Is dit het MOMENTOOOquote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef Toby56 het volgende:
Daarom mag je Frenkie de Jong er niet uithalen. Al is-ie slecht bezig... hij kan zomaar z;n moment hebben.
Terecht, ben ik bangquote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Bijlow gaat niet spelen dit toernooi
En Noppertquote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef RipCity het volgende:
Gelukkig zijn de PSV’er wel in vorm. Redden die beroerde Ajax spelers weer eens.
Ik ben echt een leuke gamepartnerquote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd
Zowel niet gerimd worden als Mario Kart hoeven spelen@:tjacka @:pisces29
@Caland wist dit altijd al.quote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef Mani89 het volgende:
Als je weet dat Afrikanen niet kunnen keepen schiet je toch alles vanaf de middenlijn op doel?
Wat is je favoriete game?quote:Op maandag 21 november 2022 18:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben echt een leuke gamepartner
Bij vlagen briljant.quote:
heeft crack jou nooit mogen rimmenquote:Op maandag 21 november 2022 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geweldige wedstrijd
Zowel niet gerimd worden als Mario Kart hoeven spelen@:tjacka @:pisces29
Heeft net Angry Birds opnieuw op zijn iphone gezet.quote:
Die mag de was doen.quote:
Retteketet! AANVALLUHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
Iets om te schietenquote:
Waarom? Die hebben al een international in het doelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |