Weet Jeff dit al?quote:Op woensdag 16 november 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
december niet ... hij wil niet na Jeff ...
Zoe wil ze zelf uit bed denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:00 schreef mnesymne het volgende:
Denkt zoe echt dat regie die 2 uit bed wilt? Dit is voor hun prime tv, bedscènes die ze kunnen uitzenden
En in de andere 2 KimD.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe is gewoon geobsedeerd door Jeff en KimD. Het begint echt ongezond te worden. Om de 3 zinnen zit de naam Jeff
En alweer in bed, ze vervelen zich daar dood denk ik. Wat moet je ook de hele dag in zo loods doen?quote:
Ze wil een vriendje, en bij Jeff ziet ze nog steeds mogelijkhedenquote:Op woensdag 16 november 2022 11:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe is gewoon geobsedeerd door Jeff en KimD. Het begint echt ongezond te worden. Om de 3 zinnen zit de naam Jeff
Sporten of kaarten.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alweer in bed, ze vervelen zich daar dood denk ik. Wat moet je ook de hele dag in zo loods doen?
De spelletjes zijn altijd zo klaar en verder hebben ze weinig
Wie de meeste vliegen kan vangen? of echt eens poetsen..elkaar vlooien,dan maar roddelen.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En alweer in bed, ze vervelen zich daar dood denk ik. Wat moet je ook de hele dag in zo loods doen?
De spelletjes zijn altijd zo klaar en verder hebben ze weinig
de 2 kimmen en marcianoquote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Top 10 irritante stemmen...Kim, nog eens kim, Esther, Maddy, Wanda,,Moira, ..GJ Marc, Jasper..wie vinden jullie de meest irritante stem hebben?
Mexx vind ik echt irritant, met dr 'natte' T mattin.. vind ik zo dom klinkenquote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Top 10 irritante stemmen...Kim, nog eens kim, Esther, Maddy, Wanda,,Moira, ..GJ Marc, Jasper..wie vinden jullie de meest irritante stem hebben?
Toch wel Maddy.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
Oja die was ik vergeten.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Mexx vind ik echt irritant, met dr 'natte' T mattin.. vind ik zo dom klinken
Isaac, niet eens zo zeer zijn stem, maar dat constante herhalen, ge-bro en alsof hij 9/10x in drill-instructor mode staat trek ik nooit lang.quote:Op woensdag 16 november 2022 11:16 schreef Silves het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2022 11:20 schreef Silves het volgende:
Eunice voelt zich buitengesloten denk ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |