quote:Op woensdag 16 november 2022 12:34 schreef Silves het volgende:
Dus haar flacon was leeg, en was vandaag tijd om bij te vullen...dus het was leeg, en niet vergeten ze doet samen met izeik...
vertelquote:Op woensdag 16 november 2022 12:39 schreef chufi het volgende:
Ik denk dat we Martins spulletjes maar eens moeten onderzoeken,...
Matin moet haar nietquote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de pik op Mirthe als ik haar moet geloven
De hele kamer 3 en 1 en 2..was gister duidelijk te horen en terecht.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft de pik op Mirthe als ik haar moet geloven
Vind ik ookquote:
Izeik.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:41 schreef pingu66 het volgende:
Met wie is Mirthe een duo?
Misschien heeft diegene de fles.
Jeff wilde haar al een fles geven.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
Jeff moet maar even nieuwe kopen.
haar constante gezeur om meer meer meerquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Men moet Mirthe niet (meer). Heb even gemist welke zaken daar aanleiding toe hebben gegeven.
1 van de redenen is dat ze constant denkt tekort te komen.quote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Men moet Mirthe niet (meer). Heb even gemist welke zaken daar aanleiding toe hebben gegeven.
Dat was Djedi toch?quote:Op woensdag 16 november 2022 12:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1 van de redenen is dat ze constant denkt tekort te komen.
Het is een kut groepquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef Seattle het volgende:
Wat flauw van kimquote:Op woensdag 16 november 2022 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff wilde haar al een fles geven.
KimD stak daar een stokje voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |