Wow.quote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit
Dus we gaan het maar eens over euro's hebben, en niet zozeer over percentages.
Succes, #komopvoorjezelfwantniemandandersdoetut!quote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaringquote:Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
In een 'bejaardenbijlmer' ? 😄quote:Op zondag 13 november 2022 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.
Woont je broer in een “knarrenhof” of in zo’n gebouw met ook gezamenlijke activiteiten enzo? Twee tantes wonen in het laatste en zijn er enorm blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verdien 12,36 euro per uur (excl ORT en zo natuurlijk).quote:Op zondag 13 november 2022 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaring
Het is heerlijk hčquote:Op zondag 13 november 2022 12:53 schreef Blues het volgende:
Ik zit heeeeerlijk ff langs de waterkant in t zonnetjetijdens wandelingetje.
Wat fijn!quote:Op zondag 13 november 2022 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Donderdag komt de oude vertrouwde hulp weerzij blij en ik ook
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn vooruitzicht!quote:Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.
En het was ook erg gezellig om weer bij te praten
Veel plezier!quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie
Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
Oh vet!quote:Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie
Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Het is echt warm dit weekend. Erg vreemd. Letterlijk tegennatuurlijk. We stonden vandaag in ons shirt de dakgoot te legen en de buitenlamp te repareren. Die lamp is helaas kapot dus nu wordt er met een bouwlamp pizza op de bbq gemaakt.quote:Op zondag 13 november 2022 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag de Kazerne Dossin bezocht rond de onderbelichte jodenvervolging in Belgie (@:Blues en @:Golfer, iets voor jullie misschien?) en daarna wat minder zware kost bij brouwerij het Anker (Gouden Carolus bieren) in Mechelen. Alhoelwel de bieren boven de 11% best pittig waren…
[ afbeelding ]
Het was hier bijna 18 graden, ook best pittig met trui en winterjas aan…
Wat een goede cadeaus heb je gekregenquote:Op zondag 13 november 2022 16:51 schreef sigme het volgende:
Ik had nog wat na-ijlend verjaarsvisite.
Nu heb ik ook nog deze gekregen:
[ afbeelding ]
Die wilde ik graag hebben, ben erg benieuwd.
Straks dikke pompoensoep met rookworst. Geen snelkook.
Je hebt op schoonmaakvlak wel alles tegen momenteel. Echt heel fijn dat de hulp terugkomt.quote:Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.
En het was ook erg gezellig om weer bij te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |