Wow.quote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit
Dus we gaan het maar eens over euro's hebben, en niet zozeer over percentages.
Succes, #komopvoorjezelfwantniemandandersdoetut!quote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaringquote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
In een 'bejaardenbijlmer' ? 😄quote:Op zondag 13 november 2022 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.
Woont je broer in een “knarrenhof” of in zo’n gebouw met ook gezamenlijke activiteiten enzo? Twee tantes wonen in het laatste en zijn er enorm blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdien 12,36 euro per uur (excl ORT en zo natuurlijk).quote:Op zondag 13 november 2022 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaring
Het is heerlijk hèquote:Op zondag 13 november 2022 12:53 schreef Blues het volgende:
Ik zit heeeeerlijk ff langs de waterkant in t zonnetjetijdens wandelingetje.
Wat fijn!quote:Op zondag 13 november 2022 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Donderdag komt de oude vertrouwde hulp weerzij blij en ik ook
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn vooruitzicht!quote:Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.
En het was ook erg gezellig om weer bij te praten
Veel plezier!quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie
Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
Oh vet!quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie
Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het is echt warm dit weekend. Erg vreemd. Letterlijk tegennatuurlijk. We stonden vandaag in ons shirt de dakgoot te legen en de buitenlamp te repareren. Die lamp is helaas kapot dus nu wordt er met een bouwlamp pizza op de bbq gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2022 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag de Kazerne Dossin bezocht rond de onderbelichte jodenvervolging in Belgie (@:Blues en @:Golfer, iets voor jullie misschien?) en daarna wat minder zware kost bij brouwerij het Anker (Gouden Carolus bieren) in Mechelen. Alhoelwel de bieren boven de 11% best pittig waren…
[ afbeelding ]
Het was hier bijna 18 graden, ook best pittig met trui en winterjas aan…
Wat een goede cadeaus heb je gekregenquote:Op zondag 13 november 2022 16:51 schreef sigme het volgende:
Ik had nog wat na-ijlend verjaarsvisite.
Nu heb ik ook nog deze gekregen:
[ afbeelding ]
Die wilde ik graag hebben, ben erg benieuwd.
Straks dikke pompoensoep met rookworst. Geen snelkook.
Je hebt op schoonmaakvlak wel alles tegen momenteel. Echt heel fijn dat de hulp terugkomt.quote:Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.
En het was ook erg gezellig om weer bij te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 13 november 2022 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is nog niet helemaal af, maar ik liep al een tijdje rond voor in de huiskamer wat ook dienst kan doen als kerstboom vervanger (best prijzig zo’n ding, niet echt duurzaam en de katten meppen de ballen uit de boom en voetballen er mee, bij voorkeur ‘s nachts enhet maakt een takkeherrie)
Dit is het geworden. Met kerst doe ik er andere versierselen in, in het voorjaar wat voorjaarsplantjes etcMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2022 16:56 schreef Candaasje het volgende:
We hadden hier vandaag wel een soort hergstkleurenthema:De creme, geel en de rechtsonder oranje/rood zijn erg mooi bij elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies de kleuren die wij ook het mooiste vinden passenquote:Op zondag 13 november 2022 19:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
De creme, geel en de rechtsonder oranje/rood zijn erg mooi bij elkaar.
quote:Op zondag 13 november 2022 19:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is nog niet helemaal af, maar ik liep al een tijdje rond voor in de huiskamer wat ook dienst kan doen als kerstboom vervanger (best prijzig zo’n ding, niet echt duurzaam en de katten meppen de ballen uit de boom en voetballen er mee, bij voorkeur ‘s nachts enhet maakt een takkeherrie)
Dit is het geworden. Met kerst doe ik er andere versierselen in, in het voorjaar wat voorjaarsplantjes etcLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heftige kleuren. Leuk!quote:Op zondag 13 november 2022 20:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Precies de kleuren die wij ook het mooiste vinden passen![]()
Nu alleen nog even bedenken welke muur welke kleur wordt. En of we voor 2 kleuren gaan, of toch 3.
En hoe we de schouw erbij gaan betrekken.
Lekker bezig jij! Prima toch om op deze manier nog profijt van de crush te hebben? Heb je nu de crush niets is geworden nog spijt van het uitmaken met B?quote:Op zondag 13 november 2022 20:40 schreef Tele6 het volgende:
Vanochtend me laten inspireren door leuke jongen van sportclub, en als een malle getraind. Ik had nog nooit eerder de hele lijst met hindernissen af gekregen, maar nu wel(en ruim 12 km gelopen. pffff)
(Ik heb ooit ergens gelezen dat je een onbeantwoorde crush moet gebruiken om je te motiveren om goede dingen te doen met je leven. Vind dat dit wel telt)
Daarna de halve dag met slappe armpjes gezeten![]()
@:Lucky_Strike je weekend klinkt weer gruwelijk productief én leuk. Pohhh. Hoe doe je het
Kinderen?quote:Op zondag 13 november 2022 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben onze nieuwe buren even ontmoet. Het is niet uitgesloten dat het tokkies zijn. Het is ook goed mogelijk dat wij gewoon op (Haags) accent en beroep discrimineren. Ze leken wel aardig vooralsnog.
Oh, die heb ik wel eens aan de telefoon gehad (toen was ie nog niet landelijk bekend, dus het was niet raar om hem ook met naam & al niet te "kennen"). Wat een schatje hè?quote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. We waren dus in de schuur bezig met de deuren open. Dan ben je dus de hele dag mensen aan het groeten. Ik stond half op straat en werd begroet door iemand op zo'n segway waarop je moet hupsen ofzo. Hij deed heel vrolijk en groette uitbundig maar had een helm op. Ik ken zijn hoofd wel maar ik werd afgeleid door de niet-segway dus het kwartje viel te laat. Het was Frans Bauer![]()
Zijn vrouw reed achter hem aan en zag het kwartje vallen. Dat zal ze vaker meemaken.
Ik denk ook dat het een prima manier is om er wat aan te hebben iddquote:Op zondag 13 november 2022 20:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker bezig jij! Prima toch om op deze manier nog profijt van de crush te hebben? Heb je nu de crush niets is geworden nog spijt van het uitmaken met B?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik het ook wel goed dat het niks is geworden met die crush -- ik heb sinds begin 2016 relaties gehad (slechts een maand of zo pauze tussen die eerste ex en A+B) en ik denk dat het wel goed voor me is om dingen eens in m'n eentje uit te zoeken. Want ik kan het ook zelf
(Al moet ik zeggen dat het idee van straks verhuizen me wel intimideert. Zelf internet en elektriciteit en zo regelen, vloer, verf, meubels, gordijnen, de spullen van hier naar daar krijgen, een wasmachine kopen, al die dingen. Maar ik begin straks wel ergens en dan zien we wel. Het hoeft ook niet perfect of optimaal. Zolang ik maar tzt in die flat terechtkom met m'n zooi en de rest zien we wel.)Jammer van het haasten. Kan gebeuren hequote:Het weekend was hier zeker prima. Vandaag wel iets te hard moeten haasten om alles af te krijgen waardoor het wat aan ontspanning ontbrak. Dat krijg je er van als je de zaterdag de halve dat op de bank hangt. Ach ja.
@:candaasje Vaatwasser![]()
![]()
![]()
Verf
Vrij weekend
![]()
@:gcjoel, heb je al gedoucht? En we was nog een mijlpaal geloof ik, ben het vergeten. Toch gewoon een![]()
voor jou.
![]()
Zeker een leuke vent. J heeft er al eens een tijd mee staan kletsen bij de bakker en zei dat hij echt vriendelijk is.quote:Op zondag 13 november 2022 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, die heb ik wel eens aan de telefoon gehad (toen was ie nog niet landelijk bekend, dus het was niet raar om hem ook met naam & al niet te "kennen"). Wat een schatje hè?
Omg een BN-erquote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. We waren dus in de schuur bezig met de deuren open. Dan ben je dus de hele dag mensen aan het groeten. Ik stond half op straat en werd begroet door iemand op zo'n segway waarop je moet hupsen ofzo. Hij deed heel vrolijk en groette uitbundig maar had een helm op. Ik ken zijn hoofd wel maar ik werd afgeleid door de niet-segway dus het kwartje viel te laat. Het was Frans Bauer![]()
Zijn vrouw reed achter hem aan en zag het kwartje vallen. Dat zal ze vaker meemaken.
quote:Op zondag 13 november 2022 20:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een prima manier is om er wat aan te hebben idd
Ik heb geen spijt. Het voelt eerlijk gezegd als een last van m'n schouders. B altijd moe en altijd gedoe met A.
Komende week hebben we kaartjes voor een concert: B, m'n broertje en ik. Daar heb ik wel zin in. Zoiets is wel gewoon leuk. Niet al die relatie-verwachtingen erbij.Al die dingen uitzoeken is het leukste deel van verhuizen. Je spullen in het andere huis krijgen het minstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik het ook wel goed dat het niks is geworden met die crush -- ik heb sinds begin 2016 relaties gehad (slechts een maand of zo pauze tussen die eerste ex en A+B) en ik denk dat het wel goed voor me is om dingen eens in m'n eentje uit te zoeken. Want ik kan het ook zelf
(Al moet ik zeggen dat het idee van straks verhuizen me wel intimideert. Zelf internet en elektriciteit en zo regelen, vloer, verf, meubels, gordijnen, de spullen van hier naar daar krijgen, een wasmachine kopen, al die dingen. Maar ik begin straks wel ergens en dan zien we wel. Het hoeft ook niet perfect of optimaal. Zolang ik maar tzt in die flat terechtkom met m'n zooi en de rest zien we wel.)
[..]
Jammer van het haasten. Kan gebeuren he![]()
Foto!quote:Op zondag 13 november 2022 20:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heftige kleuren. Leuk!
Ik douchte net in de nieuwe badkamer
quote:Op zondag 13 november 2022 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2022 20:54 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een prima manier is om er wat aan te hebben idd
Ik heb geen spijt. Het voelt eerlijk gezegd als een last van m'n schouders. B altijd moe en altijd gedoe met A.
Komende week hebben we kaartjes voor een concert: B, m'n broertje en ik. Daar heb ik wel zin in. Zoiets is wel gewoon leuk. Niet al die relatie-verwachtingen erbij.Verhuis/klusmeet bij Tele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ergens vind ik het ook wel goed dat het niks is geworden met die crush -- ik heb sinds begin 2016 relaties gehad (slechts een maand of zo pauze tussen die eerste ex en A+B) en ik denk dat het wel goed voor me is om dingen eens in m'n eentje uit te zoeken. Want ik kan het ook zelf
(Al moet ik zeggen dat het idee van straks verhuizen me wel intimideert. Zelf internet en elektriciteit en zo regelen, vloer, verf, meubels, gordijnen, de spullen van hier naar daar krijgen, een wasmachine kopen, al die dingen. Maar ik begin straks wel ergens en dan zien we wel. Het hoeft ook niet perfect of optimaal. Zolang ik maar tzt in die flat terechtkom met m'n zooi en de rest zien we wel.)
[..]
Jammer van het haasten. Kan gebeuren he
Ik heb inmiddels elk soort stuk gereedschap in huis, dus je gilt maar![]()
Moet m'n topic nog updaten.quote:Op zondag 13 november 2022 21:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Foto!![]()
(Van jou of de badkamer, die keuze laat ik vrij)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |