Ze steelt zelf alles van iedereen, niemand wil haar op de kamer, omdat ze de geleende spullen niet meer terug zien..haar domme antwoord is, oh vergeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het gaat wel om de shampoo maar voor een groot deel het idee achter het stelen, daar voelt zij zich rot door.
Zet je naam erop, maak hem zo eigen dat niemand zich kan "vergissen"quote:Op woensdag 16 november 2022 12:27 schreef HappyCharly het volgende:
Toch benieuwd waar die shampoo dan is. Die is niet verdwenen. En we hebben ook geen jatten gezien. Dus toch verkeerd neergezet?
Markeer die dingen of maak er groepsshampoo van. Gedoe steeds dit.
als ze echt gelooft dat het gejat is, waarom haalt ze dan tóch 3x haar eigen kluis leeg? dan heeft ze toch een twijfel terwijl ze zegt dat ze zó zeker ervan is dat het gejat is?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef HappyCharly het volgende:
Als je echt gelooft zoals Mirthe dat het gestolen is uit je kluisje, snap k dat je daar van slag van bent.
Daar gebruikt zelfs een poeder voor.Had ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:27 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe: mensen weten dat ik van douchen hou en niet tegen een vet glans kan in mijn haren![]()
Nouja als iedereen aan je twijfelt kan ik me voorstellen dat je zelf ook gaat twijfelen of wil bewijzen dat het er écht niet ligtquote:Op woensdag 16 november 2022 12:28 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
als ze echt gelooft dat het gejat is, waarom haalt ze dan tóch 3x haar eigen kluis leeg? dan heeft ze toch een twijfel terwijl ze zegt dat ze zó zeker ervan is dat het gejat is?
Mirthe poedert haar haren, het mag niet glanzenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:27 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe: mensen weten dat ik van douchen hou en niet tegen een vet glans kan in mijn haren![]()
Droogshampoo misschien?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar gebruikt zelfs een poeder voor.Had ik nog nooit van gehoord.
oke maar dan moet je niet zeggen dat je het 100% zeker weet.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:30 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nouja als iedereen aan je twijfelt kan ik me voorstellen dat je zelf ook gaat twijfelen of wil bewijzen dat het er écht niet ligt
ik vond mirthe een beetje boel hypocrietquote:
Zo gaan dingen dus een eigen leven leiden.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:29 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
net zoals dat Mirthe zegt dat ze smetvrees heeft en vervolgens wél iedereen zijn bord of pan schoonlikt..
Nee,dit is ander spul,puur tegen glans.quote:
Ik ook wel een beetje hoor.. en toch oogt ze oprecht van slag, boos en verdrietig nu.. en dat vind ik wel sneuquote:Op woensdag 16 november 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond mirthe een beetje boel hypocriet
Ze zat gister nog een boterkuipje uit te likkenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Zo gaan dingen dus een eigen leven leiden.
ze heeft volgens mij 1 keertje een paar borden afgelikt, maar niet van iedereen en geen pannen.
ik vind het vooral raarquote:Op woensdag 16 november 2022 12:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje hoor.. en toch oogt ze oprecht van slag, boos en verdrietig nu.. en dat vind ik wel sneu
Dat rijmt.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef mario390 het volgende:
ik kom terug van Birthe
en gaa naar Mirthe
Dat lijkt me geen grootverbruiker.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef Silves het volgende:
Dus haar flacon was leeg, en was vandaag tijd om bij te vullen...dus het was leeg, en niet vergeten ze doet samen met izeik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |