quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef Silves het volgende:
Dus haar flacon was leeg, en was vandaag tijd om bij te vullen...dus het was leeg, en niet vergeten ze doet samen met izeik...
vertelquote:Op woensdag 16 november 2022 12:39 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat we Martins spulletjes maar eens moeten onderzoeken,...
Matin moet haar nietquote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de pik op Mirthe als ik haar moet geloven
De hele kamer 3 en 1 en 2..was gister duidelijk te horen en terecht.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de pik op Mirthe als ik haar moet geloven
Vind ik ookquote:
Izeik.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef pingu66 het volgende:
Met wie is Mirthe een duo?
Misschien heeft diegene de fles.
Jeff wilde haar al een fles geven.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Jeff moet maar even nieuwe kopen.
haar constante gezeur om meer meer meerquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Men moet Mirthe niet (meer). Heb even gemist welke zaken daar aanleiding toe hebben gegeven.
1 van de redenen is dat ze constant denkt tekort te komen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Men moet Mirthe niet (meer). Heb even gemist welke zaken daar aanleiding toe hebben gegeven.
Dat was Djedi toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 van de redenen is dat ze constant denkt tekort te komen.
Het is een kut groepquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Wat flauw van kimquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff wilde haar al een fles geven.
KimD stak daar een stokje voor.
Berend vond het gisteravond ook niet genoegquote:Op woensdag 16 november 2022 12:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Nou toch raar, als je ziet wat voor maaltijden ze krijgen elke dag keer 3..
Dot je loopt weer achterquote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
Jeff en Kim halen kunstjes uit in de slaapkamer ,Kim bij Jeff op de rug
Nja er was nog brood over, dus wie wilde mocht nog extra brood pakkenquote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend vond het gisteravond ook niet genoeg
turksbrood met gehaktprut en patat
Ik zie dat net pas op de streamquote:
vaak als je even niet hebt gekeken blijft hij ergens hangenquote:
Of de stream valt helemaal weg, ook al een paar keer gehadquote:Op woensdag 16 november 2022 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak als je even niet hebt gekeken blijft hij ergens hangen
V2 is echt waardeloos
En ik maar switchen van streams.Dacht dat het aan mij lagquote:
Dat zegt hij vast om Mirthe te pesten.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2022 12:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En ik maar switchen van streams.Dacht dat het aan mij lag![]()
En dan die droge opmerking : Dot je loopt weer achter.
Ja dat slaat ook nergens op. Jeff jat flessen wijn van de groep maar als Mirthe een blokje kaas jat is dat ineens een misdaad.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:49 schreef mootie het volgende:
Een deel eigent zich van alles toe als de rest niet kijkt.
Waarom heet dat bij een ander dan weer stelen
?
Hij jat geen wijn, hij deelt het alleen nietquote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook nergens op. Jeff jat flessen wijn van de groep maar als Mirthe een blokje kaas jat is dat ineens een misdaad.
De kaas was voor de groep,de wijn niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij jat geen wijn, hij deelt het alleen niet
Preciesquote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kaas was voor de groep,de wijn niet.
Mirthe deelt de kaas juist wel...met Mirthequote:Op woensdag 16 november 2022 12:56 schreef D. het volgende:
[..]
Hij jat geen wijn, hij deelt het alleen niet
Wijn, bier, koopt sloffen, Jasper vrat vannacht frikandellen, Kim heeft een emmer m&m’s verstopt.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat slaat ook nergens op. Jeff jat flessen wijn van de groep maar als Mirthe een blokje kaas jat is dat ineens een misdaad.
zijn nieuwequote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef Loveable het volgende:
Wendy zet de haar extensions van Zoe opnieuw in.. eens zien of het nu wel goed blijft zitten
Dan jat hij geld. De wijn is niet aan komen waaien.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De kaas was voor de groep,de wijn niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |