Jeff houdt hem te vriend voorlopigquote:Op woensdag 16 november 2022 10:06 schreef Silves het volgende:
[..]
En toch blijft jef alles vertellen ..vreemd.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zijn ze aan het balsemen?
quote:Op woensdag 16 november 2022 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zijn ze aan het balsemen?
Zo smerig ook, hebben inmiddels al 100 vliegen opgezeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:14 schreef Silves het volgende:
Smeer toch jullie eigen boterhammen, wie heeft dit toch bedacht ? lijkt prisonbreak wel.
Ik zag Ruben zn broodjes roosteren in de pan ... een beginnetje misschien?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:10 schreef Silves het volgende:
En niemand is bezig met de roast..zal ook wel weer aangeleverd geworden door de febo..alle grapjes over de bewoners, zo mag zoe de eer op strijken.
De rijmer, die heeft 0 humor..hopen dat iemand hem echt eens roostertquote:Op woensdag 16 november 2022 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag Ruben zn broodjes roosteren in de pan ... een beginnetje misschien?
Wel leuk bedacht.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Erik maakt de dakgoten schoon
[ afbeelding ]
Je zal hier toch naast wakker worden.... gelijk door naar de hartbewakingquote:
Eh maar hoe dan dat er zoveeel water in blijft staan.. nu al verstopt met bladeren ...quote:Op woensdag 16 november 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Erik maakt de dakgoten schoon
[ afbeelding ]
Tja herfst.Dan heb je dat.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh maar hoe dan dat er zoveeel water in blijft staan.. nu al verstopt met bladeren ...
Hebben ze Babette geconserveerd?quote:
Isaac wil geen manager meer wordenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff houdt hem te vriend voorlopig
Als Isaac volgende maand manager is wil Jeff natuurlijk graag optimaal meeprofiteren
Gaat iets niet goed als er zoveel water in blijft staanquote:
FEBO opdracht?quote:
Kan me voorstellen dat bij onderhoudsman Erik zijn handen gaan jeuken als hij het water over de goten ziet klotsenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO opdracht?
Hoe bedenk je dat anders ??
Het zou mij niets verbazen als dit Jeff dus frustreert. Als Isaac geen manager wil worden, valt het hele plan in duigen waarin ze een aantal maanden wilden "regeren" . Als nu de maand afgelopen is, is Jeff nooit meer immuun en kan er dus gewoon uitgegooid worden.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac wil geen manager meer worden
Heeft ie onlangs gezegd?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac wil geen manager meer worden
december niet ... hij wil niet na Jeff ...quote:Op woensdag 16 november 2022 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie onlangs gezegd?
December niet, of helemaal niet meer?
Wijn en shag voor een maand bestellenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:41 schreef mnesymne het volgende:
Snap ik ook wel. Volgens mij gaat Jeff het zo berekenen dat er 0 in de pot zit aan het einde van zijn laatste dag
Met wit montuur,kek brilletje wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Ireth het volgende:
Wordt ik nou trouwens gek, maar Wendy had toch ook een bril? Ik meen me te herinneren dat ze in het begin geregeld een bril op had?
Ja klopt...best een vreemd model brilquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Ireth het volgende:
Wordt ik nou trouwens gek, maar Wendy had toch ook een bril? Ik meen me te herinneren dat ze in het begin geregeld een bril op had?
Vorig week ook nog dacht ikquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Ireth het volgende:
en dan een dag na het aftreden van Jeff een eliminatie...quote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef engine het volgende:
[..]
Wijn en shag voor een maand bestellen
hij wil toch tijdens zijn managerperiode een recorder kopen om zelf uitzendingen te maken als bezigheid na zijn managerschapquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef engine het volgende:
[..]
Jef wordt met de dag meer Blablablaquote:Op woensdag 16 november 2022 10:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij wil toch tijdens zijn managerperiode een recorder kopen om zelf uitzendingen te maken als bezigheid na zijn managerschap
En bubbels, want feestmaandquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef engine het volgende:
[..]
En vuurwerk.quote:
Ja heeft hij het wel over gehad. Hoe serieus dat plan is weet ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij wil toch tijdens zijn managerperiode een recorder kopen om zelf uitzendingen te maken als bezigheid na zijn managerschap
Weet Jeff dit al?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
december niet ... hij wil niet na Jeff ...
Zoe wil ze zelf uit bed denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:00 schreef mnesymne het volgende:
Denkt zoe echt dat regie die 2 uit bed wilt? Dit is voor hun prime tv, bedscčnes die ze kunnen uitzenden
En in de andere 2 KimD.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe is gewoon geobsedeerd door Jeff en KimD. Het begint echt ongezond te worden. Om de 3 zinnen zit de naam Jeff
En alweer in bed, ze vervelen zich daar dood denk ik. Wat moet je ook de hele dag in zo loods doen?quote:
Ze wil een vriendje, en bij Jeff ziet ze nog steeds mogelijkhedenquote:Op woensdag 16 november 2022 11:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe is gewoon geobsedeerd door Jeff en KimD. Het begint echt ongezond te worden. Om de 3 zinnen zit de naam Jeff
Sporten of kaarten.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alweer in bed, ze vervelen zich daar dood denk ik. Wat moet je ook de hele dag in zo loods doen?
De spelletjes zijn altijd zo klaar en verder hebben ze weinig
Wie de meeste vliegen kan vangen? of echt eens poetsen..elkaar vlooien,dan maar roddelen.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alweer in bed, ze vervelen zich daar dood denk ik. Wat moet je ook de hele dag in zo loods doen?
De spelletjes zijn altijd zo klaar en verder hebben ze weinig
de 2 kimmen en marcianoquote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Top 10 irritante stemmen...Kim, nog eens kim, Esther, Maddy, Wanda,,Moira, ..GJ Marc, Jasper..wie vinden jullie de meest irritante stem hebben?
Mexx vind ik echt irritant, met dr 'natte' T mattin.. vind ik zo dom klinkenquote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Top 10 irritante stemmen...Kim, nog eens kim, Esther, Maddy, Wanda,,Moira, ..GJ Marc, Jasper..wie vinden jullie de meest irritante stem hebben?
Toch wel Maddy.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Oja die was ik vergeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mexx vind ik echt irritant, met dr 'natte' T mattin.. vind ik zo dom klinken
Isaac, niet eens zo zeer zijn stem, maar dat constante herhalen, ge-bro en alsof hij 9/10x in drill-instructor mode staat trek ik nooit lang.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2022 11:20 schreef Silves het volgende:
Eunice voelt zich buitengesloten denk ik..
Ik denk dat ze even lekker geniet van de rust. De hele dag zoveel mensen om je heen, zou ik gek van wordenquote:
Mexx, KimD, Marciano en Jasperquote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Zie niet zo groot verschil, het is met beiden dat de mannen het aantrek en afstoot spelletje spelen.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff en Kimd gaan wel lief met elkaar om, ik zie daar meer genegenheid dn bij Marciano en KimK. Kim zat net de hand van Jeff helemaal te kussen.
Het zit em in dat de ene Kim dit accepteerd, en de andere er net zo hard tegenin gaatquote:Op woensdag 16 november 2022 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie niet zo groot verschil, het is met beiden dat de mannen het aantrek en afstoot spelletje.
Marciano verbiedt alles, Jeffrey snoert regelmatig haar mond met een klote opmerking.
En wat blijft dan over? ik zeg 2 domme blondjes die dit pikken..quote:Op woensdag 16 november 2022 11:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie niet zo groot verschil, het is met beiden dat de mannen het aantrek en afstoot spelletje.
Marciano verbiedt alles, Jeffrey snoert regelmatig haar mond met een klote opmerking.
Daar zijn ze op geselecteerd.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
[..]
En wat blijft dan over? ik zeg 2 domme blondjes die dit pikken..
Als ik ze hoor praten waren er 50 inschrijvingen, de ene zei 2500, maar de meeste zeiden 50 mensen..ja je moet het ermee doen dan..vele narcisten zijn er overgebleven.Misbruik ze zijn toch geen tieners, die niks weten over dit gebeuren..2 blondjes die snakkken naar een badboy..quote:Op woensdag 16 november 2022 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar zijn ze op geselecteerd.
En misbruik maken van hun blindheid is gewoon niet netjes.
Natte T? Mocht ze willenquote:Op woensdag 16 november 2022 11:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mexx vind ik echt irritant, met dr 'natte' T mattin.. vind ik zo dom klinken
Het is maar goed dat ze niet verliefd is!quote:Op woensdag 16 november 2022 11:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een harde L dan.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natte T? Mocht ze willen
Die is alleen voor Rotterdammers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Niet nu, later in het spelquote:Op woensdag 16 november 2022 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie onlangs gezegd?
December niet, of helemaal niet meer?
Vandaag wordt hij rood geverfd door Wendy, begrijp nog niet dat de blaren op zijn gezicht te zien is..quote:Op woensdag 16 november 2022 11:51 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of die baard met de uur geler wordt.
Dan het liefst zo rood als de lippen van Zwarte Piet (of mag ik dat niet zeggen?)quote:Op woensdag 16 november 2022 11:52 schreef Silves het volgende:
[..]
Vandaag wordt hij rood geverfd door Wendy, begrijp nog niet dat de blaren op zijn gezicht te zien is..
Tuurlijk mag je dit zeggen...quote:Op woensdag 16 november 2022 11:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan het liefst zo rood als de lippen van Zwarte Piet (of mag ik dat niet zeggen?)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze durft niet in andermans locker te kijken want ze is bang dat ze dan beticht wordt van jatten. Maar uit de gezamenlijke koelkast durft ze wel te zoeken ( en te jatten)quote:Op woensdag 16 november 2022 12:01 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe haar shampoo is gejat uit haar locker
quote:
Zou ze nou echt zo gehaaid zijn?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens Mirthe is haar shampoo gejat.
Ga maar op onderzoek zegt Jeff.
Later zingt hij: "Ze loog tegen mij alsof ik een kind was."
Ze durft niet in andermans locker te kijken want ze is bang dat ze dan beticht wordt van jatten. Maar uit de gezamenlijke koelkast durft ze wel te zoeken ( en te jatten)quote:Op woensdag 16 november 2022 12:01 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe haar shampoo is gejat uit haar locker
quote:Op woensdag 16 november 2022 12:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
[..]
Zou ze nou echt zo gehaaid zijn?
Sinds die kaas vertrouw ik haar zover ik ze kan gooien.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
[..]
Zou ze nou echt zo gehaaid zijn?
Shampoo in haar ogen.quote:
Ze zegt dat haar shampoo is gestolen uit haar kluisje. Nu huilt ze: ik kan er niet tegen dat er dingen worden gestolen. Wij weten dat ze daar 's nachts anders over denkt.quote:
Ze had niet voor nix mot met gerrold, daar pakte ze ook alles van..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds die kaas vertrouw ik haar zover ik ze kan gooien.
Het zou schandalig zijn als het zo is.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
shampoo gestolen en mirthe gaat alle kastjes af....gelijk heeft ze, ja sorry het kan eigenlijk niet maar stelen van een groep onder elkaar ook NIET
Wendyquote:Op woensdag 16 november 2022 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy: "Je bent zelf ook wel chaotisch schat."
De laatste tijd steeds minder.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat mirthe verdacht weinig steun krijgt.. even beetje meezoeken of kijken...
Vinden ze haar niet zo aardig?
Nee gelukkig heeft iedereen haar in de gaten..maar ook echt iedereen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat mirthe verdacht weinig steun krijgt.. even beetje meezoeken of kijken...
Vinden ze haar niet zo aardig?
blijkbaar wel want ze stopt direct met zoeken..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
De fles is weer gevuld maar daar gaat het niet om.
Dat snap ik uiteraard wel..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
De fles is weer gevuld maar daar gaat het niet om.
dat dusquote:Op woensdag 16 november 2022 12:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wendy![]()
Maar lijkt me ook wel irritant voor Mirthe. Als er dan echt iets gejat is neemt niemand je serieus omdat je zelf zo chaotisch bent.
Kom op zeg, gister was het haar pincet en nagelschaar..die heeft ze ook weer nieuw gekregen, toen haar pudding, ook weer voor haar besteld..ze steelt als de raven...gister vroeg ze aan jef een nieuwe jas en trui..die is gewoon getikt.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:14 schreef mnesymne het volgende:
Als het echt "gestolen" is, snap ik het wel. Is een inbreuk op het kleine beetje privacy wat je daar nog hebt
Verbaas ik mij ook over. Ik moet echt creperen voor ik iets neemquote:Op woensdag 16 november 2022 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ze vreten pijnstillers of het snoepjes zijn.
dat zijn dezelfde mensen die voor elke vitamine een tablet innemen..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:16 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Verbaas ik mij ook over. Ik moet echt creperen voor ik iets neem
Natuulijk is iedereen anders
Nee dan zit ze te zeuren om eten en iedereen zwart te maken die meer heeft gehad dan haarzelf.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind het wel sneu, normaal huilt ze niet
Dat zou niet "eerlijk" zijn. Sommige mensen douchen 4x per dag, andere minder vaakquote:Op woensdag 16 november 2022 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze niet gewoon shampoo en douchespul in de douche zetten voor iedereen
Daar kunnen deze kleuters niet mee omgaan helaasquote:Op woensdag 16 november 2022 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze niet gewoon shampoo en douchespul in de douche zetten voor iedereen
eerder zielig dat je je door een shampoo zo van slag kan laten brengen. mits het een act is, erg kinderachtigquote:Op woensdag 16 november 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Toch vind ik het sneu, ze is er echt van slag van
Maakt toch niet uit. De shampoo is nu ook van de pot, dan ook.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:19 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Dat zou niet "eerlijk" zijn. Sommige mensen douchen 4x per dag, andere minder vaak
Zeker sneu,het is niet alleen de shampoo, ze heeft weinig aansluiting, voelt zich gepestquote:Op woensdag 16 november 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Toch vind ik het sneu, ze is er echt van slag van
Gaat niet om de shampoo, maar om het stelenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
eerder zielig dat je je door een shampoo zo van slag kan laten brengen. mits het een act is, erg kinderachtig
er is 0,0 bewijs van. dan moet ze ELKE kluis opentrekken tot die fles er weer is.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:20 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Gaat niet om de shampoo, maar om het stelen
Het lijkt geen act hoor. Babette troost nu. Gisteren was er ook al oiets met gaan slapen? Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
eerder zielig dat je je door een shampoo zo van slag kan laten brengen. mits het een act is, erg kinderachtig
Ze is bij Kenzi op kamer 3 in bed gedokenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het lijkt geen act hoor. Babette troost nu. Gisteren was er ook al oiets met gaan slapen? Dat heb ik gemist.
Van Martin mocht ze niet bij Kenzi slapen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het lijkt geen act hoor. Babette troost nu. Gisteren was er ook al oiets met gaan slapen? Dat heb ik gemist.
het is mij al vaker opgevallen dat Mirthe zich heel dommig voordoet, en daarna ineens van gedrag veranderd alsof het allemaal wél een act is..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mirthief.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:23 schreef Silves het volgende:
Die boerentrien is al dagen bezig met zielig doen mevr nooit genoeg, kaas stelen, iedereen beschuldigen van diefen..ze is erger dan nadief!!!!
En was dat niet leuk?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is bij Kenzi op kamer 3 in bed gedoken
Het gaat wel om de shampoo maar voor een groot deel het idee achter het stelen, daar voelt zij zich rot door.quote:
Mogen ze post ontvangen dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:20 schreef chufi het volgende:
Mirthe krijgt zo een brief van dr moeder
Nee.quote:
Ze steelt zelf alles van iedereen, niemand wil haar op de kamer, omdat ze de geleende spullen niet meer terug zien..haar domme antwoord is, oh vergeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat wel om de shampoo maar voor een groot deel het idee achter het stelen, daar voelt zij zich rot door.
Zet je naam erop, maak hem zo eigen dat niemand zich kan "vergissen"quote:Op woensdag 16 november 2022 12:27 schreef HappyCharly het volgende:
Toch benieuwd waar die shampoo dan is. Die is niet verdwenen. En we hebben ook geen jatten gezien. Dus toch verkeerd neergezet?
Markeer die dingen of maak er groepsshampoo van. Gedoe steeds dit.
als ze echt gelooft dat het gejat is, waarom haalt ze dan tóch 3x haar eigen kluis leeg? dan heeft ze toch een twijfel terwijl ze zegt dat ze zó zeker ervan is dat het gejat is?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
Als je echt gelooft zoals Mirthe dat het gestolen is uit je kluisje, snap k dat je daar van slag van bent.
Daar gebruikt zelfs een poeder voor.Had ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:27 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe: mensen weten dat ik van douchen hou en niet tegen een vet glans kan in mijn haren![]()
Nouja als iedereen aan je twijfelt kan ik me voorstellen dat je zelf ook gaat twijfelen of wil bewijzen dat het er écht niet ligtquote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
als ze echt gelooft dat het gejat is, waarom haalt ze dan tóch 3x haar eigen kluis leeg? dan heeft ze toch een twijfel terwijl ze zegt dat ze zó zeker ervan is dat het gejat is?
Mirthe poedert haar haren, het mag niet glanzenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:27 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe: mensen weten dat ik van douchen hou en niet tegen een vet glans kan in mijn haren![]()
Droogshampoo misschien?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar gebruikt zelfs een poeder voor.Had ik nog nooit van gehoord.
oke maar dan moet je niet zeggen dat je het 100% zeker weet.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nouja als iedereen aan je twijfelt kan ik me voorstellen dat je zelf ook gaat twijfelen of wil bewijzen dat het er écht niet ligt
Zo gaan dingen dus een eigen leven leiden.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
net zoals dat Mirthe zegt dat ze smetvrees heeft en vervolgens wél iedereen zijn bord of pan schoonlikt..
Nee,dit is ander spul,puur tegen glans.quote:
Ik ook wel een beetje hoor.. en toch oogt ze oprecht van slag, boos en verdrietig nu.. en dat vind ik wel sneuquote:Op woensdag 16 november 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond mirthe een beetje boel hypocriet
Ze zat gister nog een boterkuipje uit te likkenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo gaan dingen dus een eigen leven leiden.
ze heeft volgens mij 1 keertje een paar borden afgelikt, maar niet van iedereen en geen pannen.
ik vind het vooral raarquote:Op woensdag 16 november 2022 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje hoor.. en toch oogt ze oprecht van slag, boos en verdrietig nu.. en dat vind ik wel sneu
Dat rijmt.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef mario390 het volgende:
ik kom terug van Birthe
en gaa naar Mirthe
Dat lijkt me geen grootverbruiker.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef Silves het volgende:
Dus haar flacon was leeg, en was vandaag tijd om bij te vullen...dus het was leeg, en niet vergeten ze doet samen met izeik...
quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef Silves het volgende:
Dus haar flacon was leeg, en was vandaag tijd om bij te vullen...dus het was leeg, en niet vergeten ze doet samen met izeik...
vertelquote:Op woensdag 16 november 2022 12:39 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat we Martins spulletjes maar eens moeten onderzoeken,...
Matin moet haar nietquote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de pik op Mirthe als ik haar moet geloven
De hele kamer 3 en 1 en 2..was gister duidelijk te horen en terecht.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de pik op Mirthe als ik haar moet geloven
Vind ik ookquote:
Izeik.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef pingu66 het volgende:
Met wie is Mirthe een duo?
Misschien heeft diegene de fles.
Jeff wilde haar al een fles geven.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Jeff moet maar even nieuwe kopen.
haar constante gezeur om meer meer meerquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Men moet Mirthe niet (meer). Heb even gemist welke zaken daar aanleiding toe hebben gegeven.
1 van de redenen is dat ze constant denkt tekort te komen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Men moet Mirthe niet (meer). Heb even gemist welke zaken daar aanleiding toe hebben gegeven.
Dat was Djedi toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 van de redenen is dat ze constant denkt tekort te komen.
Het is een kut groepquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Wat flauw van kimquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff wilde haar al een fles geven.
KimD stak daar een stokje voor.
Nou toch raar, als je ziet wat voor maaltijden ze krijgen elke dag keer 3..quote:
Berend vond het gisteravond ook niet genoegquote:Op woensdag 16 november 2022 12:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou toch raar, als je ziet wat voor maaltijden ze krijgen elke dag keer 3..
Dot je loopt weer achterquote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Jeff en Kim halen kunstjes uit in de slaapkamer ,Kim bij Jeff op de rug
Nja er was nog brood over, dus wie wilde mocht nog extra brood pakkenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend vond het gisteravond ook niet genoeg
turksbrood met gehaktprut en patat
Ik zie dat net pas op de streamquote:
Check de tijd even in de stream balkquote:
vaak als je even niet hebt gekeken blijft hij ergens hangenquote:
Of de stream valt helemaal weg, ook al een paar keer gehadquote:Op woensdag 16 november 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak als je even niet hebt gekeken blijft hij ergens hangen
V2 is echt waardeloos
En ik maar switchen van streams.Dacht dat het aan mij lagquote:
Dat zegt hij vast om Mirthe te pesten.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 12:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En ik maar switchen van streams.Dacht dat het aan mij lag![]()
En dan die droge opmerking : Dot je loopt weer achter.
Ja dat slaat ook nergens op. Jeff jat flessen wijn van de groep maar als Mirthe een blokje kaas jat is dat ineens een misdaad.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef mootie het volgende:
Een deel eigent zich van alles toe als de rest niet kijkt.
Waarom heet dat bij een ander dan weer stelen
?
Hij jat geen wijn, hij deelt het alleen nietquote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook nergens op. Jeff jat flessen wijn van de groep maar als Mirthe een blokje kaas jat is dat ineens een misdaad.
De kaas was voor de groep,de wijn niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij jat geen wijn, hij deelt het alleen niet
Preciesquote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kaas was voor de groep,de wijn niet.
Mirthe deelt de kaas juist wel...met Mirthequote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij jat geen wijn, hij deelt het alleen niet
Wijn, bier, koopt sloffen, Jasper vrat vannacht frikandellen, Kim heeft een emmer m&m’s verstopt.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook nergens op. Jeff jat flessen wijn van de groep maar als Mirthe een blokje kaas jat is dat ineens een misdaad.
zijn nieuwequote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef Loveable het volgende:
Wendy zet de haar extensions van Zoe opnieuw in.. eens zien of het nu wel goed blijft zitten
Dan jat hij geld. De wijn is niet aan komen waaien.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ah ok.. dan kom het wel goed i guessquote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn nieuwe
die heeft Jeff besteld
Ochja hele emmer zelfs gejat.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Wijn, bier, koopt sloffen, Jasper vrat vannacht frikandellen, Kim heeft een emmer m&m’s verstopt.
Maar oh wee als iemand anders iets pakt. Pek en veren.
geen idee of iedere kapper( in dit geval Wendy) dat kan?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok.. dan kom het wel goed i guess
Wijn uit de pot speciaal voor zijn groepje=jattenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, hij is de manager, hij heeft geld tot zijn beschikking, en de macht daar mee te doen wat ie wilquote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dan jat hij geld. De wijn is niet aan komen waaien.
Zou het ook niet weten eigenlijk, maar ik ga er vanuit dat Wendy wel een goede kapster isquote:Op woensdag 16 november 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee of iedere kapper( in dit geval Wendy) dat kan?
Wendy is een toppertjequote:Op woensdag 16 november 2022 13:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zou het ook niet weten eigenlijk, maar ik ga er vanuit dat Wendy wel een goede kapster is
Ja daaaaagquote:Op woensdag 16 november 2022 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij is de manager, hij heeft geld tot zijn beschikking, en de macht daar mee te doen wat ie wil
Dat wat hij doet niet netjes is ben ik wel met je eens
en dan nog de tabak, moet toch ook inmiddels wel uit de groeppot komen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Wijn, bier, koopt sloffen, Jasper vrat vannacht frikandellen, Kim heeft een emmer m&m’s verstopt.
Maar oh wee als iemand anders iets pakt. Pek en veren.
Duh? Wie heeft dat dan betaald?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef Loveable het volgende:
Wendy zet de haar extensions van Zoe opnieuw in.. eens zien of het nu wel goed blijft zitten
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Duh? Wie heeft dat dan betaald?
Of komt dat ook van de huishoudpot?
Huishoudpot denk ik..quote:Op woensdag 16 november 2022 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij koopt voor Zoe ook extensions, voor de rokers tabak, voor enkelen haarverf, en voor zichzelf dus wijn.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
net als de haarverf van gisteren
er zijn er heel veel die wat hebben laten bestellen
Waar doen ze het van. Geld zat zeker.quote:
Ik begin het langzaam te begrijpen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hij koopt voor Zoe ook extensions, voor de rokers tabak, voor enkelen haarverf, en voor zichzelf dus wijn.
Dat ie dat stiekem doet is niet netjes, maar dan is het misbruik, geen stelen
jepquote:Op woensdag 16 november 2022 13:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Waar doen ze het van. Geld zat zeker.
Precies, precies!quote:Op woensdag 16 november 2022 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
Van mij mag de nieuwe manager niks aan Isaac geven, geen zakgeld of spulletjes. Die heeft zo'n luxepositie, dat eigen geld moet eerst op
in dit spelquote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef mootie het volgende:
Laten we het er maar op houden dat integriteit en eerlijkheid niet zijn ding zijn.
Maar het lijkt alsof iedereen ervan(huishoudpot) profiteert als ik dat zo lees.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef mootie het volgende:
Laten we het er maar op houden dat integriteit en eerlijkheid niet zijn ding zijn.
Mexx krijgt een manicureset van 90 euro.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
volgens mij wordt de caribische dag ook gesponserd door de huishoudpot
Mexx wil nagels of lenzen
dan zijn er nog meer dingen
we zien lang niet alles natuurlijk
dat dusquote:Op woensdag 16 november 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx krijgt een manicureset van 90 euro.
Lang niet iedereenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar het lijkt alsof iedereen ervan(huishoudpot) profiteert als ik dat zo lees.
Uiteraard slechts 'my point of view'quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik begin het langzaam te begrijpen.
dat is rechtpraten wat krom is.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hij koopt voor Zoe ook extensions, voor de rokers tabak, voor enkelen haarverf, en voor zichzelf dus wijn.
Dat ie dat stiekem doet is niet netjes, maar dan is het misbruik, geen stelen
Die caribische dag hebben ze gisteren over gemaild met de FEBO.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
nee, niet iedereenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
100 euro voor marc,,en kimk*t voor de spelshow..zo iedereen die heeft geprofiteerd van zijn leiderschap.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
eten en drankjes dacht ikquote:Op woensdag 16 november 2022 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die caribische dag hebben ze gisteren over gemaild met de FEBO.
Palmbomen, parasols, groot en klein(voor in de glazen), weetikwat allemaal.
Dat heb ik meegekregen.
Dus daar zorgt de FEBO voor.
De mensen die niets extra's nodig hebben en/of (durven te) vragen profiteren het minstquote:Op woensdag 16 november 2022 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rood.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:10 schreef D. het volgende:
Gaan ze Isaac weer terugverven nu? Of een extra laag?
nog witterquote:Op woensdag 16 november 2022 13:10 schreef D. het volgende:
Gaan ze Isaac weer terugverven nu? Of een extra laag?
Achter...quote:Op woensdag 16 november 2022 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |