We hadden gelukkig een tijdelijke douche buiten dus niet helemaal zonder.quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:34 schreef Candaasje het volgende:
Gefeliciteerd @:sigme !![]()
En wat fijn @:gcjoel ! Hoe lang heb je zonder gezeten?![]()
Wij hadden vandaag ook een primeur: we hebben onze eerste vaatwasmachine een eerste ronde vaat laten wegwerken
Ral9010, klaar, jas aan en naar buitenquote:Op zondag 13 november 2022 09:24 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Uitslapen, eens kijken welke kleuren we op de muren willen, wandelen in het bos... Ik heb wel zin in vandaag
Ik wil graag wat kleur in mijn levenquote:Op zondag 13 november 2022 09:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ral9010, klaar, jas aan en naar buiten
Buiten is (nog) veel kleur, geniet er van zo lang het kan.quote:Op zondag 13 november 2022 09:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik wil graag wat kleur in mijn leven
Ja het is hier prachtig buiten, met al die bomen in hun herfst tenuequote:Op zondag 13 november 2022 09:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Buiten is (nog) veel kleur, geniet er van zo lang het kan.
Gistermiddag nog even in het bos geweest, ik fotografeer zelden vanaf statief. Nu wel weer eens gedaan. Dat is toch heel anders werken. Ik ben benieuwd naar de resultaten maar volgens mij zitten er mooie plaatjes bij
Elke pan waar een magneet aan blijft plakken.quote:Op zondag 13 november 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik kan het niet meer terugvinden... welke pannen voor inductie moet ik hebben?
Hoeven geen fortuin te kosten maar hoeft ook niet zo voordelig te zijn dat het er duurkoop wordt.
Vervelend van de ab.quote:Op zondag 13 november 2022 09:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gelukkig goed geslapen, ook nog een uurtje nadat ik de ab had ingenomen. Wat een rotspul is dat, beter doet het goed werk.
Straks komt de hulp een kop koffie drinken en de sleutels ophalen.
Tis veel te mooi weer.quote:Op zondag 13 november 2022 09:03 schreef borisz het volgende:
Moggel.
1. RPM *vink*
2. Wat uurtjes politiek werk doen Alleen het hoognodige politieke werk
3. Naar buiten!
4. Yin
Denk dat de ab wel werkt tegen de ontsteking maar constant een beetje misselijk en enorm diaree. Zijn wel de bekende bijwerkingen hiervan, maar leuk is anders.quote:Op zondag 13 november 2022 10:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Vervelend van de ab.
Ik had alleen de eerste avond wat gerommel, verder voel ik me steeds beter worre
Vanmiddag uurtje rijden naar broer die 70 is geworden. Woont in huis waar ik nog niet geweest ben, een eckt bejoirdenapp![]()
Straks voor we gaan nog een rondje wandelen en verder krantje lezen en niksen
Het is al snel te mooi weer voor politiekquote:Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Tis veel te mooi weer.
En vanavond kip, aardappels, groentemix
Rondje bosbaan gaat het worden
Zou je mn.X herkennen? in H’sum. Bijna jouw lengte met baard.quote:Op zondag 13 november 2022 11:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het is al snel te mooi weer voor politiek
Waar een stickertje opzit: geschikt voor inductie.quote:Op zondag 13 november 2022 10:35 schreef Candaasje het volgende:
Ohja, ik kan het niet meer terugvinden... welke pannen voor inductie moet ik hebben?
Hoeven geen fortuin te kosten maar hoeft ook niet zo voordelig te zijn dat het er duurkoop wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |