Jeff houdt hem te vriend voorlopigquote:Op woensdag 16 november 2022 10:06 schreef Silves het volgende:
[..]
En toch blijft jef alles vertellen ..vreemd.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zijn ze aan het balsemen?
quote:Op woensdag 16 november 2022 10:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die zijn ze aan het balsemen?
Zo smerig ook, hebben inmiddels al 100 vliegen opgezeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:14 schreef Silves het volgende:
Smeer toch jullie eigen boterhammen, wie heeft dit toch bedacht ? lijkt prisonbreak wel.
Ik zag Ruben zn broodjes roosteren in de pan ... een beginnetje misschien?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:10 schreef Silves het volgende:
En niemand is bezig met de roast..zal ook wel weer aangeleverd geworden door de febo..alle grapjes over de bewoners, zo mag zoe de eer op strijken.
De rijmer, die heeft 0 humor..hopen dat iemand hem echt eens roostertquote:Op woensdag 16 november 2022 10:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag Ruben zn broodjes roosteren in de pan ... een beginnetje misschien?
Wel leuk bedacht.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Erik maakt de dakgoten schoon
[ afbeelding ]
Je zal hier toch naast wakker worden.... gelijk door naar de hartbewakingquote:
Eh maar hoe dan dat er zoveeel water in blijft staan.. nu al verstopt met bladeren ...quote:Op woensdag 16 november 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Erik maakt de dakgoten schoon
[ afbeelding ]
Tja herfst.Dan heb je dat.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh maar hoe dan dat er zoveeel water in blijft staan.. nu al verstopt met bladeren ...
Hebben ze Babette geconserveerd?quote:
Isaac wil geen manager meer wordenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:09 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff houdt hem te vriend voorlopig
Als Isaac volgende maand manager is wil Jeff natuurlijk graag optimaal meeprofiteren
Gaat iets niet goed als er zoveel water in blijft staanquote:
FEBO opdracht?quote:
Kan me voorstellen dat bij onderhoudsman Erik zijn handen gaan jeuken als hij het water over de goten ziet klotsenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO opdracht?
Hoe bedenk je dat anders ??
Het zou mij niets verbazen als dit Jeff dus frustreert. Als Isaac geen manager wil worden, valt het hele plan in duigen waarin ze een aantal maanden wilden "regeren" . Als nu de maand afgelopen is, is Jeff nooit meer immuun en kan er dus gewoon uitgegooid worden.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac wil geen manager meer worden
Heeft ie onlangs gezegd?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac wil geen manager meer worden
december niet ... hij wil niet na Jeff ...quote:Op woensdag 16 november 2022 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Heeft ie onlangs gezegd?
December niet, of helemaal niet meer?
Wijn en shag voor een maand bestellenquote:Op woensdag 16 november 2022 10:41 schreef mnesymne het volgende:
Snap ik ook wel. Volgens mij gaat Jeff het zo berekenen dat er 0 in de pot zit aan het einde van zijn laatste dag
Met wit montuur,kek brilletje wel.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Ireth het volgende:
Wordt ik nou trouwens gek, maar Wendy had toch ook een bril? Ik meen me te herinneren dat ze in het begin geregeld een bril op had?
Ja klopt...best een vreemd model brilquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Ireth het volgende:
Wordt ik nou trouwens gek, maar Wendy had toch ook een bril? Ik meen me te herinneren dat ze in het begin geregeld een bril op had?
Vorig week ook nog dacht ikquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef Ireth het volgende:
en dan een dag na het aftreden van Jeff een eliminatie...quote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef engine het volgende:
[..]
Wijn en shag voor een maand bestellen
hij wil toch tijdens zijn managerperiode een recorder kopen om zelf uitzendingen te maken als bezigheid na zijn managerschapquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef engine het volgende:
[..]
Jef wordt met de dag meer Blablablaquote:Op woensdag 16 november 2022 10:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij wil toch tijdens zijn managerperiode een recorder kopen om zelf uitzendingen te maken als bezigheid na zijn managerschap
En bubbels, want feestmaandquote:Op woensdag 16 november 2022 10:42 schreef engine het volgende:
[..]
En vuurwerk.quote:
Ja heeft hij het wel over gehad. Hoe serieus dat plan is weet ik niet.quote:Op woensdag 16 november 2022 10:45 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij wil toch tijdens zijn managerperiode een recorder kopen om zelf uitzendingen te maken als bezigheid na zijn managerschap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |