Maakt toch niet uit. De shampoo is nu ook van de pot, dan ook.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:19 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Dat zou niet "eerlijk" zijn. Sommige mensen douchen 4x per dag, andere minder vaak
Zeker sneu,het is niet alleen de shampoo, ze heeft weinig aansluiting, voelt zich gepestquote:Op woensdag 16 november 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Toch vind ik het sneu, ze is er echt van slag van
Gaat niet om de shampoo, maar om het stelenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
eerder zielig dat je je door een shampoo zo van slag kan laten brengen. mits het een act is, erg kinderachtig
er is 0,0 bewijs van. dan moet ze ELKE kluis opentrekken tot die fles er weer is.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:20 schreef mnesymne het volgende:
[..]
Gaat niet om de shampoo, maar om het stelen
Het lijkt geen act hoor. Babette troost nu. Gisteren was er ook al oiets met gaan slapen? Dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
eerder zielig dat je je door een shampoo zo van slag kan laten brengen. mits het een act is, erg kinderachtig
Ze is bij Kenzi op kamer 3 in bed gedokenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het lijkt geen act hoor. Babette troost nu. Gisteren was er ook al oiets met gaan slapen? Dat heb ik gemist.
Van Martin mocht ze niet bij Kenzi slapen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het lijkt geen act hoor. Babette troost nu. Gisteren was er ook al oiets met gaan slapen? Dat heb ik gemist.
het is mij al vaker opgevallen dat Mirthe zich heel dommig voordoet, en daarna ineens van gedrag veranderd alsof het allemaal wél een act is..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mirthief.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:23 schreef Silves het volgende:
Die boerentrien is al dagen bezig met zielig doen mevr nooit genoeg, kaas stelen, iedereen beschuldigen van diefen..ze is erger dan nadief!!!!
En was dat niet leuk?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is bij Kenzi op kamer 3 in bed gedoken
Het gaat wel om de shampoo maar voor een groot deel het idee achter het stelen, daar voelt zij zich rot door.quote:
Mogen ze post ontvangen dan?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:20 schreef chufi het volgende:
Mirthe krijgt zo een brief van dr moeder
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |