Het zou schandalig zijn als het zo is.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
shampoo gestolen en mirthe gaat alle kastjes af....gelijk heeft ze, ja sorry het kan eigenlijk niet maar stelen van een groep onder elkaar ook NIET
Wendyquote:Op woensdag 16 november 2022 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Wendy: "Je bent zelf ook wel chaotisch schat."
De laatste tijd steeds minder.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat mirthe verdacht weinig steun krijgt.. even beetje meezoeken of kijken...
Vinden ze haar niet zo aardig?
Nee gelukkig heeft iedereen haar in de gaten..maar ook echt iedereen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:12 schreef HappyCharly het volgende:
Vind dat mirthe verdacht weinig steun krijgt.. even beetje meezoeken of kijken...
Vinden ze haar niet zo aardig?
blijkbaar wel want ze stopt direct met zoeken..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
De fles is weer gevuld maar daar gaat het niet om.
Dat snap ik uiteraard wel..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
De fles is weer gevuld maar daar gaat het niet om.
dat dusquote:Op woensdag 16 november 2022 12:12 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wendy![]()
Maar lijkt me ook wel irritant voor Mirthe. Als er dan echt iets gejat is neemt niemand je serieus omdat je zelf zo chaotisch bent.
Kom op zeg, gister was het haar pincet en nagelschaar..die heeft ze ook weer nieuw gekregen, toen haar pudding, ook weer voor haar besteld..ze steelt als de raven...gister vroeg ze aan jef een nieuwe jas en trui..die is gewoon getikt.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:14 schreef mnesymne het volgende:
Als het echt "gestolen" is, snap ik het wel. Is een inbreuk op het kleine beetje privacy wat je daar nog hebt
Verbaas ik mij ook over. Ik moet echt creperen voor ik iets neemquote:Op woensdag 16 november 2022 11:51 schreef FreshFruit het volgende:
Ze vreten pijnstillers of het snoepjes zijn.
dat zijn dezelfde mensen die voor elke vitamine een tablet innemen..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:16 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Verbaas ik mij ook over. Ik moet echt creperen voor ik iets neem
Natuulijk is iedereen anders
Nee dan zit ze te zeuren om eten en iedereen zwart te maken die meer heeft gehad dan haarzelf.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind het wel sneu, normaal huilt ze niet
Dat zou niet "eerlijk" zijn. Sommige mensen douchen 4x per dag, andere minder vaakquote:Op woensdag 16 november 2022 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze niet gewoon shampoo en douchespul in de douche zetten voor iedereen
Daar kunnen deze kleuters niet mee omgaan helaasquote:Op woensdag 16 november 2022 12:18 schreef HappyCharly het volgende:
Snap sowieso niet waarom ze niet gewoon shampoo en douchespul in de douche zetten voor iedereen
eerder zielig dat je je door een shampoo zo van slag kan laten brengen. mits het een act is, erg kinderachtigquote:Op woensdag 16 november 2022 12:19 schreef HappyCharly het volgende:
Toch vind ik het sneu, ze is er echt van slag van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |