quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ze durft niet in andermans locker te kijken want ze is bang dat ze dan beticht wordt van jatten. Maar uit de gezamenlijke koelkast durft ze wel te zoeken ( en te jatten)quote:Op woensdag 16 november 2022 12:01 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe haar shampoo is gejat uit haar locker
quote:
Zou ze nou echt zo gehaaid zijn?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens Mirthe is haar shampoo gejat.
Ga maar op onderzoek zegt Jeff.
Later zingt hij: "Ze loog tegen mij alsof ik een kind was."
Ze durft niet in andermans locker te kijken want ze is bang dat ze dan beticht wordt van jatten. Maar uit de gezamenlijke koelkast durft ze wel te zoeken ( en te jatten)quote:Op woensdag 16 november 2022 12:01 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe haar shampoo is gejat uit haar locker
quote:Op woensdag 16 november 2022 12:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
[..]
Zou ze nou echt zo gehaaid zijn?
Sinds die kaas vertrouw ik haar zover ik ze kan gooien.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
[..]
Zou ze nou echt zo gehaaid zijn?
Shampoo in haar ogen.quote:
Ze zegt dat haar shampoo is gestolen uit haar kluisje. Nu huilt ze: ik kan er niet tegen dat er dingen worden gestolen. Wij weten dat ze daar 's nachts anders over denkt.quote:
Ze had niet voor nix mot met gerrold, daar pakte ze ook alles van..quote:Op woensdag 16 november 2022 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sinds die kaas vertrouw ik haar zover ik ze kan gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |