je ze zelf niet hoeft te verwijderen maar dat je mods daadwerkelijk modden.
Dan kan z'n partnermod het niet zienquote:Op maandag 21 november 2022 18:58 schreef Fosive het volgende:
[..]
Kan dit gewoon achter de schermen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |