Dit handelen we wel af via DM @Skedquote:
*zijnquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef onlogisch het volgende:
De instructies voor de scheidsrechters is wel duidelijk.
Barry Joeks?quote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef stropdaz het volgende:
De kroeg in de straat zet de dranghekken buiten.
Ik denk dat de zaak zo gaat ontploffen van feestvreugde.
De joekskapel staat al buiten
Was nog een blessuremoment maar dan nog is 4 minuten meer dan genoeg.quote:Op maandag 21 november 2022 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel echt heel veel blessuretijd om een paar wissels.
Tippo Tip heeft zijn connecties gebruiktquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef Mani89 het volgende:
Het is dat we tegen een Afrikaans land spelen anders had ik een sterk vermoeden van omkoping.
In mijn Turkenwijk is het lekker rustigquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Zometeen weer allemaal toeternederlanders door de straten.
Volgens mij kent het halve topic de tweede nietquote:
Schrijf mijn naam eens goedquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met @:poepzOr in hetzelfde topic kan ik Rambo erg op waarde schatten over het algemeen qua "humor"
Stukje achterstandswijkquote:Op maandag 21 november 2022 18:51 schreef stropdaz het volgende:
De kroeg in de straat zet de dranghekken buiten.
Ik denk dat de zaak zo gaat ontploffen van feestvreugde.
De joekskapel staat al buiten
Klein poosje maarquote:
Al je haar is dood. Althans, het haar buiten je lichaam.quote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is letterlijk dood haar wat je niet meer mag wassen.
Zo dan.quote:
In principe durft Frenkie dat ook niet en De Roon is verdedigend nog nuttig.quote:Op maandag 21 november 2022 18:52 schreef GGMM het volgende:
Marten 'ik durf geen passes over meer dan 2 meter te geven' de Roon komt erin
Only Love GENOTquote:
Er was nog een steniging van de Tietenman tussendoor.quote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef stropdaz het volgende:
8 minuten blessuretijd.
Is er iemand geopereerd op het veld ofzo?
5 had gekund maar dat was het welquote:Op maandag 21 november 2022 18:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was nog een blessuremoment maar dan nog is 4 minuten meer dan genoeg.
Depay zijn vader, al jaren . Genotquote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef Kriegel het volgende:
De Ligt is z'n man kwijt. Gras is groen.
quote:Op maandag 21 november 2022 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er was nog een steniging van de Tietenman tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |