Ja het is hier prachtig buiten, met al die bomen in hun herfst tenuequote:Op zondag 13 november 2022 09:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Buiten is (nog) veel kleur, geniet er van zo lang het kan.
Gistermiddag nog even in het bos geweest, ik fotografeer zelden vanaf statief. Nu wel weer eens gedaan. Dat is toch heel anders werken. Ik ben benieuwd naar de resultaten maar volgens mij zitten er mooie plaatjes bij
Elke pan waar een magneet aan blijft plakken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik kan het niet meer terugvinden... welke pannen voor inductie moet ik hebben?
Hoeven geen fortuin te kosten maar hoeft ook niet zo voordelig te zijn dat het er duurkoop wordt.
Vervelend van de ab.quote:Op zondag 13 november 2022 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gelukkig goed geslapen, ook nog een uurtje nadat ik de ab had ingenomen. Wat een rotspul is dat, beter doet het goed werk.
Straks komt de hulp een kop koffie drinken en de sleutels ophalen.
Tis veel te mooi weer.quote:Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef borisz het volgende:
Moggel.
1. RPM *vink*
2. Wat uurtjes politiek werk doen Alleen het hoognodige politieke werk
3. Naar buiten!
4. Yin
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.quote:Op zondag 13 november 2022 10:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Vervelend van de ab.
Ik had alleen de eerste avond wat gerommel, verder voel ik me steeds beter worre
Vanmiddag uurtje rijden naar broer die 70 is geworden. Woont in huis waar ik nog niet geweest ben, een eckt bejoirdenapp![]()
Straks voor we gaan nog een rondje wandelen en verder krantje lezen en niksen
Het is al snel te mooi weer voor politiekquote:Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Tis veel te mooi weer.
En vanavond kip, aardappels, groentemix
Rondje bosbaan gaat het worden
Zou je mn.X herkennen? in H’sum. Bijna jouw lengte met baard.quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is al snel te mooi weer voor politiek
Waar een stickertje opzit: geschikt voor inductie.quote:Op zondag 13 november 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik kan het niet meer terugvinden... welke pannen voor inductie moet ik hebben?
Hoeven geen fortuin te kosten maar hoeft ook niet zo voordelig te zijn dat het er duurkoop wordt.
Wow.quote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit
Dus we gaan het maar eens over euro's hebben, en niet zozeer over percentages.
Succes, #komopvoorjezelfwantniemandandersdoetut!quote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaringquote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
In een 'bejaardenbijlmer' ? 😄quote:Op zondag 13 november 2022 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.
Woont je broer in een “knarrenhof” of in zo’n gebouw met ook gezamenlijke activiteiten enzo? Twee tantes wonen in het laatste en zijn er enorm blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdien 12,36 euro per uur (excl ORT en zo natuurlijk).quote:Op zondag 13 november 2022 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaring
Het is heerlijk hčquote:Op zondag 13 november 2022 12:53 schreef Blues het volgende:
Ik zit heeeeerlijk ff langs de waterkant in t zonnetjetijdens wandelingetje.
Wat fijn!quote:Op zondag 13 november 2022 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Donderdag komt de oude vertrouwde hulp weerzij blij en ik ook
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn vooruitzicht!quote:Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.
En het was ook erg gezellig om weer bij te praten
Veel plezier!quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie
Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
Oh vet!quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie
Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |