LA Gears en een housebroek?quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier zag ik vanmorgen de eerste pekskes* fietsen![]()
*alaaf!
Tevens morgen een nachtje weg: repetitieweekend.
Ik heb nu drie paar schoenen (normaal, wandelen, jaren 80 thema), twee broeken en truien (normaal, jaren 80) toilettas vol haarspul (want jaren 80), pyjama, dekbedhoes en overtrek en handdoek (op verzoek) en bladmuziek (op verzoek)
Zo’n hippe 80er ben ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
LA Gears en een housebroek?
En jij ook hartelijk alaaf! Hier wordt overal druk Dun Ellufdu Van Dun Ellufdu gevierd. Als ik mijn oordopjes uit doe, hoor ik in de verte wat feestgedruis.
Feli met de eerste halve eeuw 🎉 Hou is dr mit?quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:56 schreef sigme het volgende:
Nog 5 minuten en dan zit de halve eeuw erop.
Het is mooi buitenquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Thanx![]()
Was lekker eten gister![]()
[ afbeelding ]
De tweede eeuwhelft begint rrrrrrustig.
Van harte!quote:Op vrijdag 11 november 2022 23:56 schreef sigme het volgende:
Nog 5 minuten en dan zit de halve eeuw erop.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier zag ik vanmorgen de eerste pekskes* fietsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:11 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga vandaag eens kijken bij de gratis yoga met life muziek hier in het theater om de hoek![]()
Daarna lunchen met de chef en vanmiddag eens wat berekeningen maken
Dat is wel veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je dan nog wel wat doen in het huis en vooral die hele grote tuin?
Van harte met je halve eeuwquote:Op zaterdag 12 november 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Thanx![]()
[ afbeelding ]
Lomp. Ik haat het als communicatie niet transparant is.quote:Op zaterdag 12 november 2022 13:14 schreef Vanyel het volgende:
Tf.
Wat ze niet in de mail zetten, maar waarvoor ik moest doorklikken, is dat ze onze restitutiepolis voor ggz en verpleging zomaar omzetten in een naturapolis.
De tering zeg.
Krijg je nog extra korting bij jaarlijks betalen? Bij ons 2%. Ik bedenk ook elk jaar dat ik misschien zou moeten wisselen maar deze is zo fijn uitgebreid met fysio enzo. En ik heb er mijn kraampakket net aangevraagdquote:Op zaterdag 12 november 2022 12:29 schreef Vanyel het volgende:
Hatsa. Collectiviteitskorting eraf. 13 euro de man de maand bovenop onze zorgverzekering. Mijn vrijwillig eigen risico eraf=+15 in de maand.
Das toch zomaar 41 piek per maand erop.
Misschien dan toch maar eens gaan rondkijken. Al wil ik ws niks anders want ze willen mij nergens in aanvullende verzekeringen.
1%quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Krijg je nog extra korting bij jaarlijks betalen? Bij ons 2%. Ik bedenk ook elk jaar dat ik misschien zou moeten wisselen maar deze is zo fijn uitgebreid met fysio enzo. En ik heb er mijn kraampakket net aangevraagd
nouja dat moet dus uitgezocht worden.. ik heb nog wel wat andere potjes hier en daar maar die wil ik liever voor andere dingen gebruiken..quote:Op zaterdag 12 november 2022 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is wel veel![]()
Kun je dan nog wel wat doen in het huis en vooral die hele grote tuin?
Ik vraag me af of dat zo gaat met aanvullende verzekeringen. Wel een maximum voor bijvoorbeeld manueel per jaar, maar mijn echt niet zo interessante diagnose wordt al 12 jaar netjes tot de max waar ik voor kies vergoed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 15:47 schreef AnneX het volgende:
Uitgebreide fysio behandelingen zegt volgens mij niet zo veel…
Al jaren bepaaltde zorgverzekeraar wat men vergoedt aan de behandelaar voor de diverse behandeldiagnoses.
Ooit is vastgesteld dat de gemiddelde ft of oefentherapeut bijv. 8 behandelingen gebruikt voor een bepaalde diagnosecode.
Zijn er meer nodig, dan moet je van goede huize komen als ft dat het extra aantal is te declareren.![]()
Dat klinkt dan goed.quote:Op zaterdag 12 november 2022 16:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat zo gaat met aanvullende verzekeringen. Wel een maximum voor bijvoorbeeld manueel per jaar, maar mijn echt niet zo interessante diagnose wordt al 12 jaar netjes tot de max waar ik voor kies vergoed.
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 12 november 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Thanx![]()
[ afbeelding ]
Scheelt wel een bak geld voor ongeveer dezelfde dekking...quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:21 schreef Tele6 het volgende:
@:Vanyel volgens mij zitten wij bij dezelfde zorgverzekering. GGZ en wijkverpleging niet meer in de restitutiepolis en 1% korting als je meteen dokt voor het hele jaar. Over de GGZ en wijkverpleging kreeg ik trouwens een maand geleden of zo een mailtje, maar die belandde in de "reclame" inbox van m'n mail dus misschien dat je die daardoor niet gezien hebt?
Ik weet niet of ik de moeite ga doen om over te stappen. M'n collega's zitten allemaal bij dezelfde vanwege collectiviteitskorting maar ik begrijp dat dat ook niet meer is.
Hoe dan ook, gedoe
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 november 2022 17:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Scheelt wel een bak geld voor ongeveer dezelfde dekking...
Ik besta 50 jaar, Borgman 100. De eigenaar is net met pensioen, er is een nieuwe eigenaar gevonden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:57 schreef Clubsoda het volgende:
Borgman![]()
Klinkt als een goede verjaardag
Ik besta inmiddels 40 jaar en we halen al zo lang ik me kan herinneren daar gebak. Nog altijd bij familiegelegenheden want moeder en zus wonen er heel dicht bijquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik besta 50 jaar, Borgman 100. De eigenaar is net met pensioen, er is een nieuwe eigenaar gevonden.
Bij kleine feestelijkheden haal ik een stel moorkoppen bij Borgman, al jaren. Een enkel keertje ergens anders, da's niks. Maar bij Borgman moet ik voor de zekerheid altijd wel even bellen, dat ze twee voor me achter zetten, anders vis ik wel eens achter het net.
Ha, same. Voor scoliose geloof ik, die heb ik uiteraard nog steeds, alleen het was helemaal niet gunstig om die chronische indicatie te hebben want dan moest ik de eerste 21 behandelingen zelf betalen, en zoveel had ik er puur voor die scoliose helemaal niet nodig.. dus ipv dat al mn fysio vergoed werd vanuit aanvullend, betaalde ik er ineens een boel zelf. Die les had ik snel geleerdquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:00 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ooit voor fysio een chronische indicatie gehad maar die is er volgens mij weer af (fascinerend dat dat kan). En ook nooit gedoe gehad met vergoeding.
Ik ook. Dat stond ineens op mijn bankrekening. Ik heb het CAK nog gebeld of ze het wel terecht hadden overgemaakt. Helaas was het eenmalig.quote:Op zaterdag 12 november 2022 19:15 schreef Clubsoda het volgende:
Die CAK tegoetkoming heb ik ook een keer gehad inderdaad. Maar ik heb in dat jaar niks voor (toch best een hoop) fysio (ook aan huis) hoeven betalen. Het jaar erna was ik geen chronische patiënt meer![]()
Ik vond Sapiens een mooi boekquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:55 schreef sigme het volgende:
De Schwarzwalder kirsch taart van de banketbakker was geslaagd (dat wist ik van tevoren, het is een echte goede banketbakker en deze taart hadden we al eens gehad).
De eigen gebakken cheesecake was geslaagd, maar pas eetbaar toen de meeste gasten al banketbakkerstaart gehad hadden. Dus daarvan extra veel voor onszelf over![]()
Ik kreeg
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
En die mooie rooie rookpan, maar die heeft vertraging.
Foto van de schaal!quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn vandaag niet toegekomen aan de klusjes. We zijn wel bij de streekmarkt geweest. Het was erg leuk. We kochten voor ons doen echt veel: kado's voor mijn tante, kaas, cupcake, stuk twixtaart, broodje wilde ganzenburger en erwtensoep voor de lunch en een prachtige houten schaal bij een houtdraaier. Ik was op slag verliefd op de schaal. Ik koop misschien eens per jaar iets voor in huis dus het was weer eens tijd om mezelf te trakteren.
Verder hebben we vooral wat rondgehangen en het volgende klustraject bedacht. We willen de keuken eindelijk afmaken, een kantoortje op de slaapkamer maken en de wasmachine en droger verplaatsen naar de bijkeuken.
We hadden gelukkig een tijdelijke douche buiten dus niet helemaal zonder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:34 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:sigme !![]()
En wat fijn @:gcjoel ! Hoe lang heb je zonder gezeten?![]()
Wij hadden vandaag ook een primeur: we hebben onze eerste vaatwasmachine een eerste ronde vaat laten wegwerken
Ral9010, klaar, jas aan en naar buitenquote:Op zondag 13 november 2022 09:24 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Uitslapen, eens kijken welke kleuren we op de muren willen, wandelen in het bos... Ik heb wel zin in vandaag
Ik wil graag wat kleur in mijn levenquote:Op zondag 13 november 2022 09:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ral9010, klaar, jas aan en naar buiten
Buiten is (nog) veel kleur, geniet er van zo lang het kan.quote:Op zondag 13 november 2022 09:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik wil graag wat kleur in mijn leven
Ja het is hier prachtig buiten, met al die bomen in hun herfst tenuequote:Op zondag 13 november 2022 09:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Buiten is (nog) veel kleur, geniet er van zo lang het kan.
Gistermiddag nog even in het bos geweest, ik fotografeer zelden vanaf statief. Nu wel weer eens gedaan. Dat is toch heel anders werken. Ik ben benieuwd naar de resultaten maar volgens mij zitten er mooie plaatjes bij
Elke pan waar een magneet aan blijft plakken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik kan het niet meer terugvinden... welke pannen voor inductie moet ik hebben?
Hoeven geen fortuin te kosten maar hoeft ook niet zo voordelig te zijn dat het er duurkoop wordt.
Vervelend van de ab.quote:Op zondag 13 november 2022 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gelukkig goed geslapen, ook nog een uurtje nadat ik de ab had ingenomen. Wat een rotspul is dat, beter doet het goed werk.
Straks komt de hulp een kop koffie drinken en de sleutels ophalen.
Tis veel te mooi weer.quote:Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef borisz het volgende:
Moggel.
1. RPM *vink*
2. Wat uurtjes politiek werk doen Alleen het hoognodige politieke werk
3. Naar buiten!
4. Yin
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.quote:Op zondag 13 november 2022 10:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Vervelend van de ab.
Ik had alleen de eerste avond wat gerommel, verder voel ik me steeds beter worre
Vanmiddag uurtje rijden naar broer die 70 is geworden. Woont in huis waar ik nog niet geweest ben, een eckt bejoirdenapp![]()
Straks voor we gaan nog een rondje wandelen en verder krantje lezen en niksen
Het is al snel te mooi weer voor politiekquote:Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Tis veel te mooi weer.
En vanavond kip, aardappels, groentemix
Rondje bosbaan gaat het worden
Zou je mn.X herkennen? in H’sum. Bijna jouw lengte met baard.quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is al snel te mooi weer voor politiek
Waar een stickertje opzit: geschikt voor inductie.quote:Op zondag 13 november 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik kan het niet meer terugvinden... welke pannen voor inductie moet ik hebben?
Hoeven geen fortuin te kosten maar hoeft ook niet zo voordelig te zijn dat het er duurkoop wordt.
Wow.quote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit
Dus we gaan het maar eens over euro's hebben, en niet zozeer over percentages.
Succes, #komopvoorjezelfwantniemandandersdoetut!quote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaringquote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
In een 'bejaardenbijlmer' ? 😄quote:Op zondag 13 november 2022 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.
Woont je broer in een “knarrenhof” of in zo’n gebouw met ook gezamenlijke activiteiten enzo? Twee tantes wonen in het laatste en zijn er enorm blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdien 12,36 euro per uur (excl ORT en zo natuurlijk).quote:Op zondag 13 november 2022 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaring
Het is heerlijk hèquote:Op zondag 13 november 2022 12:53 schreef Blues het volgende:
Ik zit heeeeerlijk ff langs de waterkant in t zonnetjetijdens wandelingetje.
Wat fijn!quote:Op zondag 13 november 2022 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Donderdag komt de oude vertrouwde hulp weerzij blij en ik ook
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn vooruitzicht!quote:Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.
En het was ook erg gezellig om weer bij te praten
Veel plezier!quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie
Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
Oh vet!quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie
Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het is echt warm dit weekend. Erg vreemd. Letterlijk tegennatuurlijk. We stonden vandaag in ons shirt de dakgoot te legen en de buitenlamp te repareren. Die lamp is helaas kapot dus nu wordt er met een bouwlamp pizza op de bbq gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2022 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag de Kazerne Dossin bezocht rond de onderbelichte jodenvervolging in Belgie (@:Blues en @:Golfer, iets voor jullie misschien?) en daarna wat minder zware kost bij brouwerij het Anker (Gouden Carolus bieren) in Mechelen. Alhoelwel de bieren boven de 11% best pittig waren…
[ afbeelding ]
Het was hier bijna 18 graden, ook best pittig met trui en winterjas aan…
Wat een goede cadeaus heb je gekregenquote:Op zondag 13 november 2022 16:51 schreef sigme het volgende:
Ik had nog wat na-ijlend verjaarsvisite.
Nu heb ik ook nog deze gekregen:
[ afbeelding ]
Die wilde ik graag hebben, ben erg benieuwd.
Straks dikke pompoensoep met rookworst. Geen snelkook.
Je hebt op schoonmaakvlak wel alles tegen momenteel. Echt heel fijn dat de hulp terugkomt.quote:Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.
En het was ook erg gezellig om weer bij te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 13 november 2022 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is nog niet helemaal af, maar ik liep al een tijdje rond voor in de huiskamer wat ook dienst kan doen als kerstboom vervanger (best prijzig zo’n ding, niet echt duurzaam en de katten meppen de ballen uit de boom en voetballen er mee, bij voorkeur ‘s nachts enhet maakt een takkeherrie)
Dit is het geworden. Met kerst doe ik er andere versierselen in, in het voorjaar wat voorjaarsplantjes etcMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2022 16:56 schreef Candaasje het volgende:
We hadden hier vandaag wel een soort hergstkleurenthema:De creme, geel en de rechtsonder oranje/rood zijn erg mooi bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies de kleuren die wij ook het mooiste vinden passenquote:Op zondag 13 november 2022 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De creme, geel en de rechtsonder oranje/rood zijn erg mooi bij elkaar.
quote:Op zondag 13 november 2022 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is nog niet helemaal af, maar ik liep al een tijdje rond voor in de huiskamer wat ook dienst kan doen als kerstboom vervanger (best prijzig zo’n ding, niet echt duurzaam en de katten meppen de ballen uit de boom en voetballen er mee, bij voorkeur ‘s nachts enhet maakt een takkeherrie)
Dit is het geworden. Met kerst doe ik er andere versierselen in, in het voorjaar wat voorjaarsplantjes etcLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heftige kleuren. Leuk!quote:Op zondag 13 november 2022 20:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Precies de kleuren die wij ook het mooiste vinden passen![]()
Nu alleen nog even bedenken welke muur welke kleur wordt. En of we voor 2 kleuren gaan, of toch 3.
En hoe we de schouw erbij gaan betrekken.
Lekker bezig jij! Prima toch om op deze manier nog profijt van de crush te hebben? Heb je nu de crush niets is geworden nog spijt van het uitmaken met B?quote:Op zondag 13 november 2022 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Vanochtend me laten inspireren door leuke jongen van sportclub, en als een malle getraind. Ik had nog nooit eerder de hele lijst met hindernissen af gekregen, maar nu wel(en ruim 12 km gelopen. pffff)
(Ik heb ooit ergens gelezen dat je een onbeantwoorde crush moet gebruiken om je te motiveren om goede dingen te doen met je leven. Vind dat dit wel telt)
Daarna de halve dag met slappe armpjes gezeten![]()
@:Lucky_Strike je weekend klinkt weer gruwelijk productief én leuk. Pohhh. Hoe doe je het
Kinderen?quote:Op zondag 13 november 2022 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben onze nieuwe buren even ontmoet. Het is niet uitgesloten dat het tokkies zijn. Het is ook goed mogelijk dat wij gewoon op (Haags) accent en beroep discrimineren. Ze leken wel aardig vooralsnog.
Oh, die heb ik wel eens aan de telefoon gehad (toen was ie nog niet landelijk bekend, dus het was niet raar om hem ook met naam & al niet te "kennen"). Wat een schatje hè?quote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. We waren dus in de schuur bezig met de deuren open. Dan ben je dus de hele dag mensen aan het groeten. Ik stond half op straat en werd begroet door iemand op zo'n segway waarop je moet hupsen ofzo. Hij deed heel vrolijk en groette uitbundig maar had een helm op. Ik ken zijn hoofd wel maar ik werd afgeleid door de niet-segway dus het kwartje viel te laat. Het was Frans Bauer![]()
Zijn vrouw reed achter hem aan en zag het kwartje vallen. Dat zal ze vaker meemaken.
Ik denk ook dat het een prima manier is om er wat aan te hebben iddquote:Op zondag 13 november 2022 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker bezig jij! Prima toch om op deze manier nog profijt van de crush te hebben? Heb je nu de crush niets is geworden nog spijt van het uitmaken met B?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik het ook wel goed dat het niks is geworden met die crush -- ik heb sinds begin 2016 relaties gehad (slechts een maand of zo pauze tussen die eerste ex en A+B) en ik denk dat het wel goed voor me is om dingen eens in m'n eentje uit te zoeken. Want ik kan het ook zelf
(Al moet ik zeggen dat het idee van straks verhuizen me wel intimideert. Zelf internet en elektriciteit en zo regelen, vloer, verf, meubels, gordijnen, de spullen van hier naar daar krijgen, een wasmachine kopen, al die dingen. Maar ik begin straks wel ergens en dan zien we wel. Het hoeft ook niet perfect of optimaal. Zolang ik maar tzt in die flat terechtkom met m'n zooi en de rest zien we wel.)Jammer van het haasten. Kan gebeuren hequote:Het weekend was hier zeker prima. Vandaag wel iets te hard moeten haasten om alles af te krijgen waardoor het wat aan ontspanning ontbrak. Dat krijg je er van als je de zaterdag de halve dat op de bank hangt. Ach ja.
@:candaasje Vaatwasser![]()
![]()
![]()
Verf
Vrij weekend
![]()
@:gcjoel, heb je al gedoucht? En we was nog een mijlpaal geloof ik, ben het vergeten. Toch gewoon een![]()
voor jou.
![]()
Zeker een leuke vent. J heeft er al eens een tijd mee staan kletsen bij de bakker en zei dat hij echt vriendelijk is.quote:Op zondag 13 november 2022 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, die heb ik wel eens aan de telefoon gehad (toen was ie nog niet landelijk bekend, dus het was niet raar om hem ook met naam & al niet te "kennen"). Wat een schatje hè?
Omg een BN-erquote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. We waren dus in de schuur bezig met de deuren open. Dan ben je dus de hele dag mensen aan het groeten. Ik stond half op straat en werd begroet door iemand op zo'n segway waarop je moet hupsen ofzo. Hij deed heel vrolijk en groette uitbundig maar had een helm op. Ik ken zijn hoofd wel maar ik werd afgeleid door de niet-segway dus het kwartje viel te laat. Het was Frans Bauer![]()
Zijn vrouw reed achter hem aan en zag het kwartje vallen. Dat zal ze vaker meemaken.
quote:Op zondag 13 november 2022 20:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een prima manier is om er wat aan te hebben idd
Ik heb geen spijt. Het voelt eerlijk gezegd als een last van m'n schouders. B altijd moe en altijd gedoe met A.
Komende week hebben we kaartjes voor een concert: B, m'n broertje en ik. Daar heb ik wel zin in. Zoiets is wel gewoon leuk. Niet al die relatie-verwachtingen erbij.Al die dingen uitzoeken is het leukste deel van verhuizen. Je spullen in het andere huis krijgen het minstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik het ook wel goed dat het niks is geworden met die crush -- ik heb sinds begin 2016 relaties gehad (slechts een maand of zo pauze tussen die eerste ex en A+B) en ik denk dat het wel goed voor me is om dingen eens in m'n eentje uit te zoeken. Want ik kan het ook zelf
(Al moet ik zeggen dat het idee van straks verhuizen me wel intimideert. Zelf internet en elektriciteit en zo regelen, vloer, verf, meubels, gordijnen, de spullen van hier naar daar krijgen, een wasmachine kopen, al die dingen. Maar ik begin straks wel ergens en dan zien we wel. Het hoeft ook niet perfect of optimaal. Zolang ik maar tzt in die flat terechtkom met m'n zooi en de rest zien we wel.)
[..]
Jammer van het haasten. Kan gebeuren he![]()
Foto!quote:Op zondag 13 november 2022 20:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heftige kleuren. Leuk!
Ik douchte net in de nieuwe badkamer
quote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2022 20:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een prima manier is om er wat aan te hebben idd
Ik heb geen spijt. Het voelt eerlijk gezegd als een last van m'n schouders. B altijd moe en altijd gedoe met A.
Komende week hebben we kaartjes voor een concert: B, m'n broertje en ik. Daar heb ik wel zin in. Zoiets is wel gewoon leuk. Niet al die relatie-verwachtingen erbij.Verhuis/klusmeet bij Tele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik het ook wel goed dat het niks is geworden met die crush -- ik heb sinds begin 2016 relaties gehad (slechts een maand of zo pauze tussen die eerste ex en A+B) en ik denk dat het wel goed voor me is om dingen eens in m'n eentje uit te zoeken. Want ik kan het ook zelf
(Al moet ik zeggen dat het idee van straks verhuizen me wel intimideert. Zelf internet en elektriciteit en zo regelen, vloer, verf, meubels, gordijnen, de spullen van hier naar daar krijgen, een wasmachine kopen, al die dingen. Maar ik begin straks wel ergens en dan zien we wel. Het hoeft ook niet perfect of optimaal. Zolang ik maar tzt in die flat terechtkom met m'n zooi en de rest zien we wel.)
[..]
Jammer van het haasten. Kan gebeuren he
Ik heb inmiddels elk soort stuk gereedschap in huis, dus je gilt maar![]()
Moet m'n topic nog updaten.quote:Op zondag 13 november 2022 21:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Foto!![]()
(Van jou of de badkamer, die keuze laat ik vrij)
Jezus wat vet is dit joh!!! Goed uitgepakt állesquote:Op zondag 13 november 2022 21:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet m'n topic nog updaten.
Zonder mij:
[ link | afbeelding ]
Een beetjequote:
Thanksquote:Op zondag 13 november 2022 21:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus wat vet is dit joh!!! Goed uitgepakt álles
Ja, das toch veel erger dan iemand die elke zaterdag z'n afval in de tuin aan het opfikken is, een wiethok in de schuur heeft en zn zolderkamer aan een prostituee verhuurdquote:
Dat raampje moet alleen nog dubbel glas. Blijkt nogal lastig, we wachten Al maanden.quote:Op zondag 13 november 2022 21:27 schreef Candaasje het volgende:
Tof! Mooi de jaren 30 stijl doorgevoerd!
Dat raampje geeft het ook iets heel knus!![]()
Hebben jullie vloerverwarming of ga je nog op zoek naar een bijpassende badmat?
En wat is dat zwarte ding links onderin de hoek van de foto?
Maar niet zo erg als een teckel met verlatingsangst tot een uur of 3 s nachtsquote:Op zondag 13 november 2022 21:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, das toch veel erger dan iemand die elke zaterdag z'n afval in de tuin aan het opfikken is, een wiethok in de schuur heeft en zn zolderkamer aan een prostituee verhuurd
Herkenbaar, wij zin sinds juni bezig voor glas. In januari of februari komt het.quote:Op zondag 13 november 2022 21:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat raampje moet alleen nog dubbel glas. Blijkt nogal lastig, we wachten Al maanden.
We hebben elektrische vloerverwarming (die nog een maand niet aan mag)
Dat ding links is een handdoeken rek, bij gebrek aan handdoekradiator
Haha ja beide. Die aan de muur achterin is het rekje voor de opgevouwen handdoeken zeg maar en die andere is om de natte handdoek overheen te hangen.quote:Op zondag 13 november 2022 21:35 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Herkenbaar, wij zin sinds juni bezig voor glas. In januari of februari komt het.
Gelukkig is nu alles 3mm dik en zit in het merendeel grote barsten
Ik bedoelde onderin in de foto, niet dat rechthoekige rekje. Of is dat ook voor handdoeken?
Wauwquote:Op zondag 13 november 2022 21:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet m'n topic nog updaten.
Zonder mij:
[ link | afbeelding ]
Ja honten zijn sowieso kut, maar daar wordt niet eens naar gevraagdquote:Op zondag 13 november 2022 21:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar niet zo erg als een teckel met verlatingsangst tot een uur of 3 s nachts![]()
(Hoewel het er ook aan kon liggen dat ik jeuk had aan mijn voet (wondje) En elke keer ik dus wakker werd van het geblaf, en dan vooral weer gek werd van de jeuk![]()
Normaal pit ik er wel doorheen
Die kippen kunnen er hier achter anders ook wel wat vanquote:Op zondag 13 november 2022 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja honten zijn sowieso kut, maar daar wordt niet eens naar gevraagd
Ik heb een vriend die -ALS hij al iets op de doden schreef - niet verder kwam dan 'decoratie ', 'keuken' en 'overig'.quote:Op zondag 13 november 2022 21:54 schreef Morgane89 het volgende:
Ik vind het inpakken juist heerlijk. Alles zo geordend in dozen met bestemming en inhoud erop. Ik wou dat ik m'n hele leven en gedachten zo kon ordenen in dozen
Boven de schouw leek me wel mooi, op zo'n houten plaatjequote:Op zondag 13 november 2022 21:58 schreef Morgane89 het volgende:
Mooie vertyping, een lijk als decoratie
Grote glazen bak met sterk water? Als een soort stil aquarium??quote:Op zondag 13 november 2022 22:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Boven de schouw leek me wel mooi, op zo'n houten plaatje
Na het overlijden komen er heel wat lijken uit de kast.quote:Op zondag 13 november 2022 21:58 schreef Morgane89 het volgende:
Mooie vertyping, een lijk als decoratie
Ik heb nog 3 kittens op formaldehyde. Mijn moeder heeft ze nu tijdelijk in huis.quote:Op zondag 13 november 2022 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Grote glazen bak met sterk water? Als een soort stil aquarium??
Sterk verhaal welquote:Op zondag 13 november 2022 22:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kittens op formaldehyde. Mijn moeder heeft ze nu tijdelijk in huis.
wel goedkoop in kattebakkorrelsquote:Op zondag 13 november 2022 22:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 kittens op formaldehyde. Mijn moeder heeft ze nu tijdelijk in huis.
Alleen nog een schatting. Wel deze week het huurcontract ondertekendquote:Op zondag 13 november 2022 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh en @:Tele6 die verhuizing, dat kan jij! Heb je al een datum dat je er in kan of is het nog een schatting? Als je het fijn vindt als iemand een keer meer je mee denkt over praktische dingen, geef maar een gil!
Ik weet niet of ik het uitzoeken van al die dingen wel leuk vind eigenlijk. Er zitten technische dingen aan waar ik niet genoeg van snap (voorstrijk? isolerende ondervloer? waarop moet je eigenlijk letten bij contracten voor internet en elektriciteit?) en daar heb ik een hekel aanquote:Op zondag 13 november 2022 21:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Al die dingen uitzoeken is het leukste deel van verhuizen. Je spullen in het andere huis krijgen het minst
Aww dat is liefquote:Op zondag 13 november 2022 21:22 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Verhuis/klusmeet bij Tele.
Ik heb inmiddels elk soort stuk gereedschap in huis, dus je gilt maar
Nieuwe muren altijd voorstrijken. Scheelt je veel verf en/of afvallend behang.quote:Op zondag 13 november 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het uitzoeken van al die dingen wel leuk vind eigenlijk. Er zitten technische dingen aan waar ik niet genoeg van snap (voorstrijk? isolerende ondervloer? waarop moet je eigenlijk letten bij contracten voor internet en elektriciteit?) en daar heb ik een hekel aan
En daar is nou net zat ervaring mee hier in deze SC, of bij mensen die mensen kennenquote:Op zondag 13 november 2022 22:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het uitzoeken van al die dingen wel leuk vind eigenlijk. Er zitten technische dingen aan waar ik niet genoeg van snap (voorstrijk? isolerende ondervloer? waarop moet je eigenlijk letten bij contracten voor internet en elektriciteit?) en daar heb ik een hekel aan
Of voordat er behanglijm of tegellijm op komt.quote:Op zondag 13 november 2022 22:24 schreef vlindertje89 het volgende:
Voorstrijk is iets wat je op je muur smeert voor je de verf erop gaat smeren.
quote:
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.quote:Op maandag 14 november 2022 07:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:Lonaa heel veel sterkte vandaag 😘
Goed plan, woensdag. Zal een vermoeiende week zijn geweest. Veel sterkte vandaag en morgenquote:Op maandag 14 november 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.
Ja, de afgelopen 2 weken waren wel pittig. Moet ook echt even wat beter voor mezelf zorgen de komende tijd. Mijn copingmechanismes zijn niet per se de gezondstequote:Op maandag 14 november 2022 08:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Pittige dagen zo @:Lonaasterkte! En woensdag even bijkomen inderdaad!
Hier ook 2e verkoudheid in 4 weken.. ik blijf een dagje thuis.. wsl 2.. en dat is balen want ik had juist met een vriendin afgesproken om vanavond wat te gaan drinken.quote:Op maandag 14 november 2022 05:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Goedemorgen![]()
Voelde ik me vrijdag voor het eerst weer normaal.. heb ik inmiddels de volgende verkoudheid binnen. Al weken af en toe beetje keelpijn, maar gister lopende de dag steeds meer, zodanig dat ik in dat uurtje thuis nog even een zelftest heb gedaan (negatief). Dit keer lijkt het wel door te zetten, holtes vol, niezen, hoesten, slikken doet pijn.. bah. Straks maar even keeldingen halen om op te zuigen en dan hopen dat het net zo snel weer weg is als het kwam.
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?quote:
Uhuh en dan zeggen we weer "Sterkte vandaag"quote:Op maandag 14 november 2022 07:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
Thanks. De crematie is morgen. Woensdag ga ik denk ik de hele dag slapen.
Ik heb net hetdoekje.nl weggeklikt. Daar staat wel mooi spul op.quote:Op maandag 14 november 2022 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?
Of was dat iemand anders?
Wil de nieuwe badkamer nu goed houden natuurlijk
Goede naam voor de websitequote:Op maandag 14 november 2022 10:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net hetdoekje.nl weggeklikt. Daar staat wel mooi spul op.
In een ander topic werd er enthousiast over gedaan.
Helaasch… naam vergeten…site vergeten..en geen etiket op de doek.quote:Op maandag 14 november 2022 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt een goede badkamer droogdoek toch? Welke?
Of was dat iemand anders?
Wil de nieuwe badkamer nu goed houden natuurlijk
ahh jammer! nja dan hou ik het gewoon bij deze, hopelijk werkt hetquote:Op maandag 14 november 2022 12:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Helaasch… naam vergeten…site vergeten..en geen etiket op de doek.
Misschien kan zoekwonder @:sigme de post terugvinden.
Inmiddels heb je al een advies van Lucky gekregen.
Sterkte @:Lonaa met alles.
Ah thanks! ga ik ook even bekijken, die is wel prijzig zegquote:Op maandag 14 november 2022 13:24 schreef Lienekien het volgende:
https://frmtegelwerk.nl/p(...)z4qsM24A1o&fs=e&s=cl
Dit was dus die die AnneX aanprees.quote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah thanks! ga ik ook even bekijken, die is wel prijzig zeg
quote:Op zondag 19 juni 2022 09:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
En als informateur te onderhandelen voor samenstellen van een college in Houten.
Een tip voor mensen, die een hekel hebben aan drogen en schoonhouden van badkamers en met name doucheruimten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Geen probleem johquote:Op zondag 13 november 2022 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag @:Sarabi gezienhoi!
En ja sorry dat m'n moeder probeerde zich tegen alles aan te bemoeien. Dat doet ze.![]()
De biertjes staan nu mooi op een rijtje op m'n tafel. Ze zijn heelhuids naar mijn huis gekomen. Ik had ze ook voorzichtig ingepakt
Toyota Starlet of Yarisquote:Op maandag 14 november 2022 15:04 schreef Vanyel het volgende:
Het is ook vet koud.
Ik wil een dikke diesel die nog maar heel weinig kilometers maakt inruilen voor een bakkie dat helemaal niet groot of sjiek hoeft te zijn maar wel betrouwbaar. En minder vaste lasten (niet moeilijk, we zitten aan wegenbelasting en verzekering al boven 200/mnd) maar ik weet niks van autos en heb een hekel aan -verkopers.
Maakt het best lastig.
En ja, ik dacht aan elektrisch maar met rond de 10k km per jaar denk ik niet dat we die aanschafprijs op wat voor manier dan ook gaan compenseren.
Poeh. Können wir reden? 😢quote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef sigme het volgende:
De kerstcommercial van de Duitse supermarkt Penny:
@gcjoel de fmr doek is wel lekker groot om mee te swiepen langs tegels en glazen wanden.quote:Op maandag 14 november 2022 13:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit was dus die die AnneX aanprees.
[..]
Ik vind ze vies tegenvallenquote:Op maandag 14 november 2022 13:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ah thanks! ga ik ook even bekijken, die is wel prijzig zeg
Zo, die was duisterquote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef sigme het volgende:
Van wat ik begrijp maakt Penny altijd een mini-speelfilmpje rond kerst, waar met interesse naar (uitge)keken wordt. Een beetje zoals de oude commercials van de Amerfoortse ("even Apeldoorn bellen").quote:Op maandag 14 november 2022 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, die was duisterEn wat is de relevantie voor een Duitse supermarkt? En wat is er in godsnaam aan de hand in Duitsland jongens
Oh wauwquote:Op maandag 14 november 2022 15:38 schreef sigme het volgende:
Ja prima, I don't carequote:
Dat dus, maar dan niet. Onze tweede auto kostte minder dan het jaarlijks verschil in mrb+verzekering tussen die twee...quote:Op maandag 14 november 2022 15:59 schreef derLudolf het volgende:
Voordat ik het geld van de aanschaf van de andere auto heb terugverdiend zijn we een flinke tijd verder.
De regisseur van dit filmpje is Seb Edwards (die in 2018 de John Lewis kerstreclame met Elton John maakte):quote:Op maandag 14 november 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooie commercial. Had Penny ook niet die van die opa die z’n familie de schrik van hun leven bezorgde en hij een kerst met de familie had? Net als die van John Lewis, mooie kerstcommercials met een boodschap.
Dat.quote:Op maandag 14 november 2022 16:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, die was duisterEn wat is de relevantie voor een Duitse supermarkt? En wat is er in godsnaam aan de hand in Duitsland jongens
Je bedoelt eentje die nooit verder kwam dan de supermarkt en twee keer per jaar het ziekenhuis? Met verbrande koppelingsplaten en een motor die nooit warm is geworden?quote:Op maandag 14 november 2022 17:37 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja prima, I don't care![]()
Maar heb je er ook een voor me die van een oud vrouwtje is geweest?
Nee dat was Heimkommen van Edeka waar ik het over hadquote:Op maandag 14 november 2022 17:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Mooie commercial. Had Penny ook niet die van die opa die z’n familie de schrik van hun leven bezorgde en hij een kerst met de familie had?
Oh nee, ik hoopte ook niet te hoeven trekkeren.quote:Op maandag 14 november 2022 16:08 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind ze vies tegenvallen. Ik had gehoopt de muren en deuren alleen met zo'n doek te kunnen drogen, maar ik moet toch echt nog steeds eerst trekkeren. De doek wordt anders te nat om nog te drogen.
Hij droogt ook langzaam (maar goed, we hebben de verwarming op de badkamer ook nog niet aan) en gaat dus een beetje meuren.
Ik kocht hem trouwens omdat hij telkens op Feestboek langskwam, en 1500 mensen in de commentaren beweerden dat ze niet meer hoefden te trekkeren. De leugenaars![]()
(ik heb er ook meteen 2 gekocht
)
En ja, braaf eerst rondje wasmachine zonder wasverzachter.
Ik had eerst deze: https://www.neweco.nl/nanodoek.html
Zijn kleiner, maar doen het even goed. Jammergenoeg niet in een grotere maat te krijgen.
quote:Op maandag 14 november 2022 18:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bedoelt eentje die nooit verder kwam dan de supermarkt en twee keer per jaar het ziekenhuis? Met verbrande koppelingsplaten en een motor die nooit warm is geworden?
Trekkeren hoef ik niet. Zó groot is de badkamer niet. Met de doek gaat vloer en muren en kraan prima.quote:Op maandag 14 november 2022 18:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh nee, ik hoopte ook niet te hoeven trekkeren.
Een hulp heb ik niet meer dus moet het wel echt goed doen zelfquote:Op maandag 14 november 2022 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Trekkeren hoef ik niet. Zó groot is de badkamer niet. Met de doek gaat vloer en muren en kraan prima.
Affijn.
De hulp is “afgestudeerd en gepromoveerd in hogere huismanagement”. 😉
Als zij tevreden is...
Jammer @:Syrena![]()
Dat was weer een uitzonderlijk lekker HF soepje. Zoete aardappelsoep.
Ja maar als je hulp hem gebruikt om de badkamer te poetsen, dan gebruikt ze 'm dus niet zoals gcjoel en ik hem willen gebruiken, dus om direct na het douchen de douchecabine/muren te drogen.quote:Op maandag 14 november 2022 19:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Trekkeren hoef ik niet. Zó groot is de badkamer niet. Met de doek gaat vloer en muren en kraan prima.
Affijn.
De hulp is “afgestudeerd en gepromoveerd in hogere huismanagement”. 😉
Als zij tevreden is...
Jammer @:Syrena![]()
Dat was weer een uitzonderlijk lekker HF soepje. Zoete aardappelsoep.
quote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat er zo'n 150 man kwam condoleren.Nadat iedereen weg was heb ik met de oudste zoon van oma de deksel op de kist gedaan. Dat hebben we destijds samen ook bij opa gedaan. Mijn vader en zusje wilde haar niet meer zien na het overlijden dus die hebben gewacht. Na het sluiten van de kist heb ik ze opgehaald.
Samen met 2 ooms heb ik de playlist gemaakt voor tijdens het condoleance en toen we weer binnen kwamen, kwam er 1 van mijn bijdrages door de speakers. We stonden daar, eigenlijk alleen maar met z'n drieen, in stilte. Mijn vader in het midden, ik en mijn zusje allebei aan een zijde, allebei een arm om mijn vader heen. Toen hield ik het niet meer droog. Het was een prachtig moment.![]()
Nou, zelf gebruiken wij de doek altijd na het douchen.quote:Op maandag 14 november 2022 21:35 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja maar als je hulp hem gebruikt om de badkamer te poetsen, dan gebruikt ze 'm dus niet zoals gcjoel en ik hem willen gebruiken, dus om direct na het douchen de douchecabine/muren te drogen.
Om de rest van de badkamer te poetsen heb ik microvezeldoekjes van de Action
Mooiquote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat er zo'n 150 man kwam condoleren.Nadat iedereen weg was heb ik met de oudste zoon van oma de deksel op de kist gedaan. Dat hebben we destijds samen ook bij opa gedaan. Mijn vader en zusje wilde haar niet meer zien na het overlijden dus die hebben gewacht. Na het sluiten van de kist heb ik ze opgehaald.
Samen met 2 ooms heb ik de playlist gemaakt voor tijdens het condoleance en toen we weer binnen kwamen, kwam er 1 van mijn bijdrages door de speakers. We stonden daar, eigenlijk alleen maar met z'n drieen, in stilte. Mijn vader in het midden, ik en mijn zusje allebei aan een zijde, allebei een arm om mijn vader heen. Toen hield ik het niet meer droog. Het was een prachtig moment.![]()
Gelijk heb je, ik kut even met je mee.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind mezelf zielig. Ik moet om 9.00 al bij de tandarts zijn en er staat uiteraard file dus ik moet midden in de nacht de weg al op. Over 10 minuten al![]()
Er wordt vandaag in 2 afspraken een kroon geplaatst. Tussen de afspraken door ga ik naar mijn schoonmoeder. En hoe lief ze ook is, als ik pijn in mijn mond heb, wil ik gewoon zielig op de bank liggen.
Ik vind dit allemaal helemaal niet leuk. Natuurlijk valt het mee enzo. Maar op dit moment is het gewoon even kut.
quote:Op maandag 14 november 2022 22:30 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Ook diverse collega's die deze weken wat langer onderweg zijn. Of extra thuiswerken.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Twee weken werkzaamheden op mijn stationik moet met de metro
samen met de rest van de Zuidas
![]()
Nog 6 weken tot nieuwe baan op fietsafstand
Oh God ja, daar krijg ik ook last van. Hoewel ik mazzel heb dat het nog net in november is, als ik daar nog maar 1d/w werk. En deze week ga ik met de auto. Volgende week in principe wel met de trein en metro.. maar probeer dan wel buiten de spits te gaan. Is het erg druk? En jij moet zeker wel elke dag?quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:36 schreef Clubsoda het volgende:
Twee weken werkzaamheden op mijn stationik moet met de metro
samen met de rest van de Zuidas
![]()
Nog 6 weken tot nieuwe baan op fietsafstand
Gelukkig maar twee dagen, ik werk 1 dag thuis en 1 dag op de andere locatie (en 1 dag niet). Maar die dagen zijn dus van onder tot boven volgeramd dus ik heb helaas weinig speling. En ik heb vooral wat weinig tolerantie voor gedoe merk ikquote:Op dinsdag 15 november 2022 08:54 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh God ja, daar krijg ik ook last van. Hoewel ik mazzel heb dat het nog net in november is, als ik daar nog maar 1d/w werk. En deze week ga ik met de auto. Volgende week in principe wel met de trein en metro.. maar probeer dan wel buiten de spits te gaan. Is het erg druk? En jij moet zeker wel elke dag?
Dat is wel extra ellendig voor jequote:Op dinsdag 15 november 2022 08:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik kut even met je mee.
Morgen mag ik een kaakoperatie ondergaan en heb geen oog dicht gedaan vannacht daardoor.
Heb me maar afgemeld voor het werk, mijn hoofd staat er niet naar…
Ik wens je toch een goede dag toe. Met veel liefde, goede herinneringen en samen zijn met mensen die van je oma hielden. En sterkte om uit je woorden te komen en over te kunnen brengen wat een fantastische oma je oma was.quote:Op dinsdag 15 november 2022 08:20 schreef Lonaa het volgende:
Jullie zijn lief.
Wat onrustig geslapen en had liever geen wekker gehad. Zo even uurtje dingen tillen voor hoofdrust. Daarna mijn tekst afmaken, douchen en dan gaan we maar weer naar de Achterhoek.
Achteraf inderdaad vaak wel. Ik heb in het verleden wel een aantal keer half huilend bij de tandarts gezeten omdat ik zo graag een wortelkanaalbehandeling wildequote:Op dinsdag 15 november 2022 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Lucky ook sterkte voor vandaagTandarts is nooit fijn. (achteraf vaak wel, daar op focussen)
[ Bericht 24% gewijzigd door AnneX op 15-11-2022 10:43:47 ]
Hier ook ervaring mee? waar gebruik je deze voor?quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:05 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel Nog meer doekjes in de aanbiedinghttps://www.nanowipe.nl/products/nanowipe?variant=42635185422497 😉
Nee. Gewoon een sucker voor doekjes 😂 en fb dealsquote:Op dinsdag 15 november 2022 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier ook ervaring mee? waar gebruik je deze voor?
Zeker! maar dan wil ik wel soort van zeker weten dat het goed werkt.quote:Op dinsdag 15 november 2022 12:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een sucker voor doekjes 😂 en fb deals![]()
Al heel wat nutteloze doekjes versleten in de loop der jaren.
Volgens de comments doen ze wat men zegt.
Wacht een paar dagen (met bestellen),dan kan ik je meer vertellen.
Trouwens…je had het over dure doekjes. Het is natuurlijk peanuts vergeleken met de badkamertegels etc.
Mooiquote:Op dinsdag 15 november 2022 12:37 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij heb ik mijn afscheidsspeech klaar.
Je maakt een carriere switchquote:Op dinsdag 15 november 2022 13:59 schreef Blues het volgende:
oh oh vlg week wo sollicitatiegesprek![]()
Mega onhandig wegens slechte bezetting. Dus ik probeer eerst een hele dag te ruilen en anders iemand te vragen die in de ochtend komt helpen, in de middag te komen..............
GEDOE en ik krijg er de zenuwen van meteenwat doe ik toch allemaal!
Je kunt toch vragen of er gewisseld kan worden van dag…quote:Op dinsdag 15 november 2022 13:59 schreef Blues het volgende:
oh oh vlg week wo sollicitatiegesprek![]()
Mega onhandig wegens slechte bezetting. Dus ik probeer eerst een hele dag te ruilen en anders iemand te vragen die in de ochtend komt helpen, in de middag te komen..............
GEDOE en ik krijg er de zenuwen van meteenwat doe ik toch allemaal!
Ik heb al een coll bereid gevonden te ruilen voor een dagquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je kunt toch vragen of er gewisseld kan worden van dag…
De reden is nog een goede motivatie ook.
Edit: Beter geformuleerd: het toont aan dat je rekening houdt met collega’s en de werkzaamheden.
quote:Op dinsdag 15 november 2022 10:34 schreef AnneX het volgende:
Tandartsbehandelingen die meevallen.![]()
Als de ta verdoving aanbiedt, zeg ik geen nee: “als u wilt door werken…!”
Drie uitgebreide bezoekjes van de loodgieter en zijn mannen en apparatuur plus cv onderhoud.
Bingo. ¤ 1000,00
Vanochtend vroeg al een telefonisch consult met de vaatchirurg.Nou dit staat wel voorgoed in jullie geheugen gegrift ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn van de VC!
Het comfortabele is dat ik niet weg hóef. En dat ik ook wel begrijp dat een jongere collega met meer jaren voor de boeg de voorkeur zal krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Je maakt een carriere switchIk hoop toch zó dat ze jou willen. Zou je direct aannemen als je bij mij komt solliciteren
Dus als ze je niet aannemen, dan ligt het aan hunnie. Dus.
Komt vast goed, dat gedoe![]()
Wat fijn goed en zo verdiendquote:Op dinsdag 15 november 2022 19:10 schreef Candaasje het volgende:
Verder kan ik even niet zo goed meer zitten, ik heb echt enorm veel veren in mijn reet gestoken gekregen tijdens het functioneringsgesprek![]()
Nog benieuwd met wat voor salarisverhoging ze komen, maar zelfs dat onderwerp liep soepel.
Nu eens bedenken wat ik ga eten. En boodschappen doen. Maar het regent.
Rond de 3 dagen, zegt men.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh @:MadMaster succes en sterkte. Is het natraject erg langdurig of kan je weer gewoon eten wanneer het geheeld is?
Zorg voor makkelijk eten. Doperwtjes, boontjes en stamppot zijn aan te raden kan ik melden uit ervaring.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rond de 3 dagen, zegt men.
Mag wel eten, maar ik krijg op verschillende plekken hechtingen.
Dank voor de goede wensen, we gaan het zien.
Morgen meer in dit theater…
De boodschappen voor deze week doet mijn echtgenote morgen pas, als we wat meer een beeld hebben wat de effecten zijn en of ik überhaupt trek heb.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:47 schreef z80 het volgende:
[..]
Zorg voor makkelijk eten. Doperwtjes, boontjes en stamppot zijn aan te raden kan ik melden uit ervaring.
Stukje vis is ook goed te doen. Iets met veel vezels zoals volkorenbrood even laten staan. Die zooi gaat daar zitten waar je het niet wil hebben.
Beterschap!quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:02 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb vandaag niet echt veel werk gedaan gekregen. Helaas, nu moet ik morgen wat harder aan de bak, want dan volgende versie eindrapport inleveren bij collega's en daar moet dan wel iets aan zijn veranderd sinds de vorige keer![]()
Gister voelde ik me de hele dag alsof het snot nog net niet uit m'n ogen kwam. Vannacht twee keer wakker geworden om neusspray bij te sprayen, maar verder redelijk acceptabel geslapen. Vandaag gelukkig wel al iets beter wat dat betreft. Zowel gister als vandaag veel met zoutoplossing gespoeld en er komt ook steeds minder snot uit. Wel nog algeheel bleh, hoofdpijn, hoesten en futloos. Nog steeds geen corona. Nog niet buiten geweest, dus ga me nu van de bank slepen om even met podcast op buiten te wandelen. Ik hoop liefst donderdag (personal training) of in elk geval vrijdag weer beter te zijn. Vrijdag moet ik op werk bij een gastcollege zijn en ga ik daarna naar mn ouders voor het weekend, mits ik beter ben, want wil ze niet aansteken.
Heb je een hulplijn?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:34 schreef Kaatje1 het volgende:
. Morgen alleen op het secretariaat, brrrr
Ja, gister heb ik echt hele dag niks gedaan, vandaag een heel klein beetje. Net even buiten halfuur gewandeld en dat was eigenlijk wel fijn. Als ik morgen nog steeds me echt beroerd voel en werken niet lukt dan mail ik mn collega's overigens ook gewoon dat ik ziek ben en het later komt hoor. Maar het zou erg fijn zijn als er morgen wel wat luktquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:05 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een ellendig gevoel is dat @:vlindertje89 Zoveel moeten maar er de moed niet voor kunnen opbrengen omdat je zo beroerd bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |