abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206659437
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2022 10:34 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit :')

Dus we gaan het maar eens over euro's hebben, en niet zozeer over percentages.
Wow.
Hier wordt iemand tekort gedaan. Jij jij jij!
Sterkte en succes.
  zondag 13 november 2022 @ 12:43:35 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206659808
Ik moet vandaag het Ziggo modem vervangen
En ik heb er zo geen trek in.
Want als ik de support fora lees.... zie ik dingen waarvan ik denk "doe ze dan in de doos!"

Ziggo webcare medewerker: "Dit AOP is verouderd, daarvoor moet een monteur komen". Nou eh.. doe de goede in de doos, en laat een monteur gaan naar die mensen die het niet voorelkaar krijgen
En vervolgens lees ik de installatie manual en daar staat helemaal niet dat dit AOP verouderd is, daar staat het gewoon tussen de geschikte aansluitingen.
Is het nou verouderd? En wil ik nu wel mn modem vervangen? Maar ja.. eerder dan -volgend- weekend heb ik er geen tijd voor als ik het vandaag niet doe.. en dan is de periode die je de tijd krijgt weer voorbij...

En de meegeleverde onderdelen in de doos zijn ook doodleuk in spiegelbeeld van de handleiding.... topkwaliteit..

First world problems...

[ Bericht 6% gewijzigd door fietsie op 13-11-2022 13:12:16 ]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206659907
quote:
Ik heb morgen functioneringsgesprek. Benieuwd hoe dat gaat verlopen. Zag net dat ik per januari met mijn uurloon onder het minimumloon zit :')

Succes, #komopvoorjezelfwantniemandandersdoetut! ^O^ *O*
pi_206659910
Ik zit heeeeerlijk ff langs de waterkant in t zonnetje O+ tijdens wandelingetje.
pi_206659949
quote:

Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaring
We have far more in common than that which devides us..
pi_206660233
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 11:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.

Woont je broer in een “knarrenhof” of in zo’n gebouw met ook gezamenlijke activiteiten enzo? Twee tantes wonen in het laatste en zijn er enorm blij
In een 'bejaardenbijlmer' ? 😄
Nee zij niet, vrienden van ons wel en vinden t prima idd.
Broer woont op 1e verd rechts van dit blok. Alles gelijkvloers, gekocht van een oude dame. Dus alles gestript. Ik denk dat er 6 woningen in dit blok zijn. We zijn er nog niet geweest, dus ben heel benieuwd ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206661026
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Serieus? Da’s schandalig, je hebt opleiding en ervaring
Ik verdien 12,36 euro per uur (excl ORT en zo natuurlijk).
Per 1 januari 2023 wordt het minimum uurloon bij een 36 urige werkweek 12,40 euro :+
pi_206661057
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 12:53 schreef Blues het volgende:
Ik zit heeeeerlijk ff langs de waterkant in t zonnetje O+ tijdens wandelingetje.
Het is heerlijk hč O+

Wij deden ook een rondje, door het bos/ over de heide. Net koffie met appeltaart op, en nu even wat klusjes doen in huis :)
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 november 2022 @ 15:24:41 #109
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_206661174
Ommetje door de Amstelveense Middelpolder :)
Wel wat drassig soms. Dus schoenen mogen opdrogen en kan ze morgen borstelen.
Heerlijk weer 8-)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_206661466
Donderdag komt de oude vertrouwde hulp weer *O* zij blij en ik ook
pi_206661590
Zo zeg, ik voel mijn lijf vandaag wel. Ik heb niet veel bijzonders gedaan maar alles doet pijn.

We hebben de afgelopen jaren de schuur vol gezet met ongeveer elk denkbaar voorwerp. Veel moet er op Marktplaats maar dat kwam er steeds niet van. Vandaag zijn de eerste 18 dingen op de foto gegaan. Badkamerspotjes, een gipsplaatlift, speciale schroeven, barbecuegereedschap, winterbanden, rolluiken, een boiler, 5 binnendeuren en meer. Nu de advertenties nog schrijven.
Spoilers!
pi_206661593
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 16:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Donderdag komt de oude vertrouwde hulp weer *O* zij blij en ik ook
Wat fijn!
Spoilers!
  zondag 13 november 2022 @ 16:23:37 #113
63722 z80
I fink you freaky
pi_206661597
Rondje met de fiets. Meteen ook weer goed afgesteld na het vervangen van de versnellingskabel.
Bij de sportschool langs voor een rondje rek en sterk gevolgd door de sauna. En het avond eten inmiddels achter de kiezen. Witte bonen in tomatensaus, ketjap, sambal en knoflook.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206661792
Ik had nog wat na-ijlend verjaarsvisite.
Nu heb ik ook nog deze gekregen:

Die wilde ik graag hebben, ben erg benieuwd.

Straks dikke pompoensoep met rookworst. Geen snelkook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206661845
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2022 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat fijn!
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.

En het was ook erg gezellig om weer bij te praten
pi_206661867
We hadden hier vandaag wel een soort hergstkleurenthema:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206661915
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja, zo blij mee. Ik krijg het niet goed voor elkaar, ben al geen schoonmaaktalent, heb weinig kracht in mijn handen. En de laatste 6 weken met die zere rib was helemaal ellendig, t voelt hier gewoon een beetje smerig in huis.
Nu heb ik straks gewoon tijd (zonder schuldgevoel) om achter de naaimachine te gaan zitten of een boek te lezen.

Fijn vooruitzicht! ^O^
pi_206661934
Ondertussen ook de eerste hotelovernachtigen voor de vrachtbootcruise geboekt.
In Gent de tip van @Molo, in Göteborg de tip van @fietsie

Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 13 november 2022 @ 17:00:36 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206661943
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie

Nu nog Kopenhagen en Hamburg boeken, in Hamburg ben ik er al wel uit, een echt kneuterig Duits hotel.
Veel plezier! :) Het is zo'n bizar mooi land, ik hoop snel weer eens te kunnen gaan...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 13 november 2022 @ 17:25:50 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206662269
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2022 16:59 schreef sigme het volgende:
In Gent de tip van @:molo, in Göteborg de tip van @:fietsie

Oh vet!
Hoop dat het bevalt daaro, vond het mooie kamers, goede bedden en fijn centraal gelegen :)
Gaaf dat het allemaal door gaat. Benieuwd naar jullie avonturen ^O^

Ik wil eigenlijk volgende week nog dagje Gent doen, gewoon omdat het kan
SPOILER
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 13 november 2022 @ 17:38:55 #121
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206662439
Vandaag de Kazerne Dossin bezocht rond de onderbelichte jodenvervolging in Belgie (@Blues en @golfer, iets voor jullie misschien?) en daarna wat minder zware kost bij brouwerij het Anker (Gouden Carolus bieren) in Mechelen. Alhoelwel de bieren boven de 11% best pittig waren…

Het was hier bijna 18 graden, ook best pittig met trui en winterjas aan…
pi_206663316
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Vandaag de Kazerne Dossin bezocht rond de onderbelichte jodenvervolging in Belgie (@:Blues en @:Golfer, iets voor jullie misschien?) en daarna wat minder zware kost bij brouwerij het Anker (Gouden Carolus bieren) in Mechelen. Alhoelwel de bieren boven de 11% best pittig waren…
[ afbeelding ]

Het was hier bijna 18 graden, ook best pittig met trui en winterjas aan…
Het is echt warm dit weekend. Erg vreemd. Letterlijk tegennatuurlijk. We stonden vandaag in ons shirt de dakgoot te legen en de buitenlamp te repareren. Die lamp is helaas kapot dus nu wordt er met een bouwlamp pizza op de bbq gemaakt.
Spoilers!
pi_206663372
quote:
7s.gif Op zondag 13 november 2022 16:51 schreef sigme het volgende:
Ik had nog wat na-ijlend verjaarsvisite.
Nu heb ik ook nog deze gekregen:
[ afbeelding ]
Die wilde ik graag hebben, ben erg benieuwd.

Straks dikke pompoensoep met rookworst. Geen snelkook.
Wat een goede cadeaus heb je gekregen ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 16:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je hebt op schoonmaakvlak wel alles tegen momenteel. Echt heel fijn dat de hulp terugkomt.

@Candaasje, succes morgen bij je gesprek. Ik hoop dat je er veel uit kunt slepen qua rooster en geld.
Spoilers!
pi_206663562
Wij hopen volgend jaar weer een paar dagen naar Gent te gaan, is dit jaar wel heel goed bevallen.

Dit weekend 2 drukke bezorgdagen gehad.
En vandaag @Tele6 voor het eerst kort gemeet *O*
pi_206663591
Het is nog niet helemaal af, maar ik liep al een tijdje rond voor in de huiskamer wat ook dienst kan doen als kerstboom vervanger (best prijzig zo’n ding, niet echt duurzaam en de katten meppen de ballen uit de boom en voetballen er mee, bij voorkeur ‘s nachts enhet maakt een takkeherrie)
Dit is het geworden. Met kerst doe ik er andere versierselen in, in het voorjaar wat voorjaarsplantjes etc
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')