Ah ok.. dan kom het wel goed i guessquote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn nieuwe
die heeft Jeff besteld
Ochja hele emmer zelfs gejat.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Wijn, bier, koopt sloffen, Jasper vrat vannacht frikandellen, Kim heeft een emmer m&m’s verstopt.
Maar oh wee als iemand anders iets pakt. Pek en veren.
geen idee of iedere kapper( in dit geval Wendy) dat kan?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ah ok.. dan kom het wel goed i guess
Wijn uit de pot speciaal voor zijn groepje=jattenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kaas was voor de groep,de wijn niet.
Nee, hij is de manager, hij heeft geld tot zijn beschikking, en de macht daar mee te doen wat ie wilquote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dan jat hij geld. De wijn is niet aan komen waaien.
Zou het ook niet weten eigenlijk, maar ik ga er vanuit dat Wendy wel een goede kapster isquote:Op woensdag 16 november 2022 12:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee of iedere kapper( in dit geval Wendy) dat kan?
Wendy is een toppertjequote:Op woensdag 16 november 2022 13:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zou het ook niet weten eigenlijk, maar ik ga er vanuit dat Wendy wel een goede kapster is
Ja daaaaagquote:Op woensdag 16 november 2022 13:00 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hij is de manager, hij heeft geld tot zijn beschikking, en de macht daar mee te doen wat ie wil
Dat wat hij doet niet netjes is ben ik wel met je eens
en dan nog de tabak, moet toch ook inmiddels wel uit de groeppot komen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Wijn, bier, koopt sloffen, Jasper vrat vannacht frikandellen, Kim heeft een emmer m&m’s verstopt.
Maar oh wee als iemand anders iets pakt. Pek en veren.
Duh? Wie heeft dat dan betaald?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef Loveable het volgende:
Wendy zet de haar extensions van Zoe opnieuw in.. eens zien of het nu wel goed blijft zitten
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Duh? Wie heeft dat dan betaald?
Of komt dat ook van de huishoudpot?
Huishoudpot denk ik..quote:Op woensdag 16 november 2022 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hij koopt voor Zoe ook extensions, voor de rokers tabak, voor enkelen haarverf, en voor zichzelf dus wijn.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
net als de haarverf van gisteren
er zijn er heel veel die wat hebben laten bestellen
Waar doen ze het van. Geld zat zeker.quote:
Ik begin het langzaam te begrijpen.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hij koopt voor Zoe ook extensions, voor de rokers tabak, voor enkelen haarverf, en voor zichzelf dus wijn.
Dat ie dat stiekem doet is niet netjes, maar dan is het misbruik, geen stelen
jepquote:Op woensdag 16 november 2022 13:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
[..]
Waar doen ze het van. Geld zat zeker.
Precies, precies!quote:Op woensdag 16 november 2022 13:05 schreef HappyCharly het volgende:
Van mij mag de nieuwe manager niks aan Isaac geven, geen zakgeld of spulletjes. Die heeft zo'n luxepositie, dat eigen geld moet eerst op
in dit spelquote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef mootie het volgende:
Laten we het er maar op houden dat integriteit en eerlijkheid niet zijn ding zijn.
Maar het lijkt alsof iedereen ervan(huishoudpot) profiteert als ik dat zo lees.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef mootie het volgende:
Laten we het er maar op houden dat integriteit en eerlijkheid niet zijn ding zijn.
Mexx krijgt een manicureset van 90 euro.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
volgens mij wordt de caribische dag ook gesponserd door de huishoudpot
Mexx wil nagels of lenzen
dan zijn er nog meer dingen
we zien lang niet alles natuurlijk
dat dusquote:Op woensdag 16 november 2022 13:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mexx krijgt een manicureset van 90 euro.
Lang niet iedereenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar het lijkt alsof iedereen ervan(huishoudpot) profiteert als ik dat zo lees.
Uiteraard slechts 'my point of view'quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ik begin het langzaam te begrijpen.
dat is rechtpraten wat krom is.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hij koopt voor Zoe ook extensions, voor de rokers tabak, voor enkelen haarverf, en voor zichzelf dus wijn.
Dat ie dat stiekem doet is niet netjes, maar dan is het misbruik, geen stelen
Die caribische dag hebben ze gisteren over gemaild met de FEBO.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
nee, niet iedereenquote:Op woensdag 16 november 2022 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
100 euro voor marc,,en kimk*t voor de spelshow..zo iedereen die heeft geprofiteerd van zijn leiderschap.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
eten en drankjes dacht ikquote:Op woensdag 16 november 2022 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die caribische dag hebben ze gisteren over gemaild met de FEBO.
Palmbomen, parasols, groot en klein(voor in de glazen), weetikwat allemaal.
Dat heb ik meegekregen.
Dus daar zorgt de FEBO voor.
De mensen die niets extra's nodig hebben en/of (durven te) vragen profiteren het minstquote:Op woensdag 16 november 2022 13:07 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Rood.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:10 schreef D. het volgende:
Gaan ze Isaac weer terugverven nu? Of een extra laag?
nog witterquote:Op woensdag 16 november 2022 13:10 schreef D. het volgende:
Gaan ze Isaac weer terugverven nu? Of een extra laag?
Achter...quote:Op woensdag 16 november 2022 13:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |